Běžel, padal a řval. Nevěděl kam. Nevěděl proč. Nemohl se zastavit.
Kapky potu mu z čela stékaly všude po obličeji a jedna se dostala i do očí. Rychle zamrkal, aby štípaví pot z oka vytekl. Mrzutě si oddrknul, když se tak nestalo.
Někam doběhl a vyděšeně se kolem sebe koukal. To místo dokonale znal. Bylo to přesně to místo, kde jeho bratr zabil člověka. Vzdychl si a posadil se na zem. Schoval obleček do rukou a snažil se uklidnit.
Najednou za sebou uslyšel prasknout větičku. Vykřikl a otočil se za zvukem.
"To snad není možný? My se tady potkáme vždycky!" Zasmála se.
"Olivie? Ahoj!" Vykoktal se sebe. Rychle se postavil a snažil se necouvnout, když se k němu dívka rozběhla a obejmula ho.
"Jsi v pořádku? Vypadáš naprosto hrozně!" Řekla mu. Richie v jejím hlase opravdu cítil starost a z nějakého důvodu se díky tomu cítil lépe.
"To víš... můj bratr je naprostej idiot. Vážně příšernej. Mívali jsme spolu skvělej vztah, ale on to všechno jednu noc zničil. Všechno mi to vzal. Už na něj nemůžu mít dobrý vzpomínky a už se k němu nemůžu obrátit, když mám problém." Pomalu se mu zvyšoval hlas a zrychloval dech. Rychle na Olivii hodil omluvný pohled a odstoupil od ní trochu dál.
"Nemůžeš mu odpustit?" Zeptala se ho pomalu.
"Ne."
"Opravdu ne?"
"Ne, nikdy."
"Měl bys to alespoň zkusit. Já jsem taky měla sestru. Milovala jsem si víc, než cokoliv jiného. Ale pak taky nastalo těžký období. A jednoho dne jsem jí zapřísáhla, že už s ní v životě nepromluvím. Potřebovala ode mě pomoc a já jí v tom nechala. A teď je mrtvá."
Richieho polilo horko. "Mrtvá?"
"Zrovna tady se to stalo. Někdo jí zastřelil."
Richie jakoby přimrzl k zemi. Studený pot mu vyrazil všude po těle. Měl otevřenou pusu a pohyboval rty, ale nic z něj nevycházelo. Panikařil. Olivie na něj vyděšeně koukala, ale nic nedělala.
"Pan Murphy jí postřelil?" Vydral ze sebe po chvíli, která se zdála být snad půl hodinou.
"Jo... pan Murphy." Řekla. Ale znělo to tak zvláštně, jako by o tom pochybovala. Ale ne, to snad ne. Pana Murphyho už zatkli, vyšetřování už skončilo. Ona už o tom nemůže pochybovat!
ČTEŠ
Konec Richieho Wagnera
Misterio / SuspensoRichie miluje svého bratra. Je to jeho nejlepší kamarád a jediný člověk, co ho doopravdy chápe. Zkrátka je to ten nejlepší brácha, jakého by mohl kdo mít. Tedy... alespoň to tak vypadlo, než se jednoho dne stal Richie svědkem něčeho, co mu obrátilo...