~~~
8'e çeyrek kala Taehyun uyandı.
Yurtta kaldığından dolayı düzenli olmak zorundaydı bu yüzden oda arkadaşlarını uyandırmadan yatağından kalktı ve banyoya girdi.Sıcak suyun altında biraz oyalandıktan sonra üstüne okul üniformasını giydi ve vefat eden ablasının en sevdiği parfümünü sıktı kendine.
Ablası 2 yıl önce nedeni belirsiz bir şekilde ölmüştü.
Gözleri dolmadan yapamadı Taehyun.
Ama alışmıştı yalnızlığa, herkes onu seviyordu ama o hiçkimseyi sevmiyordu.Sevmemesi gerektiğini düşünüyordu.
Çünkü şu an rahattı başkası için endişelenmesine gerek yoktu sadece kendisi vardı koca dünyada onun için.Kafasını sağa sola salladı kendine gelmek için.
Toparlanınca çantasını hazırladı ve yatağını düzenledi.
"Taehyun? Nereye gidiyorsun?"
"Sınıfa gidiyorum Mingyu. Bir sorun mu var?"
"Ha yok bir şey sadece sordum ama saat daha çok erken neden gidiyorsun ki?"
"Canım sıkıldı ben de sınıfta bekleyeceğim."
"Anladım peki görüşürüz."
"Görüşürüz"
Taehyun odasından çıktı ve uzun koridorda yürüdü.
Normalde asansörle inerdi taehyun ancak bugün koskoca 4 katı merdivenlerden inecekti.Merdivenlerden inerken okulun en popüler kızı ile karşılaştı. Kim Jin-kyong. O kız hem kendini beğenmişti hem de okulun dedikoducusuydu. Ancak Taehyun onun hakkında her şeyi biliyordu ve bunu ona karşı kullanıyordu.
"Aha bizim gay de uyanmış, hayret Taehyun sen bu saatte uyanır mıydın?"
"Sanane istediğim saatte kalkarım ayrıca yönelimimin seni ilgilendirmediğini daha ne kadar söylemem gerekiyor?"
"Taehyun sakin ol aa ne kadar da sinirlisin ya?"
"Sesini kesecek misin acaba? Hem sen sesini boşuna yorma akşamları 3 erkeğin altında yatıyorsun kolay değildir senin için değil mi Kim Jin-kyong?"
"S-sen, sen bunj nereden biliyorsun?"
"Hah, dün gece altında yattığın sarı saçlı çocuk benim oda arkadaşım da ondan."
"G-greogor senin oda arkadaşın mı?"
"Aynen öyle. O yüzden ya şimdi susarsın ya da o yerlerde olan popülerliğin sona erer jin-kyong."
"Senden nefret ediyorum!"
"Aaa yoksa senin erkek arkadaşın bilmiyor mu bunları yaptığını?"
"Y-yalvarırım ona söyle lütfen."
Kız Taehyun'un ayaklarına eğildi ve ona yalvardı ancak Taehyun onun bu haline acıyordu. Gerçekten acıyordu.
"Salaksın Jin-kyong güzelliğin kadar salaksın."
Taehyun son lafını da söyledi ve geri kalan 3 katı da inmek için tekrardan merdivenlere yöneldi.
Bu sefer de merdivenlerden inerken zorbalığa uğrayan bir çocuğu gördü.
Her şey sanki onun merdivenlerden inmesini bekliyordu."Hey! Çocuğu rahat bırakın."
Yeni gelen çocuk ve zorbalar Taehyun'a baktı ve önünde eğildiler.
Tamam okul temsilcisiydi ama bunu neden yaptılar ki diye düşündü Taehyun.