-35- Mutlu Günlere Selam Olsun

2.4K 110 12
                                    

Kimse uyanmadan kalktım bu sabah. Kahvaltıyı hazırlayacak ve çabucacık çıkacaktım. Kimseye yakalanmamam gerekliydi. Derin'nin diretmesi ile aldığım doktor randevusuna kendim gitmeliydim. Sonuçta kimseyi telaş ettirmemek gerekir değil mi? Tabi ki de Derin'i atlatamamıştım o benim ile gelecekti daha doğrusu Ozan bu gün çıkacak o çıkmadan benim doktor işini de halledecektik. Şimdi yine ne doktoru şu kız da bir hastaneden çıkamıyor diyorsunuz aynısını bende diyorum evden çok hastanedeyim zaten de bu sefer ki çok ciddi değil. Karın ağrılarım hiç geçmiyor ve regılım bittiği halde çoğu zaman kanamam oluyor. Bence üşütmekten olan bu şeyler Derin için ciddi şeyler o yüzden de doktora gidiyorum.

Hastane kapısında beni bekleyen Derin'e doğru koştum ve sarıldım. Ozan' ı arabaya bindirmişti. Hemen içeri girdik.

"Ya Derin sadece bir üşütme lütfen gitmeyelim. "

" Masal küçük çocuk gibi şu doktor fobin geçmedi bir ya"

"Kocaman şırıngaları dev kadar ağzımıza soktukları tahtalar var. Tabi ki de korkacağım. "

" Canım senin şu mızmızlanışını Rüzgar bile yapmıyor. "

" Off Derin Off. Tamam sizin Ozanla aranız nasıl barıştınız mı? Durum ne? "

" Şöyle canım arkadaşım. Sana bir yiyen daha yapmaya karar verdik. Bu gün işlerimizi hallettikten sonra da keman kursu açılış partisi yapacağız. Hem böylece Elif ile Semih'in evlilik haberlerini de duyurmuş oluruz. "

" Oha çocuğu da mı bu gün yapacaksınız? Sizin çocuk yapmanızı beklersek ohooo yani lütfen bu işlerinizin için farklı gün seçin. "

Doktorun kapısına gelmiştik konuşurken Derin ilk başta kolumu cimcikledi ve kötü bakışlarından attı. Soruyorum size arkadaşlarım neden herkes kötü bakış attım beni etkisiz hale getirirken ben yapamıyorum yapsam da ciddiye alınmıyorum? Ben kendi kendime sitem ederken Derin kolumdan çekip içeri sokmuştu.

"Merhabalar Merve Hanım. Masal Aşar için randevumuz vardı"

"Buyurun.Hanginiz Masal Hanım?"

Derin kolumdan itekleyip "Bu Masal ."dedi ve masanın önünde ki sandalyeye oturdu."Ne şikayetiniz var Masal Hanım?"

"Doktor Hanım benim tek şikayetim Derin.Sıradan bir üşütme yüzünden beni sürüklüyor." diye ettiğim sitemleri Derin'in konuşması beni susturdu.

"Doktor Hanım,olanlar sadece üşütme olamaz yani bence olamaz.Hem kontrol edip içimizi rahat ettirmek varken neden böyle acı çekmesine göz yumayım ki?" dedi.Ay bildiğin vicdanını rahatlatmak için beni getirmiş.Yoksa ölsem umursamayacak."Haklısınız Derin Hanım o zaman kan tahlili ve diğer tahlilleri yaptırın ha bir de ultrason çektirin hepsini birden değerlendirelim."gibi bir cümle kurdu sanırsam ama ben kan tahlili kısmından sonrasını duymamıştım.Beyaz giyinmiş hemşireler ve kocaman şırıngaları. Derin ve Doktor olabilecek durumları konuşup benim hakkımda değerlendirme yaparlarken çaktırmadan odadan çıkmaya karar verdim. Yavaşça kalktım ve kapının yanına geldim. Kapının kulpuna basıp kendime çektiğim zaman o iğrenç gıcırdama sesi geldi ve beni farkettiler. Bu yine de benim kaçışıma engel değildi. Kapıyı hızlıca açıp dışarı çıktım ve koşmaya başladım. Sağ duvarda ki lütfen koşmayın yazısını okudum ve daha da hızlandım çünkü Derin peşime takılmış hem arkamdan bağırıyor hem de topuklu ayakkabılarının el verdiği kadar koşmaya çalışıyordu. "Masal dur bak zaten koşamıyorum düşücem."

"Beni ilgilendirmez hiç bir kuvvet bana kan aldıramaz. "

Sol tarafta ki merdivenleri görünce hemen oraya geçtim ve ikişer üçer tırmanarak çıkmaya başladım. Nefesim yetmeyince duvardan tutunup kısa süreli dinlendim ve arkama baktığımda Derin'nin olmadığını görüp mutlu oldum. Onu alatmıştım. Nefesimi düzene sokmaya çalışarak hastanenin diğer çıkışına doğru ilerlemeye başladım.

Habersiz EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin