Who are you?

243 28 163
                                    

tick tock tick tock..

~~~

Taehyun bayıldıktan sonra Beomgyu Taehyun'dan faydalanarak 3 insan daha öldürdü.


Taehyun'u parka bakan yere yatırdı ve insanların gelmesini bekledi.
Tahmin ettiği gibi de oldu.

1 çift ve bir de 23'lü yaşlarda erkek.
Beomgyu hepsini büyük bir zevkle öldürdü.

Onların delik deşik olan yerlerine baktı ve baktı. Yaptığı eserleri her gördükçe yüzündeki sırıtışı daha da büyüyordu Beomgyu'nun.

Ancak her insanı derinden etkileyen bir şey olmuştur bir kaç yıllık hayatımızda.

Beomgyu'ya da olmuştu. Aşık olduğu kişi ondan nefret etmişti ilerleyen zamanlarda. Sonra da Beomgyu'yu terk etmişti.

Beomgyu yaşanan bu olay karşısında içinden ona türlü işkenceler yapmak geçiyordu.

Yaptı da.
Genç kızı küvette 5 yerinden hafifçe bıçakladı ilk baş. Hemen öldürmedi çünkü ona acı çektirtmek istiyordu.

Sonra ise jileti aldı ve bıçakladığı yerlerin içine doğru soktu jileti.
Bir anda çekince kızın bıçaklandığı yerlerden, bardaktan boşalırcasına kan aktı.

Genç kız en son dayanamadı bu kadar acıya ve oracıkta can verdi.
Beomgyu tabi durur mu hemen?
Kızı 100 litrelik bir varilin içine koydu ve üstüne benzin döktü sonrasında da yaktı.

Kızın ailesi kızına ulaşmaya çalıştığı her saniye Beomgyu kızın ailesinden herkesi sırayla öldürdü.

Bu yüzden Beomgyu'nun en çok korktuğu şey aşık olmaktı. Şu zamana kadar sadece işkence ederek öldürdüğü sevgilisi Lara'ya aşıktı.

~~~

Taehyun gözlerini açtığında simsiyah bir odada olduğunu fark etti.

Korktu. Çünkü hem koyu renkleri fazla sevmezdi hem de kaçırıldığını düşünüyordu.

Bayılmadan önce olanları düşününce istemsizce gözyaşları düştü yanağından.
Teker teker...

Beomgyu kimdi? Neden sürekli halisünasyonlar görüyordu?
En çok düşünmekten korktuğu şey ise ölecek miydi?

Taehyun dolu gözleri ile kendi kendine konuşurken kapının açıldığını daha yeni fark etti.

"Uyanmışsın"

"B-beomgyu biz neredeyiz?"

"Aah şey şu an benim evimdesin. Bayılınca seni evime getirdim. Eğer senin evini bilseydim kendi evine bırakırdım."

"T-teşekkür ederim ben gideyim o zaman artık."

Taehyun tam ayağa kalkıp gidecekti ki başına giren ani bir ağrı ile tekrardan yatağa düştü.

"Hey dur bir kendine gel öyle gidersin."

Beomgyu dediğinden bir kaç saniye sonra kısık bir sesle devamını getirdi cümlesinin.

➷𝘿𝙤 𝙤𝙧 𝙙𝙞𝙚?➹𝓣𝓪𝓮𝓖𝔂𝓾 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin