It wasn't a joke..
~~~
Taehyun gözlerini öğle saatinde açtı.
Güneşin batışını izledi bir süre, gökyüzünü izledi. Yataktan kalkmak için hareket yaptığında hala Beomgyu'nun kucağında olduğunu fark etti. Beomgyu'yu uyandırmadan vücudunu ona doğru çevirdi ve kafasını göğsüne koydu bir kaç öpücük bıraktı çıplak göğsüne."Günaydın bebeğim."
Taehyun kafasını kaldırdığı anda ikisinin gözleri de birbirini buldu.
Galiba Beomgyu benden önce de uyanıktı diye düşündü Taehyun. Haklıydı."Günaydın. Sen uyanık mıydın?"
"Sen uyanmadan önce uyanıktım ben. Seni izledim uzun bir süre. Uyandığını görünce de uyuyor numarası yaptım."
"Anladım"
Taehyun kendini Beomgyu'nun dudağına doğru yaklaştırdı. Ve minik bir buse kondurup geri çekildi.
"Ağrın var mı?"
"Biraz var ama önemli değil."
"Emin misin önemli olmadığına?"
"Eminim sevgilim merak etme."
Taehyun kafasını tekrardan göğsüne koydu. Yorgundu hala. Sanki bütün evi 2 kere temizlersiniz de iş bittikten sonra kendinizi koltuğa atıp o ağrıyı hissedersiniz ya işte tam olarak Taehyun bunu hissediyordu. Bütün vücudu ağrıyordu ancak Beomgyu üzülmesin diye biraz ağrısı olduğunu söyledi.
"Beomgyu"
"Efendim bebeğim?"
"B-bana banyo yaptırır mısın?"
"Çok ağrın var değil mi?"
Taehyun kafasını aşağı yukarı salladığında Beomgyu Taehyun'u kucağına aldığı gibi banyoya götürdü. İlk baş kendi geniş küvetin içine girdi sonra da Taehyun'u yanına aldı. Hafif sıcak suyu küvetin neredeyse ağzına kadar doldurduktan sonra kendini Taehyun'a doğru döndürdü.
"Biraz böyle kalırsan yakında ağrın falan kalmaz."
Taehyun o kadar yorgundu ki sadece kafasını aşağı yukarı sallamakla yetindi. Sonrasında kendini Beomgyu'ya doğru yaklaştırdı ve gözlerini kapatıp dinlendi. Bu sırada da Beomgyu sol elini Taehyun'un saçlarına çıkardı ve nazikçe okşadı.
Yaklaşık yirmi dakika böyle durduktan sonra ikisi de banyodan çıktılar, üstlerini değiştirdiler ve mutfağa indiler. Neredeyse bir gündür aç oldukları için kendilerine yemek hazırladılar. Beomgyu'nun aklına gelen şey ile cebinden telefonu çıkardı ve Taehyun'un yemek yerken ki halini çekip İnstagram'a attı.