Josephine szemszöge
Másnap korán keltem. Az inertjúra tökèletesnek kell lennem.
Benèztem a szekrènyembe ès szinte mindent kidobáltam.
-Vennem kellet volna valami szèpet.-Sóhajtottam-Nem hiszem el...
Vègűl egy rózsaszín egyberuhát vettem fel. Sminkeltem egy kicsit ès megetettem a macskát. Az autó, ès egy testőr már várt engem.
Vègűl kèt testőr kisèrt engem.
Mosolyogva tekintettem rájuk, ők pedig valami jeges mosollyal köszöntettek.
Egy szőnyeg vezetett be az èpületbe. Ami el volt kerítve, ott voltak a rajongók. Utánam pont Maya, Natalie ès Joe futott be. Mosolyogva megöleltem mondhármat.
Sorban kezdtem osztogatni az autogrammokat ès a szelfiket.
Jos öt perc kèsèssel èrkezett meg. Kezet fogott Joeval ès megölelte Natalie ès Mayát. Èn következtem.-Kicsípted magad.-Mondta megölelve
-Te sem panaszkodhatsz. Jól nèzel ki.
Joseph egy fekete pólot viselt, amin volt egy sárga virág. Ès egy fekete nadrág.
-Egyèbkènt rád vall.-Mondtam miközben a testőrök elkezdtek befelè terelgetni-Kèstèl. Nem azt mondtad,hogy valami új inget vettèl?
-Bealudtam. Ès azt máskorra tartogatom.
Maya, feltünően meglökött.
Rá nèztem,mire bocsánatkèrően rám nèzett.-Nem akartam ilyen nagyot.-Mondta ès elhúzott Jostól-Elrabolom.
-Maya... Vagy negyven kamera van itt kapásból.-Suttogtam
-Mesèlned kell! Át jösz akkor?
-Nem jó, vacsorázni megyek.
-Istenem! Ajánlom,hogy holnap gyere. Mert holnapután el megyek.
-Jó... De engedd el a karom. Azt hiszik meg akarsz ölni!-Nevettem
-Ja...
Hátra nèztem. Joe rám mosolygott èn pedig vissza rá. A tegnapi beszèlgetès nagyon jól ment.
Az interjú gyorsan lefojt, rengeteget nevettünk.
Kifelé megint autogrammokat osztogattunk. Jos közben mellèm lopakodott ès odasúgta nekem.
-Hatkor èrted megyek. Nem kell kicsípned magad. Úgy nèz ki,hogy nálam lesz a vacsi.-kacsintott
-Igenis.-Mosolyogtam
-Josephine! Josephine tökèletes vagy!
-Köszönöm...de nem!-Nevettem vissza kiabálva a rajongónak
-Szeretlek!
-Èn is szeretlek, èdes!
-Nagyon szeretnek tèged!-Mosolygott Jos
-Fura, de mègis olyan mintha ez hétköznapi dolog lenne...-Mondtam
-Josephine, felesègűl veszed az apámat? Leszel az anyám?
YOU ARE READING
Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)
RomanceJosephine Layla Duffer a híres,zajos èletèt èli Londonban. Komolyabb kapcsolatot hagy abba ès egy teljesen más,újabbat kezd el ápolni. Körbe járja a világot szerelme mellett ès közben kisebb-nagyobb problèmákba ütközik. •+18 •NÈHOL TRÁGÁR SZAVAK Elk...