-29- Bana Güvenmeliydin

3K 137 19
                                    

Masal

Gözleri o üç ayrı mükemmel kıkırtı ile açtım.Rüzgar,Görkem ve İrem üç tarafımı sarmış gülüyorlardı.Gözlerimi açtığımı görünce bir anda yataktan inip kapıya doğru koşmaya başladılar.Aynı zamanda sa "Görevi tamamladık." diye bağırıyorlardı.Saate bakmak için telefonu elime aldım.Derin'den 3 mesaj vardı

" Sana Ozan'nın beni aldattığına inandıracağım."

"Yarın onunla buluşacak"

"Bizde takip edeceğiz"

Üçünüde okudum bu iş hiç hoşuma gitmememişti.Daha ne kadar Ozan'a güvenmediğini kanıtlayabilirdi ki Derin? Belki de takip ettiğimizde ne olup bittiğini anlardık ve herşey çözülürdü.

Aşağıdan gelen kahvaltının hazır olduğu bağrışmaları üzerine aşağı indim.Mutfağa girmem ile hepsinin bana bakıp gülmesi bir oldu.Aras ocakta yaptığı omleti pişirmiş sofraya yerleştirirken suratıma baktı veo da gülmeye başladı. "Hadi ama siz böyle mi günaydın diyorsunuz?" diye sitemlice konuşunca dördüde bir ağızdan "günaydın" dedi. "Öpücüklerim nerede? Hem neden bana bakıp gülüyorsunuz?" dedim yine sitemli olarak.Aras masanın etrafından dolaşıp yanıma geldi "Karıcım seni öpmemiz için ilk önce yüzünü temizlemeliyiz.Yoksa ben böyle öpmem."dedi .Anlamayan gözler ile onlara bakarken.Yüzümde ne var diye elimi dolaştırdım ve elime gelen diş macunu ile yüzümü buruşturdum. "Bu kimin işi? Senin değil mi Aras? Böyle haylazlıklarsenden çıkar zaten."deyim elime bulaşan tüm macunları Aras'ın gömleğine sürerken.Bizim bıcırıklar sofrada bize gülüyorlardı.

"Yaa öyle mi Masal Hanım?Böyle haylazlıklar evde ki 4 yaşında üç tane çocuk var onlardan çıkmaz benden çıkar ? Ben yapmamıştım ama anlaşılan bu suçlama karşısında yapmalıymışım.Bu durumda bu suçlamanın intikamı alınacak Masal Hanım korkun benden"

24 yaşında 2 çocuk babası olan kocamdan azarımı ve tribi de yedim.Kahvaltıya gerek var mı diye düşünüyordum? Ne saçmalıyorum azar ve trip karın doyurmuyor ben hala açım.

Banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp temizlenip tekrar sofraya dönecektim ki telefon çaldı arayan Derin'di.

"Efendim Derin?"

"Mesajlarıma cevap vermeyince uyanmadın sandım?Rüzgar nasıl ve Ozan iki saat için de evden çıkacakmış bu yüzden bizim de çıkmamız lazım."

"Mesajları okudum ve bu işten pek emin değilim.Rüzgar iyi kahvaltı yapıyor.Ayrıca çocukları kime bırakacağız?"

"Masal takip edeceğiz artık inceldiği yerden kopsun.Ne olacaksa olsun ama saklı birşey kalsın istemiyorum.Çocuklara Aras bakamaz mı?"

"Aras'ın dersi var bu gün benim de vardı ama iptal oldu gibi gözüküyor.Zaten bu durumu da ona söyleyemem.Çünkü yaptığımızın saçma olduğunu söyleyip izin vermez ki sonuna kadar haklı."

"O zaman Elifle konuş sen ona bırak çocukları."

"Tamam kahvaltıdan sonra çıkarım"

Derin birşey söylemeden telefonu kapattı.Durum ile ilgili ne söylediysem takmamıştı.Takip etmekte aşırı derecede kararlıydı.Mutfağa gitmeden önce Elif'i de aradım.Semih ile buluşacaklarmış ama benim yalvarmamın üzerine çocuklara bamayı kabul etti.Hem çocuklara bakacaktı hemde Semih ile buluşacaktı.

Atlas'ın hepimizi bırakıp gidişinin üzerinden 5 yıl geçmişti.Benim düğünümün olduğu günün gecesi hiç haber vermeden gitmişti.Onun gidişi ile hepimiz eksilmiştik ama Elif yolk olmuştu bitmişti.Yaklaşık 6 ve ya 7 ay klinikte yatmış tedavi olmuştu.Bu olayları Elif yaşarken hepimiz yanındaydık fakat Semih tüm hayatını ona adamıştı.Geçtiğimiz yıl Atlas,Elif'i aramıştı.Elif'e ne dediğini sorduğumuzda "Benim için öldü sizin için ne oldu bilemem ama şunu söyleyeyim bir daha gelmeyekmiş." oldu cevabı.O günden sonra da bizden tek ricası en azından onun yanında Atlas'tan bahsetmememizdi.Biz de olanlar ve Elif için bunu kabul etmiştik.Elif'te ki tüm Atlasa dair eşyaları,fotoğrafları ve hatıraları ben almıştım.Ben almasaydım hepsi çöpe gidecekti.Atlas her ne yapmış olursa olsun yine de benim herşeyim ve kardeşim.

...

Aras'ı işim olduğuna inandırdım çocukları Elif ve Semih'e bıraktım şimdi de Derinlere geldim.Ozan ve derin ile oturuyorum.

"Rüzgar nerede?" dedi Ozan ne diyecektim evde unuttum mu? Tövbe tövbe koskoca çocukta evde mi unutulur? Buldum.

"Elif ile Semih'in yanındalar.Lunaparka götüreceklermiş çocukları." dedim aklımda kurduğum şey ile.Ozan kafasını salladı sonra da ayaklandı .Bu gün Aras'ın ve Semih şirkete uğramamalarından dolayı onun gideceğini söyledi.

Bu 5 yılllık süreçte herkes olgunlaşmıştı ve yaşamı için olsun sevdikleri ve bazılarımız içinde çocukları için kendini çalışma hayatına atmıştı.Bu neden ile Mehmet amca şirketi Aras'a devretti.Semih ve Ozan'da birikmiş paraları ile ortak olmuşlardı.Elif okul ile birlikte bir dershane de İngilizce öğretmenliği yapıyordu.Derin ise Rüzgar'dan fırsat bulduğu kadarı ile evlere gidip keman dersi veriyordu.Ben derseniz valla utanıyorum ama okul dışında çalışamıyorum Çünkü ikiz olunca çocuklar biri bitmeden biri başlıyor bende yatişemiyorum bu neden ile okul bitene kadar yani bir sene daha evimde olacaktım.Bir sorunuzu daha yanıtlayım. 5 yıldır ne bitmez okulmuş demeyin.Bir yıl hamilelikten gidemedim ve kaydımı dondurdum.Ertesi yıl başladım onda da yeni anne olduğumdan ikisini bir arada yürütemedim ve kaldım.Allah izin verirse bu son senemde bitirip avukat olarak mezun olacağım.

Geçmişi,Şuanı ve yaşamamızı düşünmeye dalmışken Derin beni dürttü ve çıkmamız gerektiğini söyledi.Montumuzu giyip çıktık dışarı tam arabama doğru yürüyordum ki Derin kolumdan tuttu "Araba ile takip edemeyiz anlar taksi çağırdım." dedi. Gelen taksiye bindik ve Derin "Önde ki jipi takip edin şöför bey"dedi. Ardından da büyük bir kahkaha attı.Dünden beri Derin'nin iyi olmadığı konusunda düşüncelerim vardı. "Ne bakıyorsun Masal?Diziler de hep böyle söylediklerinde bnede yapmak istemiştim şimdi de fırsatını buldum yaptım"dedi ve Gözlerini Ozan'nın jipine dikti.Yaptığımız saçma işe, Derin'e ve bize deliymişiz gibi dikiz aynasından bakan şoföre bir offff çekip dışarıyı izlemeye başladım.

"Bak işte şirkete gitmedi yalan söylediğini biliyordum.Dün telefonda da parktan alırım seni demişti.İşte Masal daha ne istiyorsun."

"Gözümle görmeden inanmam Derin.Başka işi vardır belki"

"İyi gel o zaman gör "

Derin,Ozan'nın onu aldattığına inanmamama kızmıştı.Parkın diğer girişinden girmiştik ve Ozan2nın gömemesi için çalılıkların arkasından onu izliyorduk.Çok fazla geçmeden bir kız geldi ve Ozan'a sarıldı.Gözlerim gördüğüme inanmamış.Beynimse hala bir yanlış anlaşılma olduğunu söylüyordu.Derin'e baktığım da sağ gözünden bir damla yaş aktı ve bana birşey söylemeden Ozanlara doğru sinirli sinirli yürümeye başladı.Bende peşinden tabi.Ozan bizi görünce ayağa kalktı.Yanında ki kız ise bize anlamayan gözler ile bakıyordu.Derin,Ozan'nın karşısına geçti ve tek kelime etmeden gözlerinin içine bakıp en sertinden bir tokat yapıştırdı.

"Gerçekten bu kadar alçaldın mı Ozan?Çocuğunu oynattığın parkta bu sürtük ile buluşacak kadar alçaldın mı?" diye bağırdı Derin ağladığından dolayı çıkan tiz sesi ile.Ozan birşey söylememiş hatta Derin'nin içini dökmesi için konuşmasına devam etmesini bekliyordu.Zaten Derin'nin de susmaya niyeti yok gibi devam ediyordu.

"Konuş susma Ozan.Dün ben seni aldatmadım diye atar yapıp çekip gittin.Bu ne o zaman-" Derin konuşmasına devam edecekti.Fakat Ozan sadece bir cümle kurup çekip gitti.

"Bana güvenmeliydin Derin bana,sevgime ve evliliğimize" bu cümle kırgınlık ve yıkılmışlık içeriyordu.

Derin dizlerini kırıp yere oturmuş ağlıyordu.Daha sonra kafasını sabahtan beri benim ile birlikte susarak olanları izleyen kıza çevirdi."Sen ne bekliyorsun? Gitsene sevgilinin yani benim kocamın peşinden ."diye kıza da bağırdı. Kız'ın söylediği ile Derin'nin akan gözyaşları durdu ve o küçük bir çizgi olan dudakları aralandı bense zaten şok olmuş şekilde izlediğim olayları daha bir şok olarak izlemeye devam ettim.

O kız an önce ne demişti?

Selam selam ve tekrar selam.Size bölümlri düzenleyeceğimi daha sonra da sömestır tatili içinde bölüm yayımlayacağımı söyledim.Bölümleri düzenlemeye başlamıştım fakat düzenlediğim bölümler bende hala eski halinde gözüküyor. Düzenlediğim kısımları ben göremiyorum.Bu wattpad ile ilgili bir sorun olduğundan daha sonra yapmaya karar verdim ve sizi daha fazla bekletmemek adına yazmaya devam etmeye karar verdim.

Vote ve yorumlarını bekliyorum .

Habersiz EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin