Even small mistakes can kill us..
(Finale son 2 bölüm)
~~~
*1 sene sonra..*
"Aşkım ne yapıyorsun?"
Beomgyu telefondan kafasını kaldırmadan cevap verdi.
"Dur bi dakika Taehyun. İşim var görmüyor musun?"
"Taehyun mu?"
"Ahh pardon bebeğim bir an aklıma Taehyun geldi de. O yüzden öyle dedim sana. Kusura bakma."
Beomgyu karşısındaki kızın dudağına bir buse kondurdu. Sonra da telefonunu kenara bıraktı ve kızı kucağına aldı ve daha da uzun süreli bir öpüşme başlattı. Evet Beomgyu, Taehyun'u bu kız ile aldatıyordu. 4 aydır Beomgyu eve geç geliyor,evden erken çıkıyor, gün boyu neredeyde eve hiç uğramıyor, Taehyun'a sevgi sözcükleri söylemiyor ve Taehyun ile farklı yataklarda yatıyordu.
Beomgyu telefonunun çalması ile üzülerek kızın dudağından ayrıldı ve oflayarak telefonu açtı ve sağ kulağına tutup karşısındaki kişinin konuşmasını bekledi.
"Beomgyu ne yapıyorsun?"
"Evde oturuyorum Kai ne oldu?"
"Bir şey olmadı sadece seni so- Beomgyu arkadan gelen topuklu ayakkabı sesi kime ait?"
"A-a şey Taehyun deniyordu evet evet Taehyun deniy-"
Beomgyu konuşmasına devam edecekti ki kız Beomgyu'nun elinden telefonu aldı ve konuştu.
"Ay Kai misin nesin sevgilimle beni rahat bırak be şurada iki saniye öpüştürmedin biz- HENA SUSSANA!"
"B-beomgyu s-sen Taehyun'u aldatıyorsun..SEN NASIL BİR PİSLİKSİN LAN?!"
"Kai dinler misin beni bir dak-"
"Dinleyemem Beomgyu yetti artık Taehyun'u gerçekten aldattın amk sen. Bıktım anlıyor musun BIKTIM ARTIK SENİN BU HALLERİNDEN."
"Kai kes sesini ve beni dinle."
"Dinlemiyorum Beomgyu artık bu saatten sonra senin ağzından ismimi dahi duymak istemiyorum ve ne yapacağım biliyor musun? Taehyun'a söyleyeceğim onu aldattığını. Onu üzmeyi engelleyemem ama senin ne kadar adi nir pislik olduğunu kanıtlayabilirim."
"KAİ SAKIN ÖYLE BİR Ş-"
Telefon Beomgyu'nun suratına kapandıktan sonra Beomgyu ellerini saçlarına daldırdı ve sinirli bir şekilde Hena'ya baktı.
"Sen ne yaptın Hena sen ne yaptın?!"
"Ay Beomgyu sen gerçekten gerizekalısın kusura bakma ama. Ne oldu şimdi yani? Zaten ona demeyecek miydin. Ondan hoşlanmadığını beni sevdiğini ve benimle ilişki-"
"YETER HENA YETER!"
"Üff gerçekten sıkıldım ben senden ya gelme bir daha da benim yanıma hadi git başkalarının yanına."