Evening visit

192 22 152
                                    

Yeonjun, do you love him..?

~~~

Taehyun özenle hazırladığı masaya son bir kez baktı. Onun için eve ilk kez gelenlere hoşgörülü ve misafirperver davranmak çok önemliydi.

"Hmm atıştırmalıklar da hazır , çatal bıçaklar düzgün, peçeteler yerli yerinde duruyor ama nedense bir şey eksikmiş gibi hissediyorum?"

Taehyun bir elini çenesinin altına koydu ve neyin eksik okduğunu düşündü.

"Ahaa buldum."

Taehyun koşarak camın önündeki ince ve uzun vazoyu aldı ve masanın tam ortasına koydu.

"Şimdi daha iyi oldu."

"Daha iyi olan neymiş bakalım?"

Taehyun merdivenden gelen sesle aşağı inen Beomgyu'yu fark etti.

"Ahh sen mi geldin. Masayı kontrol ediyordum da gözüme çok sade gözüktü sonradan bu sorunu giderdim ama."

Beomgyu bir masaya baktı bir de yanında duran sevgilisine.

"Güzelim senin yaptığın herşey çok güzel ve mükemmel ama bence hala da bir eksik var."

Taehyun Beomgyu'ya döndü ve neymiş o? Dermişcesine kafasını salladı.

Beomgyu, Taehyun'un dudağına uzun bir buse kondurduktan sonra tekrar konuştu.

"İşte şimdi oldu."

"Beomgyu bak Yeonjun'lar geldiğinde de anca böyle yapma lütfen. Onlar gittikten sonra istediğin kadar öpersin."

"Bak öpeceğim ama söz mü?"

"Söz sevgilim söz."

Beomgyu ile Taehyun birbirleri ile konuşurken kapı çaldı. Beomgyu kapının yanına gitti ve kapının deliğinden kimin geldiğine baktı.

"Ah Yeonjun'lar gelmiş."

Beomgyu daha fazla bekletmeden kapıyı açtı.

"Hoşgeldiniz"

Yeonjun ve Beomgyu en samimi gülümsemeleri ile cevapladı.

"Hoşbulduk"

"Buyrun geçin içeri."

Beomgyu biraz geri çekildi ve geçmeleri için yer verdi. Yeonjun ve Beomgyu içeriye girdikten sonra kapıyı kapattı.

"Hadi gelin salona geçelim."

"Tamam"

4'ü de birlikte salona geçti ve oturdular.

"Umm isterseniz yemeye başlamadan önce tanışalım."

"Ah bence de."

Soobin yanıtladıktan sonra Taehyun başladı.

"Ben Kang Taehyun 17 yaşındayım ancak 1 hafta sonra 18'ime gireceğim. Okulu daha yeni bıraktım ve bırakmadan önce de kimyagerlik okuyordum."

➷𝘿𝙤 𝙤𝙧 𝙙𝙞𝙚?➹𝓣𝓪𝓮𝓖𝔂𝓾 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin