Yeonbin is coming..😊
~~~
Taehyun, Kai'nin ölmediğini duyunca ufak çaplı bir kriz geçirdi ve bunun sonucunda mutfaktan eline büyük ve uzun kepçeyi aldı sonra da kesinlikle yerini bilmediğini Beomgyu'yu aramaya koyuldu.
"Beomgyu çık o odadan yemin ediyorum bir şey yapmayacağım."
Taehyun ses gelmeyince kapıyı kilitlemiş mi diye hafifçe ittirdi kapıyı. Kilitlememişti.
Etrafa biraz bakındıktan sonra banyodan su sesi gelmesi ile kafasını o yöne çevirdi.
Sanırım banyo yapıyor diye düşündü Taehyun.
Banyonun kapısını yavaşça açtı ve dikkatlice kafasını içeriye uzattı. Görünürde Beomgyu yoktu.Kafasını sağa sola çevirdi ama yine göremeyince bu sefer banyonun(duşakabin) oraya doğru ilerledi.
"Beomgyu orada mısın?"
Taehyun duşakabinin kapısını açması ile içeriye itilmesi bir oldu.
Kendisini itenin kim olduğuna bakmak için arkasını döndüğünde de tahmini doğru çıkmıştı. Beomgyu. Ancak az önceki Beomgyu'nun üstünde tişörtü vardı şimdi ise yoktu ve karın kasları gözüküyordu. Sadece gri eşofmanı ile duruyordu Beomgyu.Taehyun'u etkilemeye yetmişti bu görüntü.
"Ya sen ne yapıy-"
Taehyun'un sözünü kesen şey ise Beomgyu'nun dudakları oldu. 8 ay önceki gibiydi şu anki durumları. İkisi de dudaklarını hareket ettirmiyordu. Ta ki Taehyun'un dudakları hareket edene kadar.
Ellerini tekrardan boynuna doladı Taehyun. Beomgyu ise kollarını Taehyun'a sardı ve kendine daha çok çekti.
Suyu bilerek açık bıraktı Beomgyu. Ortamı daha da güzel kılmak için.
Şu an ikisinin de dudakları hareket ediyordu tabi onların bu anına bütün vücutlarını ıslatan su damlacıkları da tanıklık ediyordu.
Beomgyu Taehyun'un alt dudağı ile ilgilenirken Taehyun ise Beomgyu'nun üst dudağını emmek ile meşguldü.
Beomgyu, Taehyun'un belinde olan kollarını kalçasına indirdi ve havaya kaldırdı sonra da Taehyun'un bacaklarını kendisine sardı. Tabi bunu yaparken de bir eli hala Taehyun'un belindeydi düşmemesi için.
Beomgyu şimdi kucağında olan Taehyun'u duvara yasladı artık düşmesine olanak yoktu.
Birbirlerini yaklaşık 6 dakika daha öptükten sonra Beomgyu yavaşça ayırdı dudaklarını ve Taehyun'un gözlerinin içine baktı.
"Çok güzelsin Kang Taehyun."
Taehyun kafasını utançla aşağı eğdi.
Beomgyu onun bu tavrına karşı bir elini Taehyun'un çenesine koydu ve kendisine bakmasını sağladı.
(Hayatımda hep böyle bir sahne yazmak istemişimdir.😅)"Sen utandın mı bakalım hm?"
"Yok canım ne utanması."
"Ama yanakların öyle demiyor?"
"Ne dediklerini nereden biliyorsun ki sen?"