Karanın anlatımından ;
Karanlık, bu hayatta layık olduğum tek şey.
Her zaman güçlü olmak istedim, en güçlü olursam kimse sevdiklerime zarar veremez en güçlü olacaksın derken en güçlü oldum.
Hedefime ulaştım ama sevdiklerimi zaaf haline getiren düşmanlarım her geçen gün pişman olmamı sağlıyordu.Bileklerime bağlanan zincirin pek bir önemi yoktu, benim hayatım zaten o silahı elime aldığım zaman karanlığa zincirlendi.
Beni karanlıktan kurtaracak kişi ise benden uzaklarda.. odanın daha doğrusu deponun kilidini açıp lambayı açtıklarında ışık gözlerimi ağrıttı.
Tıpkı onu ilk gördüğümde ne kadar ışık gözümü yaksa da bakmaya devam etmem gibi..-karanın cereni gördüğü an--
Kafa dinlemek için genelde kimsenin gelmediği göl kenarına geldiğimde bir kızın oturduğunu gördüm.
Tam kenan'a kızı kaldırmasını söyleyecektim ki huzurla oturup ayaklarını suya sokarak gülümsemesi büyüledi beni.Bir kız nasıl böyle uzaktan huzur saçar ki? Farkına varmadan tebessüm ettim.
Çocukluğumdan bu yana ilk kez tebessüm ettim..--------
Cenk elinde ki kemerle sırıttı "hadi ama hiç eğlenceli değilsin." Cenk.. cerenin saflığından yararlanarak onunla arkadaş olup sonrasında ona ansızın sarılan baş düşmanım.
Onunla olan bu düşmanlık birimiz ölmeden bitmeyecek ama savaşın kazananı şimdiden kendisi.
Cerene gitmemi engeleyecek zincirleri bileğime bağladığında zaferini ilan etti.Tıpkı 2 aydır yaptığı gibi tekrar benzer cümleleri kurup yeni bir kemer çıkarttı, oo bu sefer daha sert gibi görünüyor..
"Pekala hadi bu işi eğlenceli hale getirelim, ne dersin?" Her zamanki gibi ona cevap vermedim.
Yediğim kemer darbesi fiziksel olarak canımı yakmasa da çocukluğum da babamın yaptıklarını hatırlatıyordu.Kemerle vurması bittiğinde cenk yorgun şekilde kemeri yere fırlattı.
"Bakalım biraz dayak yemek seni eğlendirir mi?" Adamlarına işaret ettiğinde hepsi sırıtarak bana baktı.Ceren.. çok ağlamış mıdır? Yanına gidip onun kokusunu doyasıya içime çekme hayalleri kurarken yüzüme yediğim darbe ile hayallerim dağıldı.
Yemek yiyor mudur? Biraz daha zayıflarsa onun için sağlıklı olmayacak.. düşüncelerimi ardı ardına gelen vuruşlar tekrar dağıttığın da zihnimde hep ceren vardı.
Ona ihanet ettim sanarak yaşamaya devam etmeyi hak etmedi.
Bir gün herkes hak ettiğinden fazlasını yaşayacak.
Eğer yaşarsam,
Gerçi ceren yanımda yokken sahiden yaşıyor muyum?Bilincim kapanmaya başlarken zihnimde cerenin gülüşünü hayal ettim, bana güç vermesi için ; bana güç versin ki bizi ayırmaya çalışan herkesi ölümün içine acımadan atayım.
-kacış günü ;
Kaç ay oldu? Saymayı bıraktım.
Ama uzun bir zamandır burada benimle eğlendikleri bir gerçek.
Vücuduma gelen her bir yumruk artık canımı daha fazla acıtıyor.Bazı zamanlar cerenle tehtid edip istedikleri telefon görüşmesini yaptırıyorlar, bazı zamanlar da buzlu suyun içine kafamı sokup hasta etmeye çalışıyorlar.
Yemek ve Su mu? Çok nadir ölme diye insana verirler ya o misal.
Benim üstüme toprak attılar haberleri yok..Bilincim yarı açık iken bu sefer odaya giren yüz değişikti, bu kişiye dikkatli baktığımda Kenan ve Mert olduğunu gördüm.
Buradan gidin diye ısrar etsem de beni dinlemek yerine ellerimi çözdüler.
Ayaklarım yere adımımı atar atmaz güçsüz olduğu için yere çöktüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Düşler
AcciónAdam öldürüyor Kadın iyileştiriyor Karan Osmanoğlu & Ceren Kurtuluş it's a love story