Másnap reggel halk zenère èbredtem.
Megfordultam ès rá néztem Joe-ra, halkan tiktokozott.
Nem vette èszre,hogy nézem, ezért ő csak tovább görgette a tiktokot.
Megált egy papagájon, ami a seggèt ès a fejét rázta, mindketten felnevettünk.-Te máris èbren vagy?-Kèrdezte magához húzva
-Igen.-Mosolyogtam
-Hánykor lesz a mai interjúd? Ès kivel?
-Dèlután nègykor. Jamie-vel ès Joseph-el.
-Elkisèrlek.-Tette le a telefont ès rám nézett-Úgy sincs ma nagyon dolgom.
Mihenst ezt ki mondta megcsörrent a telefon.
-Gaten az.-Mondta majd felvette-Mizu?... Aha... Semmi... Josie... Mivan? Miért mindig èn?... Nem akarom!... Ma Josie-val megyek interjúra!... Mi az,hogy nem èrdekel? Gaten! Gaten ne tedd le! Gaten!
-Mi az?-Kèrdeztem az ideges Joet aki morgolódva vágta bele az ágyba a telefonját.
-Este, tudod lesz a bulika. Ès nekem kell vinnem,megint, a piákat. Megint! Hülyén néznek rám az emberek,hogy Joe Keery vagy 50 doboz sört, meg ilyen alkoholtartalmú italokat veszeget. Ès neki pont négyre kellenek a szarok.
-Akkor vidd neki, èn meg majd elmegyek Jos-sal vagy Jamie-vel!
-Amugy neked miért is kell ott lenned?
-Nem rémlik? Èn csináltam Vecna teljes cuccát. Ès Vecna háttér történetét is.-Ültem fel
-Hova sietel?-Húzott vissza- Tíz óra van csak!
-Jó, de ha nem bánod akkor felhívom Jamie-t.-Mondtam a telefonszámát tárcsázva-Szia Jamie, itt Layla...
-Szervusz drágám, miben segíthetek?-Köszönt álmosan ès rekedtesen
-Tudod, lesz ma az interjú...
-Szeretnèd,hogy be vigyelek?-Vágott közbe
-Jó lenne, tudod,hogy az autóm...
-A macskád tönkre vágta, igen,igen èdesem, tudom.-Nevetett
-Ha ha ha, nagyon humoros tetszik lenni, Jamie bácsi.
-Bocsáss meg èdesem, de mennem kell, tudod, férfi dolgok...
-Persze,persze, a férfi kötelezetsègeid...-Nevettem
-Igen, pontosan baby, háromra ott vagyok èrted, puszi a szádra!
-Neked is...-Tettem le nevetve- Elvisz, háromra itt van.
-Akkor jó...-Mosolygott majd magára rántott-Tudod mikor csokolóztunk utoljára?-Kèrdezte suttogva
-N-nem...-Pirúltam el, nem hiszem el,hogy még mindig ki tudja ezt hozni belőlem
-Ma lesz negyedik hete... Tudod mennyire vágyom rád?-Immár Joe felettem támaszkodott.
-Joe...
-Csókolj meg... Szeretném újra èrezni az izedet...-Suttogta miközben egyre közelebb jött
-Joe...-Mondtam ès próbáltam ellökni
-Kèrek szèpen... Annyira èrezni akarlak...
-Jó...-Motyogtam beleegyezve, addig úgy se hagy.
Mohón a számra tapadt ès azt kezdte el falni. Közben jóízűekett hümmögött. Le vette rólam a pólómat,majd lihegve végig nèzett rajtam. A kezèvel végig simított felsőtestemen majd megált a bugyimnál ès annak a szèlèvel játszódott míg a nyakamat szivogatta.
Bármennyire is nem akarom, annál jobban vágyom rá.
Lassan lehúzta a bugyim. Az ujjával kezdett kènyesztetni.
ESTÁS LEYENDO
Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)
RomanceJosephine Layla Duffer a híres,zajos èletèt èli Londonban. Komolyabb kapcsolatot hagy abba ès egy teljesen más,újabbat kezd el ápolni. Körbe járja a világot szerelme mellett ès közben kisebb-nagyobb problèmákba ütközik. •+18 •NÈHOL TRÁGÁR SZAVAK Elk...