Reggel telefoncsörgèsre keltem.
-Mi?-Szóltam bele
-Jóreggelt!-Köszönt egy hang boldogan
-Ki a fene vagy?-Kèrdeztem megnèzve a kèpernyőt-Ja...Joseph, jóreggelt! Mi ez a kora reggeli zavarás?
-Kora reggeli? Dèl múlt èdesem!
-Dèl?-Kèrdeztem közben megnèztem az órát-Basszameg!
-Nyugi! Jamie azt mondta,hogy a fótózásod egykor lesz. Ha szeretnèd elmegyek veled, èpp ráèrek, de ha nem...
-Szeretnèm!-Vágtam fèlbe-Egyedűl uncsi.-Kihangosítottam ès már el is kezdtem öltözni.
-Nem kell annyira kapkodni, hamar oda èrünk, ès az se baj ha 3-4 percet kèsünk.-Mondta
-Okè...okè...
-Okè, akkor elfuvarozlak.majd hívlak ha már majdnem ott vagyok, okè?
-Jó,jó! Szia!-Raktam le
Joseph fèl egy után hívott egy-kèt percel. Már majdnem kèsz voltam, a macskát etettem.
-Halo,halo!-Köszöntem
-Szia èdesem, 2 perc ès ott vagyok!
-Okè, èn meg kèsz vagyok.
-Gyors vagy, fogadni mertem mèg,hogy kèszülődsz.
-Nem, minek kèszűljek? Majd ott fogok.
Joseph-hel jól ment a fotózás.
Sokat nevettünk, jólèreztük magunkat. Mondhatni közelebb kerűltem hozzá.
A fotózás után Jos haza vitt, annyira jól szórakoztunk,hogy megittunk egy pohár bort egymás társaságában.
Az idő hamar eltelt ès este kaptunk èszbe. Vègűl úgy döntöttünk,hogy Joseph nálam alszik.Èpp a forró vízben fekszem. Kicsit szèdűltem a borrtól,de nem volt vèszes.
-Mi az?-Kiáltottam ki,hisz Jos kopogott
-Be mehetek?
-ö...öhm...gyere...-Húztam gyorsan magamfelè a habot-Nem találsz valamit?-nèztem rá
-Te gőzölögsz.-Mondta
Az arca ki volt pirosodva, ès ő sem ált már annyira biztos lábakon.
-A víz gőzölög, nem èn.-Nevettem el magam-Szóval? Valami kaja kell?
-Nem.-Vágta rá megrántva a vállát
-Akkor?
Nem kaptam választ.
Joseph elkezdett vetkőzni.-Mit...mit csinálsz?
-Vetkőzöm.
Josephen már csak egy alsónadrág volt. Gyorsan elfordítottam a fejem, mert már azt is vette le.
-Csusszanj előrèbb!-Szólt közelebb jőve
-Ömm..jó,okè.
Jos beűlt mögèm ès felszisszent.
-Baj van?-Nèztem rá
-Nem,nem. Csak forró...azta...-Mondta, majd ahogy èszrevette,hogy a kád szèlèn van nègy gyertya.
Èpp volt a nadrágjában egy gyújtó,ezèrt kivette belőle ès meggyújtotta.
Jos kivette a nadrágzsebèből a kulcsát ès neki dobta a villanynak ami lekapcsolt.
Csak a gyertya fènyei ègtek.-Esetleg bort?-Kèrdezte
-Így se vagyok már valami józan...-Nevettem ès felèfordúltam
-Okè, akkor csak egy pohárral.-Adta a kezembe
YOU ARE READING
Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)
RomanceJosephine Layla Duffer a híres,zajos èletèt èli Londonban. Komolyabb kapcsolatot hagy abba ès egy teljesen más,újabbat kezd el ápolni. Körbe járja a világot szerelme mellett ès közben kisebb-nagyobb problèmákba ütközik. •+18 •NÈHOL TRÁGÁR SZAVAK Elk...