Bu tatil işinin son günüydü ve hala Aras'la konuşmuyordum.Yani konuşuyordum ama eskisi kadar değil.
Konuşmak için bir çok şey yaptı ama hala yüz vermedim ama içimde ki kızgınlık gitmişti. Bu gün son onu sinir etme işleminden sonra zaten barışacaktım.
Şimdi bu Masal Aras'a yine ne eziyet yapacak diyeceksiniz ama Atlas arayana kadar aklıma gelmemişti gerçekten.
Neyse Atlas benden özür dilemek için aramıştı o gün birşey demeden çıkıp gittiği ve Aras'ın durumu için sadece aradığı sebebi ile. Benim de dertleşmeye ihtiyacım olduğu için tüm olanları anlatım o da dinledi. Sonra da küçükken dediği şeyi hatırlattı bende gelmesi gerektiğini ve ona benzer birşey yapacağımızı söyledim. E tabi konu Aras'ı gıcık etmek olduğundan Atlas'ta hayır demedi kabul etti.
"Atlas neden geliyor? "
" Bu taraftaymış benimde burada olduğumu öğrenince geliyor işte. "
" Hmm. "
" Şey ben bu gece senin yanında yatıcam"
Aras kafasını öyle bir hızla kaldırıp suratıma baktı ki bir an boynu kırılacak sandım.Sonra da kalkıp yanıma oturdu. Buna da yüz vermeye gelmiyor hemen gel gir dibime töbe töbe. Neyse sakinim.
"Masal'ım doğru mu duydum? Gerçekten mi? "
" Evet. "
Aras kollarını bana dolayıp" yaşasın" diye bağırdı. Sonra da boynuma öpücük kondurup daha sıkı sardı.
Bir an yapacağım şeyden vazgeçecektim ama sonra kendimi tuttum. Yine de şuan ona sarılmayacağım anlamına gelmiyor bir haftadır sarılmıyorum ben Aras'a.
Baya bir süre birbirimize sarıldık. Ne ben onu bıraktım ne de o beni. Daha sonra zil çalınca ayrıldık.
"Niye çaldı ki bu zil. Ne güzel sarılıyorduk"
Ona gülümseyip kapıyı açtım. Atlas gelmişti. Hemen boynuna atladım ve sarıldım. O da ellerini belime sardı beni döndürdü.
Sonra bırakıp yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.
Kafamı çevirdiğimde Aras'ın gözünden alev fışkırdığını gördüm.
"Hoş geldin Atlascığım. "
Bildiğin kendini sıka sıka söylemişti bunu.
" Hoş buldum Arascığım. Sanki seni biraz kırmızı gördüm ne oldu canım ya hasta mısın? "
Atlas'ta az değil. İmalıı imalı konuşuyor.
" Yok arada kızarırım böyle neyse hadi akşam yemeğine gidelim. "deyip yanıma geldi. Ellimi tuttu kapıya çekiştirdi. Atlas'ta peşimizden sırıtarak geliyordu.Yemek boyunca Atlas ve Aras'ın birbirine laf sokmasını dinleyip güldüm. Gerçekten çok komik.Atlas bir ara olayı baya kavgaya sürüyordu ama ben engel oldum. Benim muzdan nefret etmem ve bunun Aras'ın bilmemesi ile baya çatışmalı saatler geçmişti. Bunlar hariç gayet komik ve eğlenceliydi.Şimdi de film izliyorduk. Ben tekli koltukta otururken Aras ve Atlas diğer koltuklara yayılmışlardı.Film de sıkıcı olduğundan ayaklandım ve gidip yattım.
"Ya Masal gelip yatıyorsun insan söyler dimi? Ben de yatardım. Bak şimdi sarılıcam uyanacaksın. "
Sadece sarılmış olsa uyanmayacaktım. Neyse zaten şimdi işler karışacak ama ben gözlerimi açmayacağım.
Aras yatağa yatıp beni kendine çekip kafamı göğsüne koydu. Saçımı okşayıp sarıldı. Benim tek kolumda ona sarılmıştı.
Beş ve ya on dakika sonra odanın kapısı çaldı ve Atlas'ın sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Habersiz Evlilik
UmorismoBir çocuk var hayatında ki tüm papatya kokulu kadınları kaybeden ve bir kız hayatında çoğu kişiden zarar gören hiç büyümeyen tam çocuğun sevebileceği gibi yeni papatya kokulu biri Çocuğun hayatına yeni bir papatya kokulu kadın girer onun kalbini k...