Goodbye baby goodbye..
~~~
*8 ay sonra*
Taehyun, Beomgyu gittikten sonra Huening Kai ile çok yakın arkadaş olmuştu ve galiba şu an ikisinin de birbirine karşı hisleri vardı.
"Hazır mısınız Hyunnieee?"
"Hazırım Kai-ah! Geliyorum şimdi."
Taehyun ve Kai Busan'a geri dönüyorlardı.
Taehyun Kai'yi kıramadığı için kabul etti.Kai, Taehyun da yanına gelince kolundaki saatine baktı.
"Birazdan yola çıkarız olur mu?"
"Olur sen ne zaman istersen o zaman çıkalım."
Kai Taehyun'a gülümsedi.
İyi geldiler birbirlerine."Teşekkür ederim benimle geldiğin için."
"Ne demek Kai-ah, ben sen ne istersen yaparım."
Şimdi ise ikisi de güldü.
Bu 8 ayda olanlardan biraz bahsedeyim size..Beomgyu gittikten sonra Taehyun kendine defalarca kez zarar vermeye çalıştı. Ancak Kai izin vermedi her seferinde onu vazgeçirdi.
Kai ve Taehyun birbirlerine alışmak için çokça yakın olmayı denediler ve başardılar.
Hatta o kadar alıştılar ki ikisi de dövme yaptırdılar 2 kez, saçlarını boyadılar beraber...Taehyun griye boyattı saçını Kai ise sarıya boyattı.
Taehyun sol köprücük kemiğinin üstüne yazı dövmesi yazdırdı. "Goodbye baby goodbye" yazıyordu.
Bir de sol omzuna bir gül resmi çizdirdi.
Huening Kai ise sırtına bir kelebek çizdirdi.
Sağ omzuna da güneş yaptırdı.Hatta sosyal medya kullanmayan Taehyun İnstagram ve Tiktok hesabı açtı kendine.
Kai'nin ona iyi geldiği belliydi.
Taehyun ve Kai'nin bu 8 ay içinde neler yaptığını öğrendiniz. Peki Beomgyu neler yaptı acaba??Beomgyu Busan'a gittikten sonra babasının annesini başka bir kadınla aldatırken gördü ve bunun üzerine o kadını ve babasını öldürdü. Annesine bunu söylediğinde ise annesi Beomgyu'ya onlarca kez teşekkür etti kendisine yaptıkları için ama annesi bu olay yaşandıktan 6 ay sonra akciğer kanserine yakalandı ve son evresine geldiğinde hastanede can verdi.
Beomgyu hayattaki değer verdiği herkesi kaybetti. Taehyun da dahil..
Beomgyu eskisi ile kıyaslarsak daha da sadist ve psikopat oldu. Kendisine tanımadığı birisi merhaba dese onu öldürecek dereceye geldi yani.
Beomgyu'nun istediği bir şey vardı sadece. O da 8 ay önce kaybettiği kişiyi geri almaktı. Kang Taehyun..
~~~
"Ayy sonunda geldik yemin ediyorum ayaklarıma kara sular indi."
"Benim de Kai benim de."