Pondělí 12. 11. (3)

10 1 0
                                    


Vycházel ze školní budovy. Cítil, jak z něj opadá většina stresu, konečně bude moct jít domu, lehnout si do postele a přemýšlet o tom, co bude. Hlavní je, že bude pryč od všech lidí a hlavně od Ryana, který se s ním už několikrát snažil navázat konverzaci, ale Rychie se mu nedokázal podívat do očí. Ryan sice předstíral, že si je jistý, že všechno dobře dopadne, ale svou nejistotu a smutek skrýval ještě hůř než Richie.

Někdo ho chytil za kapuci u mikiny a silně si ho přitáhl, až se Richie začal trochu dusit. Vyděšeně se ohlédl. Za ním stál Harry Flynn, ten děsivý policista, co něco určitě tušil. Richie polkl na sucho a čekal, co se stane. Vyšetřovatel se na něj podezřívavě koukal a nakonec si odkašlala a řekl: „ Pan Wagner, že? Podívejte se... já jsem zelenáč, u policie nejsem ani půl roku. Doteď jsem tak maximálně vypisoval pokuty. Nemám žádný zkušenosti, ale jednu schopnost mám a nezáleží, jak dlouho pracuju. Poznám, když mi někdo lže. A vy, vy mi lžete naprosto určitě. Takže buďto mi teď všechno vyklopíte, nebo vás budu muset vzít na stanici." Když domluvil, Richie vytřeštil oči. Neměl tušení, že tohle vůbec může udělat. Jenomže na bratra samozřejmě nemůže nic říct. Nemůže říct vůbec nic, nemůže se stát, že by vůbec někoho napadlo podezřívat Thomase. 

Snažil se znít co nejvíc sebevědomě, jak mohl (to stejně asi nestačilo). „Já nemám tušení, jak jste dospěl k názoru, že lžu, ale upozorňuji vás, že se mi vůbec nelíbí, jak se mnou mluvíte." Řekl pomalu adal si pěkně záležet na tom, aby mu bylo rozumět každé slovo. Harry se jen zasmál, ale pobavený smích to nebyl. Vzal Richieho ruku a pevně ji stiskl. Snažil se mu vyprostit, ale policista měl neuvěřitelnou sílu, měl pocit, že mu drtí kosti. „Nenuťte mne, abych na vás musel být hrubý." Zašeptal Harry Flynn a zmačkl Richieho ruku tak, že mu vytryskly slzy. Natáhl ruku, jako kdyby mu chtěl dát pořádnou facku. Richie rychle zavřel oči a skrčil se.  

Konec Richieho WagneraKde žijí příběhy. Začni objevovat