Aras'ın Anlatımından
Bu gün erken kalkmıştım. Evet tuhaf bir şey ama öyle erken kalktım ve Masal'ı o benle bile paylaşmadığı oyuncak ayısından ayırıp uyandırmaya çalışıyorum. Öptüm takmadı, gıdıkladım küfür edip sırtını döndü.
"Masal kalk artık ama hadi okula geç kalacaksın."
"Hayır sen git ben yatıyorum."
Ayıcığını tutup çekmem ile yere düşmesi bir oldu.Tabi ayıcığından ve yatağından ayrılan bir Masal tehlikesi ortaya çıktı.Bundan kurtuluş olarak odadan çıktım.Zaten uyanınca tekrar uyuyamıyor birazdan gelir.
Dün Yaren sayesinde baya mutlu oldum.Her ne kadar bir ara Masal,Yaren'i öldürecek gibi olsada kıskanması çok hoşuma gitti. Sevdiğini söylemiyor olsa da en azından kıskanıyor ve sahipleniyor. Aşağı indiğimde herkes sofra da kahvaltısına başlamıştı.Ben de geçip yerime oturdum.
"Masal nerde gerzek?"
Babaannem hemen sorsun gelinini zaten.Torunu o mu ben mi belli değil.Masal geldi papucum dama atıldı ya .Doğrusu Masal burada olacaksa değil papucum beni bile dama atabilirler sorun yok.
"Üstünü değiştiriyor gelir birazdan"
Herkes kahvaltısını yapmıştı ama Masal hala yoktu.Çıktım yukarı bakmak için o da hazırlanmış odadan çıkıyordu.
Bence daha tam olarak hazırlanmış sayılmazdı.
"Masal hadi ya daha giyinemedin mi? "
" Giyindim ya kahvaltıyı okulda yaparım. Hadi gidelim. "
" Masal git şu eteğini değiştir."
"Ne istiyorsun eteklerimden ya. Ben böyle gideceğim."Allahım bana sabır ver yarabbim giydiği eteğe bak ya daha doğrusu giymediği eteğe bak. Azcık beni dinlese ne olur ki. Ama yok Aras illâ sinir olcak delirecek.
Ben kendi kendime söylenirken Masal beni tınlamadan indi aşağı. Bende peşinden indim. Babaannemi öpüp dışarı çıktı. Bende peşinden çıktım. Arabanın yanına gelince durdu ve kapıyı açmamı bekledi. Kapıyı açtım ikimizde arabaya bindik Masal ses çıkarmadan yolu izlerken bende ona bakmadan dikkatimi yola vermeye çalışıyordum.
"Aras çıkışta almaya gelme benim bir kaç işim var onları halledeceğim. "
" İşlerin kaçta biter oradan alayım. "
" Gerek yok ben gelirim. "
" Ne işin var? "
" İş işte boşver"
İşinin ne olduğunu çok merak etsemde ısrar edersem trip yiyeceğimi bildiğimden en iyisi kendi haline bırakmaktı.Zaten ya mezarlığa ya da yetimhaneye gidecekti.
Masal'ın Anlatımından
Okula girdiğimden beri gereksiz insanların tebrikleri ve iğneleyici lafları ile uğraşıyordum. Sınıfa girmemle herkesin alkışlaması bir oldu. Sınıfımızın en neşelisi (Eliften sonra) Merve gelip boynuma sarıldı. "Tebrik ederim Masal ama sana kırgınım insan düğüne çağırmaz mı zaten ne zamandır düğün falan olmuyor göbek atamıyorum. Bunu telafi etmek için haftaya pazar tüm kızlar bendesiniz sana özel kına gecesi yapacağız."
Bu kız neden hep emrivaki ne kına gecesi. Ben saf saf Merve'ye bakarken. Elif geldi. "Tamam Merve bunu sonra konuşuruz" dedi. Sonra kolumdan tutup sıraya oturduk. Enseme batırılan kalem ile inleyip arkamı döndüm. Derin pis pis sırıtıp bakıyordu. Sonra bir baktım ki aynı pis sırıtış Elif'te de var. Atlas ortalıkta yoktu.
"Neden öyle bakıyorsunuz? "
" Birincisi balayına gittiniz. Orada olanları anlatacaksın" dedi Elif. Sonra Elifin konuşmasını Derin devam etirdi. "İkincisi dün misafir olarak Yarenler gelmiş."
Hadi balayını zaten biliyorlardı da Yaren'i nerden biliyorlar. İzleniyorum olamaz. Takip ediliyorum.
"Ya siz nerden biliyonuz Yaren'i"
"Kızım susta anlat"
"Balayında ne olmasını bekliyonuz gittik tatil yaptık geldik. Melih diye Aras'ın eski arkadaşı ile tanıştım. Birde Atlas geldi son gün. Bu hepsi başka bir şey yok. "
" Masal detay ver kızım. Ya da dur burası müsait değil akşam bize gel o zaman konuşalım"
"Elif nasıl gelsin kocası izin vermez yeni evli onlar"
Gözlerim kocaman olmuş bir Derin'e bir Elif'e bakıp neyden bahsetiklerini anlamaya çalışıyordum.Oha pis sırıtışlar, bu ortamda konuşulmayacak konu yuh ondan bahsediyor olamazlar değil mi?
Sanki bilmiyorlar sadece oyun olduğunu birde saçma salak sorular soruyorlar.
" Ne saçmalıyorsunuz siz ya sanki oyun olduğunu bilmiyorsunuz. Sorduğunuz soruya bak. "
Kimse duymasın diye sessiz bir şekilde çemkirdim.
" Masal ikinizde birbirinizi seviyorsunuz ya ondan demiştik biz belki oyunu gerçek yaparsınız diye düşünmüştük. "
" Ben sevmiyorum kimseyi. O da beni sevmiyor tek amacı miras. Başka birşey yok. Bu oyunda asla gerçek olmayacak. "
İkisi de benim ani atarım yüzünden biraz şaşırsalarda olması gereken buydu. Bir kere daha kendimi kaptırıp acı çekemem. Eğer seviyorsam da kendim bilsem yeter başkalarının bilmesinin alemi yok.
Aras'ın Anlatımından
Okula gelir gelmez Bora'nın hayvan gibi sarılması ile geri dönmeyi düşündüm. Sabahtan beri tirilyon tane olay anlattı. Sadece iki hafta yoktum. Bu kadar olay nasıl olmuş acaba.
"Abi okula bizim bölüme iki tane yeni geldi. Biri kız biri erkek. Kızı görsen ağzının suyu akar. Taş mübarek. Çocuğu daha görmedim ama okulda hep beraber dolaşıyorlarmış. Eğer o kızın sevgilisiyse depresyona girerim. "
" Bora sence kızın daş olup olmaması beni ilgilendirirmi? Ben evliyim. "
" Siktir. Oyun olum bu sadece,sen evliliğe bağlı kalamazsın. "
" Bora seninle laf dalaşına giremeyeceğim derse gidiyorum. "
Mimarlık bölümünün kapısına gelmemle arkamı dönüp çıkmam bir oldu. Bu olacak iş değil abi şansıma tükürsem mi küfür mü etsem cidden bilmiyorum. Daha yeni mutlu oldum diye değil mi bu olanlar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Habersiz Evlilik
HumorBir çocuk var hayatında ki tüm papatya kokulu kadınları kaybeden ve bir kız hayatında çoğu kişiden zarar gören hiç büyümeyen tam çocuğun sevebileceği gibi yeni papatya kokulu biri Çocuğun hayatına yeni bir papatya kokulu kadın girer onun kalbini k...