1. rèsz

57 5 2
                                    

Mivan ha neked is van beleszólásod az egész Stranger Things történetbe? Mivan ha simán megtudsz változtatni egy apró kis részletet?
Mivan ha te vagy a Duffer testvérek egyetlen kishúga?
Híres vagy.

Josephine Layla Duffer vagyok
27 èves író,rendező,zenèsz ès sminkes.

-Ès mond Joe, te hogy örültèl mikor megtudtad,hogy megkaptad Eddie Munson szerepèt?

-Örültem,nagyon örültem!

-Èn is. Josephine, mond, ugye ez az egèsz neked jutott eszedbe, hogy gondoltad ki ezt az egészet? Mármint...hogy?

-Tudod, Jimmy... Eddie olyan mint èn... Mármint a règi èn. Akit rengetegszer úgy elnyomok èvek óta... Ès gondoltam... Pont beleillene egy ilyen srác...

-Igen, kedvencem!

-Oda sètáltam a bátyjáimhoz ès az orruk elé nyomtam, ès mondtam,hogy Eddie Munson. Ès lám, Eddie Munson!-Mosolyogtam a mellettem ülő Joseph-re aki szintén mosolyogva tekintett rám

-Ez őrület! Ès mond, nehéz így eggyüt működni a bátyjáiddal?

-Nem, nem. Bár vannak viták, mint például – emlékszel, mikor Millie ès Finn rengeteget, mármint Tizi ès Mike rengeteget csókolózott a harmadik èvadban, amit Hopper már megelègelt.

-Emlèkszem,igen!

-Szóval mondtam a bátyjáimnak,hogy „Figyu, mi nem egy romantikus könyvet írunk, nem kell Mike-nak ès Tizenegynek egyfolytában egymás szájában lógni.“ Erre jött az ötlet,hogy Hopper ennek véget vet, ès igen...tudjátok a folytatást.-Ittam egy korty vizet

-Igen, igen. Ennyi is lett volna a műsor! Köszönjük Joseph ès Josephine...

-Csak Joe...

-Csak Layla-szóltunk közbe szinte egyszerre Joeva.

-Köszönjük Joe ès Layla,hogy itt voltatok, remélem máskor is láthatlak itt titeket!-Fogott kezett Joeval Jimmy -Örülök!-Puszilta meg a kezem

Joeval elindultunk kifelé. Mindketten mosolyogtunk.

-Nagyon fel van pörögve.-Mondtam halakan egy aprót kuncogva

-Igen, pedig már nyolc óra.-Rázta a fejét

-Holnap lesz egy kis záró bulika,tudod a Stranger Things fontosabb emberei is ott lesznek. Dacre, Joe, Millie, Sadie, Finn, Noah...meg a többiek. Megkèrtek,hogy szóljak, számíthatunk rád? Kedves Eddie a hős Munson!

-Persze kedvesem, ki nem hagyom.-Lèptünk ki az utcára

-Esik...-Húztam elő az esernyőm,de tehettem is el, Joseph gyorsabb volt ès már a fejünk felett volt az övé.

-Te menj csak Joe, Taxit kell hívnom!-Mosolyogtam rá a telefonom elővève.

-Nem, hazaviszlek. Esőben nem jó ádogálni. Ha jól hallom dörög.-Karolt át ès az autója felé vezetett.

-Kedves vagy, tartozom valamivel.

-Nem, dehogy! A te autóddal mi van?

-Szerelőben van, a macskám intézkedett.-Nevettem beülve-Szèpen szètkarcolta ès valami zsinórt elől szètrágott, amitől az egész tönkrement... Nem tudom miért ilyen, eddig sose csinálta. Biztos... Párzási időszakban van...

-Párzási??!!-Nevetett hangosan- Ha a macska párzási időszakban van, nem rágnak meg ilyenek. Nyávognak furán, kelletik magukat, barangolnak mindenféle, csajt keresnek.

-Te honnan tudsz a macskám szexuális èletèről ennyit Jos?-Nèztem rá

-Imádom mikor így hívsz, ès egyèbkènt meg minden macska ezt csinálja èdesem!-Nevetett

Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)Where stories live. Discover now