-26- Bu Ne Gizlilik

3.5K 180 12
                                    

Evden gizli gizli çıkarken Derin'e yakalanmıştım. Neriman Hanım ile yaptıkları çok gizli konuşmadan sonra Derin buraya taşınmıştı. Bu aralar herkes birşeyler saklıyordu. Galiba aramızda en bilgisiz Aras. Benim hamile olduğumu bilmiyor. Neriman Hanım'ın gizlediği süprizi de bildiğini sanmıyorum. Kıyamam ya söylesem mi acaba?

Kafama inen ani darbe ile sağa çevirdim ve Derin'e tip tip bakmaya başladım

"Kezo ne düşünüyorsun yine? "

" Aras'a söylesem mi hamile olduğumu? "

Ani bir bağırmadan sonra " Hayır olmas" dedi.

"Neden ya? Aras'tan birşey saklamak istemiyorum hem öğrenince çok mutlu olucak"

"Neriman Hanım'a söz verdin olmaz"

Bu işte bir iş vardı ama yine de tamam dedim.

Doktora geldiğimiz de içimde ki o değişik duygular yine patlak vermişti. Hani aşık olursunuz ya işte onun iki üç katını düşünün bunu yaşıyorum. Doktorun sesi ve Derin'nin dürtüklemesi ile oda da ki bebek resimlerinden gözümü alıp dikkatimi doktora verdim.

"Merhaba Masal kızım. Ben Narin, Aras'ın annesinin çok yakın bir arkadaşıydım. Neriman Hanım da bildiğinden seni bana göndermiş. Şimdi ultrason da bakalım bebeğinin durumu ne? "

Kadın ben sorularımı sormadan aklımda ki tüm soruları yanıtlamıştı.

" Bebek kaç günlük ve cinsiyetini öğrendiniz mi? "

Derin benden önce atlayıp " Şöyle doktor hanım benim bu üstün zekalı anne adayı arkadaşım 2 aydır regl olmamasına rağmen bir kere olsun gelip doktora muane olmamış bu yüzden de daha yeni öğrendi."

"Anladım Derin Hanım siz isterseniz dışarı da bekleyin." Doktor Derin'i kovunca bende güldüm istemsizce .Tabi ki misafirlikte ki anne gibi Derin kolumu cimcikleyince sustum.

"Yok Doktor Hanım ben şu kenarda oturur beklerim." deyip masanın oradaki sandalyeyi alıp sedyenin yanına çekip oturdu.Doktor şaşkın gözlerle Derin'e baktıktan sonra karnıma mavi bir jel sürdü.Sonra ultrason aleti ile baktı.

Derin yine kendini tutamayıp atladı " Kaç günlükmüş? cinsiyeti neymiş?Sağlıklı mı? " diye soruları sıralayınca Doktor hafif gülümsedikten sonra bana döndü "Çocukları doğurduktan sonra birini Derin Hanıma mı vereceksin?" dedi. Çocuklar derken? Kaç tane var bunlardan içim de be?

"Şey Doktor Hanım -lar eki kullandınız."

"Evet Masal.İkizlerin olacak.Cinsiyetleri de belli öğrenmek ister misin?"

Bu gün Derin'in ne kadar lafa atladığını söylememe gerek var mı? Yoksa siz de farkettiniz mi?

"Doktor Hanım ,Neriman Hanımın isteği üzerine cinsiyetleri söylemeyeceksiniz.O size telefon da anlatcak nedenini"deyip sustu.

Ya kendi evlatlarımın cinsiyetini benden saklıyorlar .Nerede adalet?Banane ya olmaz böyle şey .Bak yine aklıma Hepsi 1 şarkısı geldi.Ben kaç yıl önce ki şeyi neden hala hatırlıyorum? Ben anne adayı biri olarak bunların bilinç altımdan silinmesini talep ediyorum.Ben yine düşüncelerim ile kendi alemimde etkileşim halindeyken doktor elime peçeteyi tutuşturup kendi koltuğuna oturmuştu.Derin de teşekkür ediyordu.

"Hey biri bana neden çocuklarımın cinsiyetini öğrenemediğimi açıklasın"

Derin kolumdan çekerek beni dışarı çıkardı ve "Tamam canım ben anlatacağım "dedi.Dışarı çıktığımız da ise gülerek "Hahahhah yaşasın sen bilmiyorsun ben biliyorum.Hatta Elif ve Neriman Hanım da biliyor ama sen bilmiyorsun cinsiyetlerini ve hafta sonuna kadar öğrenemezsin" deyip önden yürümeye başladı.

Sinirlerim o kdar bozulmuştu ki aniden yere oturup bağdaş kurup ağlamaya başladım.Derin arkasına baktı ve beni yerde görünce yanıma geldi.Sarılmak istedi bende ittim "Sen benim çocuklarımın cinsiyetini söylemedin.Şimdi siktir git istemiyorum seni.Ben Arası istiyorum" deyince Derin de Aras'ı aradı.Birşeyler konuştular bende daha fazla yerde oturmayayım kısır olurum düşüncesi ile ayağa kalktım ama hala ağlıyorum.O değilde yerde oturma kısır olursun mantığı kuran ben hamileyim.Neyse çocuklar üşütürler de karnımda gaz çıkarırlarsa ben daha da şişman olurum. Ya ben iyice şişman olunca Aras beni beğenmezse. Ya da Aras baba olmak istemiyorsa iki çocuğumla dul kalırsam. Bunları düşünürken daha çok ağlıyordum ve kendimi susturamıyordum. O değilde bir yerlerden kavurma kokusu geliyor. Ayy canım çekti.Aras bana kavurma almazsa ve çocuklarımın üstünde kavurma izi çıkarsa.

Derin yanımda oturmuş beni tesseli edip susturmaya çalışıyordu.Ben de o öyle yaptıkça daha çok ağlıyordum ki Aras geldi. Üstünde pijama vardı ve yüzü kıpkırmızı olmuştu. Yanıma gelip sarıldı. Ben tabi Aras'ın şefkatli kollarınının himayesine girince hıçkırmaya başladım. Yüzümü ellerinin arasına alıp "Hey bebeğim niye ağlıyorsun?" dedi. Bende yüzümü silip "Kavurma yemeye gitmek istiyorum." dedim. Kendimi küçük bebek gibi hissediyordum.

"Bunun için mi ağladın?"

"Aslında tam bunun için değil de boşver."

"Ben o kdar yolu sırf bu yüzden mi geldim?Bu yüzden mi uykumu böldüm? Aşkım bensiz gidemez miydin?"

Önceden olsa asla böyle yapmazdı Aras.Ben birşey istediğim için uykusunu dert etmezdi ama şimdi dert ediyor.Yani bana az değer veriyor artık.Tekrar gözlerim doldu .Aras burnumun ucuna öpücük kondurup "Şİmdi ne oldu?Yine doldu gözlerin."

" Beni sevmiyorsun artık. Söylediklerine bak "

" Aşkım saçmalama espirik olsun diye dedim. Hem siz neden hastaneye hemde kadın doğuma geldiniz? "

Uzun zamandır sessiz olan Derin bu alışkanlığı bozdu.

" Ya enişte ne olcak benle alakalı bir durum şey etme sen"dedi.

Ya ben kocamın öğrenmesini istiyorum. Baksana şu masumluğa. Aras elimi tutup beni kaldırdı sonra kavurma yemeye gittik. Yaklaşık 2 tabak yemiştim. Aras şaşkınlığını gizlemeye çalışsa da yapamamıştı. Eve geldiğimiz de Neriman Hanım salonda ki hazırlanan yatağında telefonla konuşuyordu. Biz gelince kapatmıştı. Bu gün böyle bol ağlamaklı geçmişti.

Yatağa yattığımda Aras'ta belime sarıldı. Aras'a sorsam yani baba olmak isteyip istemediğini birşey olmazdı bence

" Aras baba olmak istiyor musun?"

"Tabi ki Masal.Düşünsene senin gibi masum şirin bir kızım olsa. Onunla oyunlar oynasam gezsek dolaşsak. Büyüse baba dese ilk çok güzel olmaz mı? Ama şuan erken Masal'ım ilk önce senin okulu bitirmen gerekli."

Söylediklerine birşey demedim ve gözlerimi kapattım.Aras'ta kollarını biraz daha sıkılaştırıp yanağıma küçük bir öpücük bırakıp yattı.

Sabah olduğunda yataktan kalkmak istemiyordum.Neden bilmiyorum ama çok yorgun hissediyordum.Aras'ta yoktu oda da.Ben de tekrar gözlerimi kapattım.Uyuyamıyordum ama halsizdim.Aradan beş veya on dakika geçti odaya Neriman Hanım geldi. Elinde süt vardı. Yatakta doğrulacaktım ki belime bir sancı girdi istemsizce yüzümü buruşturup tekrar yattım .Neriman Hanım da eliyle yatmamı işaret etmişti zaten.

"Günaydın kızım"

"Günaydın Efendim"

"Bu gün cuma ve yataktan çıkmanı istemiyorum.Yüzünde baya solgun.Yiyeceklerini falan odaya getireceğiz ama aşağı inme olur mu?"dedi ve elinde ki sütü bana uzattı ve içmemi sağladı.

"Neden aşağı inmeyeceğimi anlamadım."

"Nedeni önemli değil yine de inme.Arasta şehir dışında. Yarın gelecek.Sıkılmaman için arkadaşların da burada olacaklar. "dedi ve gitti.

Bu neydi şimdi benden sakladıları süprizler yetmedi şimdi de buraya hapis mi ediyorlardı.Neriman Hanım'ı bu sefer dinleyemeyecektim bu yüzden yataktan kalkmaya çalıştım ama nedense ani bir uyku ile gözlerim ağırlaştı ve uykuya daldım.
Derin'in Anlatımından
Aras ve Masal'a yapacağımız bu büyük süpriz için evi hazırlamamız gerekliydi. Bu sebeple Aras'ı saçma bir iş için şehir dışına gönderdik .Masal'ı da doktorun izni ile uyku ilacı ile uyutuyorduk.Herşey çok güzel olacaktı buna emindim.

Habersiz EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin