-Menjünk, az interjúnak vége van.-Mondta Jamie-Menjünk egy jót bulizni!
-Èn, èn inkább haza mennèk.-Szóltam megtörölve a szememet
-Csak nem Joe miatt?-Kèrdezte Joseph
-Nem, Jos....csak fáradt vagyok...
-Megiszunk egy felest ès már nem leszel!-Nevetett Jamie-Amúgy is, beolvasok annak a bunkónak ha nem hagy! Merjen csak hozzád èrni...
-De...mindegy... Oké.
-Ja ès mellékesen, Joseph-el kell menned, nekem be kell ugranom Sadie-èrt!
-Hogy-hogy mèg itt vannak?
-Kicsit mèg itt maradtak Londonban...De nemsokára ők is mennek haza. Na gyerünk!
-Nekem mindegy...-Sóhajtottam
Később Joseph-el már úton voltunk. Azon elmèlkedtem,hogy ki lehet az a lány. Az agyam pörgött,ès rengeteg kèrdès merűlt fel bennem. Közben az utat bámúltuk mindketten.
-Nem èrtem...-Szólalt meg vègűl Joseph
-Mit?
-Hogy egy ilyen szép lányt hogy lehet ennyire átverni?
-Azóta is ezen gondolkozol?
-Ja, nem,nem csak ezen gondolkoztam-Nevetett- Pèldáúl,hogy nagyon csendes vagy, de ha Jamie-vel utazol akkor meg hangos...
-Izè... Tudod Jamie mellet nem lehet csöndben maradni, mindig kiszed belőled valamit.-Nevettem-Bocsi, ha gondolod beszélek valamit...vagy nem tudom...
-Mondhatnál valamit, szeretem hallani a hangod!-Mosolygott
-Kedves...-Nevettem- Mit mondjak neked?
-Mesèlj... Hogy èrezted magad a forgatásokon? Nagyon kimerűltnek láttalak egész vègig...
-Igen... Az fellépések elhúzódtak hajnali 3-ig is, az interjúk, a munka, az album befejezése, közben foglalkozz a barátoddal, aki más nővel van eggyütt... Rengetegszer csörgött a telefon, hogy hívnának filmekbe... Néha csak azon gondolkozom,hogy mi lett volna,hogy ha nem Duffer lennék. Jut eszembe! Holnap után velük lesz interjúm.
-Ouh...ez tényleg sok...-Bólogatott eggyütt èrzően- Nem is tudtam,hogy folytatod a zenei karriered...
-Mèg mindig nem fejeztem be az albumomat, nem jön semmi ihlet.-Rántottam meg a vállam- Két hónapja próbálom befejezni...
-Mi az album témája?
-A szerelem.-Sóhajtottam-Lehet ezért nem jön az ihlet...
-Mièrt?
-Mert nem vagyok szerelmes... Nem tudok az lenni...-Ráztam meg a fejem Joseph-re nézve. Tisztán sugárzott az arcáról,hogy valami baj van-Mond, jól vagy?
-Igen,persze.-Vágta rá-Csak fura...
-Micsoda?-Nevettem
-Csak...-Mondta zavartan néhol aprót bele nevetve- Hát tudod...mármint...na, èrted...
-Nem!-Nevettem hisz teljesen kipirúlt
-Mindegy...
-Nem! Nem mindegy! Kíváncsi vagyok mostmár! Addig zaklatlak míg nem mondod el!
-Mondom, teljesen mindegy!-Makogott
-Nem! Légyszi Jos! Mond el èdesem! Naaaaaaa!
-Nem akaroooom!-Játszotta el a hisztis kisfiút.
-Joseph! Mond el! Vagy kiszállok!
-Nyolcvannal megyünk, nem hinném,hogy ki kéne ilyenkor szállni.-Próbálta elterelni a témát.
YOU ARE READING
Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)
RomanceJosephine Layla Duffer a híres,zajos èletèt èli Londonban. Komolyabb kapcsolatot hagy abba ès egy teljesen más,újabbat kezd el ápolni. Körbe járja a világot szerelme mellett ès közben kisebb-nagyobb problèmákba ütközik. •+18 •NÈHOL TRÁGÁR SZAVAK Elk...