Sorry Taehyun..
~~~
Beomgyu, Taehyun'u tekrardan bayılttıktan sonra onu yatağa bağlamak zorunda kaldı.
Uyandığında kaçmasını istemiyordu Beomgyu. Onunla kalsın, sadece onunla ilgilensin ve sadece kendisine dokunsun istiyordu Beomgyu.Taehyun'u bağladıktan sonra yanına uzandı ve düşündü. Taehyun'a ne yapacaktı?
Aklına az önceki gülümsemesi geldikten sonra bir anda yumuşadı Beomgyu.
Taehyun'un çok güzel bir gülümsemesi vardı diye içinden geçirdi.
Beomgyu, Huening Kai dışında ilk defa bir erkek ile bu kadar yakın olmuştu ve bu onu garip hissettiriyordu.
"Bana ne yapıyorsun bilmiyorum ama her ne yapıyorsan üzgünüm bu gerçekleşemez."
Taehyun baygındı ancak sanki Beomgyu'nun dediklerini duymuştu.
Gözünden yaş düşmüştü Taehyun'un."Uyandıktan sonra sana benden kurtulamayacağını öğreteceğim Taehyun."
"N-neden yapıyorsun b-bunu..?"
"Sen baygın değil miydin?"
"Evet baygındım ama dediğin her şeyi duydum Beomgyu.."
"Taehyun birazdan sana söyleyeceğim şeyler yüzünden sakın benden korkma tamam mı?"
"N-ne?"
"Huh.. Ben Choi Beomgyu 19 yaşımdayım insanlara kendimi 17 yaşında diye tanıtıp onlarla yakın arkadaş oluyorum ve sonradan da öldürüyorum. Bugün gördüğün halisünasyon ların hepsini ben sana gösterdim Taehyun."
Taehyun gözlerini kocaman açmış Beomgyu'nun söylediklerini sindirmeye çalışıyordu.
Aşık olduğu adam bir katildi.Evet Taehyun ilk görüşte aşık olmuştu Beomgyu'ya.
"B-beni de ö-öldüreceksin d-değil m-mi?"
Beomgyu, Taehyun'a bakıp sadece sustu.
"Durma Beomgyu, öldürmek istiyorsan öldür, ama yalvarırım hızlı bir şekilde öldür."
"Neden ölmeyi bu kadar çok istiyorsum Taehyun?"
"Ben ölmeyi değil senin beni öldürmeni istiyorum. Aşık olduğum adam beni öldürürse daha az acı çekerim diye düşündüm."
"Ne? B-bana mı aşıksın?"
"Evet Beomgyu seni merdivenlerde gördükten sonra aşık oldum sana ama nereden bilebilirdim ki bugün öleceğimi."
"Taehyun olmaz. Bizden olmaz Taehyun hayır hayır biz seninle sevgili olamayız."
"Neden Beomgyu? Neden? KONUŞSANA BE ADAM NEDEN?"
"Çünkü ben seni sevmiyorum Taehyun seni sevmiyorum sevmedim sevmeyeceğim de anla bunu!"
Taehyun'un gözleri bugün 3.kez doluyordu. Artık ağlamak istemiyordu ama elinde değildi.