Pov: George.
- Dokończymy? - Zapytał Blondyn.
- No jasne. - Zaśmiałem się.
Nsfw, jego zakończenie będzie oznaczone "<3".
Blondyn znów złapał mnie za nadgarstki, i zrobił to tak mocno, że prawie na nim leżałem.
- Clay, nie wiem czy powinniśmy. -
- Zamknij się. - Podniósł głos.
Usiadłem na jego miejscu intymnym, ponieważ wskazał abym to zrobił. Jednak poczułem, na czym siedzę.
Zrobiło mi się gorąco, i zacząłem się stresować, a jednak z drugiej strony byłem podniecony.
Blondyn złapał mnie za moje biodra, i zaczął nimi poruszać, wprawiając nas obu w coraz większe podniecenie.
Zbliżyłem się do niego, i namiętnie musnąłem jego usta, a następnie się odezwałem.
- Kurwa, Clay. Kiedy w końcu zaczniesz? - Powiedziałem, dysząc.
- Co mam zacząć, kotku? - Zaśmiał się.
- Kiedy kurwa mać we mnie w końcu przelecisz? - Podniosłem głos.
- Daj mi chwilę, George. -
Blondyn kazał mi się trochę osunąć na jego nogi, po czym zsunął swoją bieliznę trochę niżej, uwalniając przy tym swoje przyrodzenie.
- Ile lasek już zaliczyłeś? - Spytałem, śmiejąc się cicho.
- Wszystkie, i reagowały dokładnie tak samo jak ty. -
- To znaczy jak reagowały? - Zapytałem zdziwiony.
- Też robiły się takie czerwone na twarzy, i stawały się niepewne. - Zaśmiał się.
Na co ja mu nie odpowiedziałem, tylko chwyciłem jego przyrodzenie w obie dłonie, a następnie włożyłem całego członka do ust, robiąc nimi okrężne ruchy językiem.
Chłopak cicho pojękiwał, a następnie włożył swoją dłoń w moje włosy, lekko za nie ciągnąc.
- Zaraz kurwa dojdę. - Usłyszałem od Clay'a.
Wyjąłem jego przyrodzenie z ust, a następnie się odezwałem.
- Skończ we mnie. -
Po chwili Clay przyzwyczajał mnie do rozmiaru swojego członka, a ja pod wpływem alkoholu i dość dużego podniecenia nie mogłem się doczekać tego, aż w końcu blondyn we mnie wejdzie.
Gdy już byłem gotowy, wreszcie poczułem w sobie chłopaka. Na wstępie zacząłem głośniej jęczeć, z małego bólu. Jednak z czasem zamieniało się to w przyjemność.
Po około 10 minutach oboje skończyliśmy, a następnie poszliśmy się umyć.
CZYTASZ
✅ School Lover | DreamNotFound.
RomanceGeorge, zwykły dwudziestodwu latek rozpoczyna naukę na jednym z uniwersytetów w Nowym Jorku. 1 października, wtedy kiedy rozpoczyna się rok akademicki, poznaje dużo nowych osób, ale już wcześniej, jeden chłopak szczególnie przykuwa jego uwagę. Tw! :...