Blood is better..

140 20 45
                                    

Didn't you ever love me!

~~~

....

Beomgyu kendi odasında etrafı hazırlamış Hena'yı bekliyordu.
Kolundaki gümüş saatine baktı ve bu zamana kadar neden gelmediğini düşündü. Saat neredeyse 1'e yaklaşıyordu.

Beomgyu önü açık olan siyah gömleğinin düğmelerini kapattı ve ayakkabısını giyip danışmanın oraya doğru yürüdü Hena'nın orada olmasını umarak.

Danışmanın oraya gittiğinde Hena'yı göremeyince kaşlarını çattı Beomgyu.
Kendisine verilen sözlerin tutulmamasını sevmezdi.

Etrafa baktıktan sonra Hena'nın karşı taraftaki koridordan birisinin odasına girdiğini gördü Beomgyu. Ne yani onu boşuna mı beklemişti??

Beomgyu hızlı adımlarla Hena'nın girdiği odaya doğru ilerledi ve kapı tam kapanacakken ayağını içeriye koydu ve kapanmasını engelledi.

Hena kafasını kaldırıp ayağın sahibinin kim olduğuna bakınca gözleri kocaman açıldı ve geri geri adım attı.

Yatakta yatan bir erkeği görünce Beomgyu'nun gözü döndü. İçeriye girdi ve kapıyı kilitledi sonra da boynunu sağa ve sola çevirdi. Bu Beomgyu'nun sinirli olduğunun bir kanıtıydı.

"Kim Hena, bana verilen sözlerin tutulmaması sonucunda sana ne yapacağımı göstermemi ister misin?"

Hena, korkusundan kafasını iki yana sallayınca Beomgyu'nun yüzünde işte şimdi yandın sırıtışı belirdi. İlk baş Hena'yı gözleri ile bir yere sabitledi ve kıpırdamasını engelledi.

"İzle Hena."

Yatakta yatan erkeğe doğru yürüdü ve bir eli ile tutup havaya kaldırdı.
(Psikopat Beomgyu is coming..)

"Seninle fazla uğraşmak istemiyorum o yüzden güle güle."

Beomgyu kafasını hızlıca sağa doğru yatırdı ve bunun sonucunda havada duran erkeğin boynu kırıldı. Evet Beomgyu gerçekten olağanüstüydü.
Elini açtı ve boynu kırılan erkeğin yere düşmesine izin verdi.

Yavaşça arkasını döndü ve cebinden asla eksik etmediği çakısını çıkardı.
Ağır adımlarla Hena'ya doğru yürüdü Beomgyu. Dibine gelene kadar devam etti yürümeye. Aralarında son 1 adım kalınca durdu ve bir elini kızın yüzüne koydu.

"Kendine yazık ettin Kim Hena. Gerçi bu gece benim altımda inledikten sonra da ölecektin ama neyse. İşimi kolaylaştırdın."

Beomgyu kızın yüzünde olan elini havaya kaldırdı ve sertçe kızın yanağına vurdu.
Kız ne kadar hareket etmek istese de Beomgyu yüzünden bu imkansızdı.

Çakıyı tuttuğu elini ve diğer elini arkasına sakladı Beomgyu.
Sonra da 2 adım geri gitti ve konuştu.

"Sence çakı hangi elimde Hena? Eğer doğru bilirsen sadece tek bir darbe ile öleceksin ama eğer yanlış bilirsen seni kendi yöntemlerimden herhangi biri ile acı çektire çektire öldüreceğim. Şimdi hangi elimde tahmin et?"

Hena yutkundu ve ağzını açmadan önce son bir kez hareket etmeye çalıştı ama yine başaramadı.

"Çabuk cevap ver seni orospu!"

➷𝘿𝙤 𝙤𝙧 𝙙𝙞𝙚?➹𝓣𝓪𝓮𝓖𝔂𝓾 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin