Eve geldiğimizde babamdan azar işitmiştik. Çünkü saat gece 10du.
" Tamam, saattin farkında değilsiniz ya o telefonlarınız neden açılmıyor?"
Ben kafam önümde susuyorum Aras'ta savunma yapmaya çalışıyor.
" Kerem amca yetimhaneye gittik ve çocuklarla oynarken telefonlara dikkat etmedik. Özür dileriz."
" Bu seferlik affediyorum ama bir dahakine yetişkinsiniz falan demem ceza veririm. Şimdi geç kaldığım işime gitmeliyim"
Beni öptükten sonra gitti. "Tamam, seni yeterince savundum ve affedildik artık yemek yapta karnımızı doyuralım"
Bu çocuk çok dengesiz. Biraz kibar, biraz sapık, biraz kaba ve çoğunlukla hödük. " Neden ben hazırlıyorum git kendin hazırla."
" Çünkü ben hâlâ evdekilerin yerini bilmiyorum"
" Tamam. O zaman ben sana yerlerini göstereyim. Sen yap."
" Ciddi misin? "
" Hiç olmadığım kadar"Konuşmayı daha fazla uzatmayıp. Bileğinden tutup mutfağa sürükledim. Ayaklarını sürüye sürüye geliyordu. Bense bütün gücüm ile onu çekiyordum. Tam mutfağın kapısından geçerken bileğini aniden çekmesi ile ben dengemi kaybedip düşecektim ki belimden tutup beni kendine yasladi. Bedenlerimiz bu kadar yakın ve onun elleri benim karnımı sararken içimdeki kelebekler bir ara ağzımdan çıkacak sandım.
Kafasını omuzuma koydu ve " Bu gün evcilik oynarken çok mutluydun. Bence oynamaya devam edelim ve sen yemek yap. Bende yardım edeyim."
Hemen kendimi ondan uzaklaştırdım " Beni böyle mi kandıracaksın?"
" Bu yakınlaşmadan etkilenmeyeceğini sanıyordum."
" Etkilenmedim zaten."
" Evet etkilenmedin ve bu yüzden kalbin küt küt atıyor. Bana aşık mısın?"
" Ne aşkı ya?"
" Kabul et aşıksın ama ben senin abin sayılırım yani bu iş olmaz bücür"
Gerçekten neyden bahsediyordu? Evet biraz önce kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atmıştı ama aşk falan yok.
" Mademki abimsin beni neden öptün?"
Bu soruyu neden sordum ben şimdi.
" Seni öptüm çünkü o sırada arkadaşlarına kanıtlamak gerekiyordu"
" Buna gerek yoktu. Beni o zayıf kızlardan sandın dimi? O gece yanında ağladığım için beni güçsüz sandın. Bu yüzden her fırsatta bana istediklerini yaptıracağını sanıyorsun."
" Aklımı okuyorsun bücür"
O an çok sinirlendim. Beynim benden habersiz elime emir vermişti ve Aras'a tokat attım. Daha fazla yüzünü görmek istemediğimden merdivenlere üçer beşer çıkıp kendimi odama kapattım.
Aras'ın Anlatımından Devam
Bu tokatı gerçekten hak etmiştim. Ben gerçekten salaklığın üst safhalarını yaşıyorum. Bildiğin kıza ben senin abinim dedim. Bu da yetmiyormuş gibi güçsüzsün dedim. Ben o kızın yerinde olsam tekme tokat dalardım.
Düşecekti ve korktum tuttum onu daha sonra ona bu kadar yakın olunca kendimi şaşırdım. Onun bana aşık olmasını istediğimden o soruyu sordum ama zaten belli olan bir şeyi onun ağzından da duymuş oldum. O asla beni sevmeyecek.
Mutfağın önünde hala yediğim tokatın ve söylediklerimi hazmetmeye çalışıyordum.10 dakikadır yere çökmüş boş boş bakıyorum. Yukarıdan kapı sesini duydum ardından hıçkırık sesi hala ağlıyordu bunun sorumlusu bendim. Onu sevdiğimi düşünüyorum ama onu üzüyorum. Özür dilemem gerek. Sabahtan beri hiç bir şey yememişti. Acıkmıştır. Ona yemek hazırlayıp götürürsem belki biraz olsun üzüntüsü geçerdi ve beni affederdi. Onun elinden yemek için yerini bilmiyormuş gibi yaptığım malzemeleri tezgaha çıkardım ve yemek yapmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Habersiz Evlilik
HumorBir çocuk var hayatında ki tüm papatya kokulu kadınları kaybeden ve bir kız hayatında çoğu kişiden zarar gören hiç büyümeyen tam çocuğun sevebileceği gibi yeni papatya kokulu biri Çocuğun hayatına yeni bir papatya kokulu kadın girer onun kalbini k...