07: 36 (M)

256 16 41
                                    

~~~

Taehyun telefonunu kapattı ve kendisine doğru gelmekte olan Beomgyu'ya bakıp yutkundu. Beomgyu'nun kendisine bakışından mı korkmalıydı yoksa birazdan olacaklardan mı?

Beomgyu dibine kadar geldikten sonra Taehyun'u yataktan kaldırdı ve kendine çekti. Boy farkı fazla yoktu aralarında ancak Beomgyu'nun uzun olduğu bariz bir şekilde belli oluyordu.

Taehyun yataktan beklemediği bir anda kalktığı için biraz sendeledi. Düşmemek için kollarını Beomgyu'nun omuzlarına koydu.
Kafasını kaldırdı yüzüne bakabilmek için.

"B-beomgyu ben k-"

"Korkmana gerek yok bebeğim. Hiç canın acımayacak merak etme."

"Bu konuda şüpheliyim açıkcası."

"Güvenmiyor musun bana?"

"Beomgyu sorun güvenip güvenmemek değil. Ben hayatımda hiç böyle bir şey yapmadım."

"Yani ilkin ben miyim?"

"Evet sensin. Peki.. Senin ilkin ben miyim?"

"Evet sensin."

"Emin misin?"

"Taehyun neyi ima etmeye çalışıyorsun?"

"Neyi ima etmeyi çalıştığımı düşünüyorsan artık."

Beomgyu, Taehyun'un belindeki kollarını daha da sıkılaştırmıştı ve bu da Taehyun'un canının acımasına neden oluyordu. Alt dudağını dişledi Taehyun, belindeki kollar canını çok acıtıyordu. Tabi bu acıyı unutmak için ısırdığı dudağının kanadığını da fark etmemişti.

Beomgyu, Taehyun'un dudağından akan kırmızı sıvıyı fark ettiğinde belindeki kollarını gevşetti ve bir elini Taehyun'un dudağına koydu.
Taehyun kendi dudağını serbest bırakınca Beomgyu vakit kaybetmeden dudaklarını birleştirdi.

Beomgyu'nun Taehyun'u istediği alt dudağını zaten kanamasına rağmen daha da çok ısırmasından belli oluyordu. Taehyun da Beomgyu'yu istiyordu ancak fazlasıyla korkuyordu. Beomgyu kendisini istemediğini düşünebilirdi ve Taehyun'un aklında bu fikir canlanınca o da dudağını hareket ettirdi.

Taehyun, Beomgyu'nun ağzına minik inlemeler bırakırken Beomgyu'nun da elleri rahat durmamış tişörtünün altından bel boşluğunu okşamaya başlamıştı. Tüm bunlar olurken de odada ikisinin öpüşme sesleri yankılanıyordu ve bu Taehyun'u fazla isteklendirmese de Beomgyu'yu Taehyun'a karşı yeterince isteklendirmişti.

Beomgyu bir süre sonra Taehyun'un dudaklarını serbest bırakıp boynuna yönelmişti. Islak kalan dudakları canını sıkıyordu Taehyun'un. Beomgyu, Taehyun'un boynuna daha da sert davranırken Taehyun bu kadar yavaş gitmesine dayanamamış ve Beomgyu'yu kendine çekince ikisi birlikte yatağa düşmüştü.

Beomgyu, Taehyun'un boynuyla ilgilenmeye devam ederken bir yandan da elini bel boşluğundan çekmiş sağ bacağının baldırına koymuş okşuyordu. Baldırı Taehyun'un hassas noktası olduğu için Beomgyu elini oraya koyar koymaz inlemişti. Hassas noktasını bulmuş olduğunu anlamış olacak ki okşadığı yerleri sıkmaya başlamıştı Beomgyu. Yaptığı bu hareket Taehyun'un daha da çok inlemesine neden olmuştu.

➷𝘿𝙤 𝙤𝙧 𝙙𝙞𝙚?➹𝓣𝓪𝓮𝓖𝔂𝓾 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin