Karan omzumdan ayrılırken yatağa uzandım.
Karan neredeyse kapanacak olan gözleri ile savaşıp başını karnıma koydu.
"Merhaba ufaklık iyi miyiz?" İyiyiz..
Karan karnıma masaj yaparken gözlerim kapanmaya başladı.Karan sayesinde güzel bir uykuya geçiş yaptım.
....
Yarın sabah uyandığımda karan hala uyuyordu, telefonumdan saate baktığımda 12.00 olmuştu.
Dudağımı büzdüm gerçekten uykucu panda olduk biz..
Karanın ahtapot gibi sardığı kolları kendimden ayırdım.
Neyse ki uyanmadı dün gecenin etkisi ile.Ne yapacağım bilmiyorum affetmek istiyorum ama hala birşeyler eksik gibi hissediyorum.
Yataktan kalkıp mutfağa gittim, Gülizar abla güzel bir kahvaltı hazırlayıp evden ayrılmış.
Kahvaltı masasına oturup gelen iştahımı fırsatını değerlendirip bolca yemeye çalıştım.Karana baktığımda uyanacak gibi olmadığı için sofrayı kaldırıp bir kova suyla karanın yanına gittim.
Acımak mı? Asla.Soğuk suyu hiç düşünmeden yatağa dökerken onları aynı masada gördüğüm de başıma yediğim soğuk sulara benziyordu.
Hatta aynısı.
"Noluyor lan." Karan yataktan fırlarken kahkaha attım.
"Birdaha içip içip kapıma gelirsen bu yanında hafif kalır." Karan bana doğru adım atarken geriye adımladım.
"Bak ben hamileyim gelme üstüme." Karan durmadan peşimden gelirken bahçeye kadar kovaladı beni."Bak bu yaptığına üste çıkmak denir." Karan beni dinlemeden bahçe hortumunu eline alırken korkuyla karana baktım.
"BEN SENİ BİR KOVA İLE ISLATTIM SEN BENİ DENİZE ATACAKSIN RESMEN ÖKÜ-" karan açtığı suyu üstüme tutarken çığlık attım.
"KARAN BUZ GİBİ BUZ." Neyse ki bugün güneşliydi, hasta olmam imkansız yani.Karana doğru zar zor yaklaşıp elinde ki hortumu çekiştirdim.
"Bıraksana be." Karan tch sesi çıkartırken hortum ikimizi de ıslatıyordu.
"Hamilelik sana güzellik katmış.." güldüm.
"Manyak psikopat hala seninle aramız bozuk farkında mısın?" Karan bana yaklaştı.
Ellerimi göğsüne koydum.
"Bana bak böyle affetmem seni." Dünkü açıklamalarından sonra aslında affederim.. yine masum çünkü off."Durdur." Karanın gözlerine baktım, sonra da boynuna.
Su damlaları karanın üstünden akarken yutkundum.
Anneciğim baban biraz fazla ateşli bu yüzden sanırım durdurmayacağız.. sen kapat gözlerini olur mu?Karan bana daha çok yaklaşırken kalbimi dinledim, zaten karan yeteri kadar acı çekiyor bir kız için daha fazla aramı bozmaya değer mi?
Gözlerimi kapattım, karan sonunda dudaklarıma yapıştığında karşılık verme diyen iç sesime rağmen karşılık verdim.Biz böyle dururken karan ileriye gidecekti ki durdurdum.
"Oha karan.." karan sırıttı.
"3 aylık bir süremiz var." Zar zor karandan ayrıldım.
"Şansını çok zorlama bence hem daha yeni azıcık affettim." Karan hortumun suyunu kapattı.
"Ayrıca hala sana güvenmiyorum." Yalan söylemeseydi banane.
İçeri geçip banyoya girdim, hasta olmamak için sıcak bir banyo yapıp çıktığımda sırtım ağrıyordu.Anneciğim anlaşma yapalım doğduğun zaman en çok babana çektir tamam mı? Herif hiç ağrı çekmeden çocuğunu kucağına alacak ya.
Aynadan karnıma baktığımda gülümsedim.
"Şimdiden o kadar sabırsızlanıyorum ki 9 ay nasıl dayanacağım." Dudağımı bükerek salona girdiğimde karan banyo yapmak yerine üstünü değiştirmişti."İyi misin?" Hayır anlamında başımı salladım.
"Sırtım ağrıyor.." karan koltuktan kalkıp benim uzanmamı sağladı.
"Masaj yapmamı ister misin?" Hanımcı karan hoşgeldin.
"Gerek yok geçer şimdi." Yere oturup alnımdan öptü.
"Dün olanlar için-" onu susturdum.
"Sorun değil." Eğer dün konuşmasaydı affetmezdim ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Düşler
AcciónAdam öldürüyor Kadın iyileştiriyor Karan Osmanoğlu & Ceren Kurtuluş it's a love story