"Nermin Hanım biber dolması yapsak olur mu?"
"Kızım ne gereği var zaten yaprak sarması var."
"Değişik olsun demiştim. "
" Boşver onlara kuru ekmek bile fazlada yinede eve gelen misafir diye katlanıyorum. "Kaç saatir mutfakta yemek yapıyorum.Yemek yapmayı sevmeme rağmen şuan bıkmıştım. Sarma,börek,mantı,köfte,.. vb. Bu kadar yemek sadece üç kişilik alie için ama yinede daha çok çeşit yapıp tüm yeteneklerimi göstermek istiyordum.Neriman Hanımın dediğine göre iki saate gelirlermiş.Bu yüzden Neriman Hanım üstünü giyinmek için gitti bende çorbayı yapıp gidip giyinecektim.Çorbaya tuz atmak için dolabı açacağım sırada arkadan dolanan kollar ile irkildim.Aras'tı çok korkmuş olsamda bana sarılması çok güzel.
"Yemekleri neden sen yapıyorsun?"
"Yaren ve ailesi gelecekmiş o yüzden."
"Ne o Yaren'in tabağına fare zehri koyup öldürecek misin?"
"Aras ne saçmalıyorsun niye öldüreyim kızı tanımıyorum bile."
"He ben kıskanırsın sanmıştım neyse ben gidip biraz uyuyacağım.Misafirler gelince kaldırırsınız."
"Aras doktor ne dedi?"
" Hiç birşey.Normalmiş her şey."deyip gitti.
Bende çorbayı yapıp yukarı çıktım.Aras yatağa yatmış yastığa sarılmış uyuyordu.Bende dolabı açtım ve kıyafet seçmeye çalıştım.Sdaece çalıştım ama seçemedim.Daha sonra çiçek desenli dizimin biraz üstünde biten belden oturtmalı elbisemi giymeye karar verdim.Üzerinede beyaz ceket giydim ve tam istediğim gibi oldum.Saçıma da fön cektim çok hafif makyajla hazırdım.
Ben makyajımı yaparken Aras uyanmıştı.O da duş alıp hazırlanmıştı.Şimdi salonda oturmuş misafirlerin gelmesini bekliyorduk.
"Bak Masal'ı gördükleri an bütün umutları bitecek.Aras salak onlarda biliyor ama bu kadar salak değil."
Mehmet amca sabahtan beri bana bir çok iltifat dolu söz söylerken ben utancımdan yerin dibine girecektim.Herkes kendi havasında sohbet ederken ben ve Aras sadece susmuştuk. Belkide sesizlik iyiydi en azından birbirimizi kırmıyorduk.
Zil çalınca bir anda herkesin suratı asıldı. Böyle olunca bende aileye özelliklede Yaren'e merak artı. Herkes birbirine sen aç kapıyı bakışı atınca ben kalkıp açtım.
"Hoş geldiniz. "
" Hoş bulduk kızım sen Masal olmalısın"
"Evet. "
Kadının yanında ki sarı yelloz belirince ve bana küçümseyici bakışlar atınca bunun o sevimsiz Yaren olduğunu anladım.
" Kapı da beklemeyin geçin içeri."
Kapıyı biraz daha geri çekerek geçmeleri için yer açtım. İçeri geçince direk salona yol aldılar. Bende peşlerinden gitiğimde o Yaren olacak kızın. "Araaas ben geldim.Çok özledim seniii" diye bağırıp Aras'ın boynuna atladığını gördüm.Tabi ben bunu görünce ne oldu gözlerim yuvalarından çıkacak gibi oldu.Aras ile göz göze gelince hemen Yaren'in onu saran kolarını iterek ayrıldı.Allah'tan sinirlenince kötü olduğunu bildiğinden ayağını denk alıyor.
Herkes koltuklara oturdu.Ben de gidip Aras'ın yanına oturacaktım ama Yaren hemen kuruldu oraya.Bende misafirdir deyip ses çıkarmayıp Neriman Hanım'ın yanına oturdum.Neriman Hanım bir bana bir karşımızda oturan Araslara baktı.Sonra Ayağa kalkıp.Aras'ın başında dikildi"Oğlum git karının yanına ben oturacağım buraya" dedi.Ben diyorum size Neriman teyzenin olduğu yerde bana birşey olmaz.
Herkes sohbet ediyor Yaren ise gözü ile Aras'ı yiyordu.Böyle iş yok ya evli o evli.Bak yanında karısı var.Adını henüz öğrenmemiş olduğum adam."Ee çocuklar evlilik nasıl gidiyor?" Adamın bu sorusuna hafif gülümsedim.Aras ise baya sırıtarak"Mükemmel ben karıma çok aşığım"dedi ve elimi tutup dudağına götürüp öptü.Yaren oturduğu yerde renk değiştirirken o kapıda konuştuğum kadın konuya bodozlama dalarak. "Ama daha çok erkendi.Küçüksünüz.Daha çok kişi çıkardı karşınıza Neden aceleci davrandınız?" Anasına bak kızını al demişler dimi hay kim dediyse o ellerini öpeyim çok iyi laf demiş.Tabi böyle lafa susar mıyım? Tanıyorsunuz beni susar mıyım? Doğru cevap susmam. "Başkası çıksa da önemi olmayacaktı.Biz birbirimizi seviyoruz.Beklemek istemedik.Bu kadar" Benim biraz atarlı çıkışım ile ortam gerilse de yapacak birşey yoktu.Ortamda sessizlik hakim olunca ayağa kalktım ve " Yemeğe geçelim isterseniz.Daha sonra devam ederiz acıkmışsınızdır."Herkes sofraya oturunca evde ki yardımcıların eşliğinde yemekleri dağıttık.Herkes yerine oturdu.Yemeğe başladık. Adsız Adam " Yardımcılarınız çok yetenekli Neriman Hanım yemekler harika olmuş" dedi. Neriman Hanım'da Aras'ta sürekli rast geldiğim zafer gülüşü oluştu ve "Yemekleri gelinim yaptı bu gün size özel olarak.Çok yetenekli." Ben gülümserken adsız adam yine konuştu.Adamın adını da adsız koydum ya helal bana. "Bizim Yaren daha pizzacı numarası ezberlesin." Yaren babasına sinirli bakışlar atınca bende bu aliede alıştığım zafer sırıtışımdan gönderdim Yarenciğe. Sofrada herkes hem konuşup hem yedi. Adsız adamın adınıda öğrendim.Kemal'miş. Kemal amca "Çocuklar evlilik için beklmediğinize göre çocuk içinde beklemezsiniz." deyince ne oldu bana ateş bastı böyle içimden alevler çıktı.Yanaklarım kırmızının en son halini aldı. Meral teyze(Yaren'in anası) "Kemal o kadar da değil canım daha kendileri çocuk." dedi bu kadının inadına ortaya hamileyim diyesim geldi ama bu sefer yapmadım bu sefer kendimi tuttum.Yani daha önceden yaptığım saçmalıkları düşününce bunuda yaparım gibi gözüküyor biliyorum ama bunun kurtuluşu olamaz. Aras " Ben istiyorum da Masal okulların bitmesini bekliceğimizi söylüyor."dedi.Heh yalana bak ne çocuğu bu yaşta töbe töbe . Herkes gülünce benim kızarıklık artık anlatabileceğim sınırları zaten geçmişti.Herkes gülüyor derken sakın Yaren ve Anasının güldüğünü düşünmeyin onlar gülüyor gibi yapıyorlardı.
Yemekleri yedik ve sıra kahvelere gelmişti.Saat baya geç olduğu için zaten yardımcılar gitmişti doğal olarak kahve yapma işi bana kalmıştı. Ben kahve yapmak için kalkınca o sarı yelloz da yardım için peşimden gelmişti.Ama yardım etmek yerine carcar konuşup Aras'la önceden yaptıkları şeyleri anlatıyordu.Bu kız benden çok konuşuyor.
Yok neymiş Aras pamukşeker sevmezmişte elma şekeri severmiş.Yok neymiş her sabah yürüyüşe çıkmadan yapamazmış.Sanane kızım Aras'tan diyeceğim susuyorum.Bir ara elimdeki cezveyi fincanlara değilde Yaren'in kafasından boşaltmak geldi aklıma ama yine durdum. Bu gün bende bir anormallik var kendimi tutuyorum sürekli ama o içimde ki arada sürtük arada imanlı olan ses diyor ki sabrın azcık kaldı. Birazdan orta da ne Yaren ne de Yaren'in anlatıkları kalacak diyor.
Ben sinirimden gülerken kız onun anlatıklarına güldüğümü sanıyordu.Ben kahvenin yanına suları doldururken Aras bize bakmaya geldi.
" Aşkım kahveler hazır mı?"
"He evet suları doldurup geliyorum."
Tabi bu konuşmaya Yarencikte katılmasa olur mu olmaz.Neden olsun canım?Masal'ın katil olması gerekirken neden olsun?
" Ya Masal sen ne kadar odunsun? Aras bana aşkım deyince ben ona neler söylüyordum."
İşte tam oldu.Bundan sonra beni tutan Aras değil babam olsa durmam." Kızım bak sabahtan beri susuyorum.Misafir diyorum.Masal sakin ol diyorum ama yok sen bunu farketmedin.Aras benim kocam tamam mı benim.Bak yüzüğe senin parmağında değil benim parmağımda. Önceden Aras'la bir geçmişin olmuş olabilir bunu anlıyorum ama artık geçti,bitti. Tamam mı sil şunları aklından yoksa ben silmek zorunda kalacağım."
Yaren gözleri pörtlemiş bana bakıyor.Tabi sabahtan beri sakinliğime aldanmıştı.İçimde ki mahalle karısını görünce kız korktu.Aman korksun be ne olacak.Hakediyor yelloz işte.
Aras " Tamam karıcım sakin ol. Yaren anlamıştır artık. Değil mi Yaren artık daha dikkatli konuşursun?" Yaren kafasını salladı.O sırada içerden Neriman hanımın sesi gelince bende tekrar kendime çeki düzen verip kahve tepsisini alıp salona takrar döndüm. Herkese Afiyet olsun dileklerimi söyleyerek kahveleri ikram ettim.
Kahveler içildi ve en sonunda misafirlerin aklına gitmek geldi.Kapıya kadar hepsini yolcu ettik.Herkes yorgun bir akşam geçirdiği için odalarına çekildi.
Odaya girer girmez Aras yatağa yatıp gülmeye başladı." Masal Evet canım senin kocanım.Beni bu kadar kıskandığını öğrenmek için Yaren'i önceden getirseydim keşke" cevap vermedim ve pijamalarımı alıp banyoya gittim.Keşke azcık daha kontrollü olsaydım da Aras yokken çemkirseydim.Neyse artık geçti.
Makyajımı temizledim pijamalrımı giyip tekara odaya döndüm.Aras'ta giyinmişti.kafasını kaldırıp bana baktı ve gülmeye başladı.Bende tabi o gülünce üstüme baktım.Ne var ki şimdi pijamamda Mickey Maose lu en sevdiğim pijamam.
" Neye gülüyorsun Aras?"
" Söylemem kızarsın."
" Söylesene be zaten söylediğin çoğu şeye kızdığım için alışık olmalısın."
" Hayır olmaz."
" Söyle ya tamam çok önemli birşey değilse kızmayacağım hadi."
" Tamam söylüyorum.Herkesin içinde hanım efendi.Kıskanınca yırtıcı aslan. Yatakta.."
" Ya kapa çeneni ya bir sus ben uyuyacağım."Daha fazla dayanamyacaktım allah bilir yatakta ne diyecektik.Iyh iğrenç.Yatım yatağa örtüm üstümü kapadım gözlerimi.Aras'ta ışığı kapadı geldi yattı sonra sarıldı beni kendine çekti.Kulağıma eğilip" Yatakta seksi Mini maose " dedi.
Sonra iyice sardı yanağıma öpücük kondurup yastığa kafasını koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Habersiz Evlilik
HumorBir çocuk var hayatında ki tüm papatya kokulu kadınları kaybeden ve bir kız hayatında çoğu kişiden zarar gören hiç büyümeyen tam çocuğun sevebileceği gibi yeni papatya kokulu biri Çocuğun hayatına yeni bir papatya kokulu kadın girer onun kalbini k...