Trick or treat..?
~~~
Taehyun Beomgyu'nun gittiği yere doğru koştu arkasından. Ancak Beomgyu'nun gittiği yer garip bir şekilde lavaboya gidiyordu.
Beomgyu lavaboya girdikten 20 saniye sonra da Taehyun girdi.
"Beomgyu?"
Ses gelmeyince Taehyun biraz ürperdi. Sonra tam arkasını dönüp gidecekken aynanın diğer tarafında bir görüntü gördü.
Küçük bir kız çocuğu yere oturmuş elinde oyuncak ayı ile oynuyordu.
Sarı saçları ve yeşil gözleri vardı. Pembe çiçekli bir elbisesi vardı.Ancak Taehyun ona seslendiğinde bebek bir anda ona döndü.
"Şeker mi şaka mı Taehyun?"
"Hayır Taehyun bu gerçek değil kendine gel."
"Şeker mi şaka mı Taehyun? Ben bekletilmeyi sevmem o yüzden ÇABUK OL!"
Taehyun istemese de söylemek zorunda olduğunu hissetti.
"Kızın sorusunu cevaplasana Tae-sshi?"
Taehyun kızın sesinden başka bir ses duyduktan sonra kafasını o yöne çevirdi.
Beomgyu kafasını eğmiş elinde orta boyutta bir bıçağı çevirip duruyordu.
"B-beomgyu yardım et bana.."
"Kızın sorusunu cevaplamadan sana yardım falan edemem Taehyun. Önce cevap sonra yardım. Ya da aklıma başka bir şey geldi ama benim dediğimi yapacağına söz ver."
"T-tamam tamam s-söz veriyorum."
"Güzel"
Beomgyu kafasını yukarı kaldırdı ve Taehyun'un yanına geçip oturdu sonra da kulağına fısıldadı.
"Do or die Taehyun..?"
Taehyun'un kalp sesi heyecandan ve korkudan neredeyse dışarıdan duyulabilecek bir şekilde atıyordu.
"Cevabımı alamadım Taehyun bana söz verdin eğer sözünde tutmazsan.."
Beomgyu sözünü tam bitirmeden elindeki soğuk bıçağı Taehyun'un boğazına sürttü.
"T-tamam tamam l-lütfen dur."
"Aferin sana şimdi seç bakalım. Do or die."
"İlkini seçiyorum."
"Hmm ben de öyle düşünmüştüm. O zaman şimdilik ufak bir şey isteyeyim senden."
Taehyun gözlerini kapatıp derin derin nefesler alıyordu. Korkudan buz kesilmişti teni.
"Gözlerini aç ve bana bak Taehyun ama gözlerime bak. Yapmazsan ne olacağını biliyorsun?"
Taehyun yavaşça gözlerini açtı ve sol tarafında duran Beomgyu'nun gözlerine odaklandı.
Ela gözleri yerini hala koruyordu ama Taehyun görebiliyordu içindeki kötülüğü.