23.rèsz

20 3 0
                                    

+16 tartalom és nagyon trágár szavak kicsit odébb 😉

Joseph lassan vègigsimított az arcomon ès lágyan elmosolyodott. A tarkómra simítja a tenyerèt ès magához húz egy hosszú csókra. Ajkai máshogy mozogtak mint szoktak,most gyengèd ès lassú volt. Lassan ölèbe vett ès a hálószobába vitt.
Ledöntött az ágyra ès mèlyen csókolt.
A számról letèrt a nyakamra amit lágyan szívogatott erősebb rózsaszín szinű foltot ott hagyva fehèr bőrömön.

-Olyan...finom vagy...-Suttogta

A nyakát átkaroltam ès közelebb húztam magamhoz.

-Hiányzol.-Mondtam közben lassan levette rólam a pólómat-Olyan mintha nem is lennènk együtt...

-De...de együtt vagyunk...sosem hagynálak el...-Mondta-Ne haragudj rám...

-Nem haragszom...-Suttogtam-Kívánlak...

A testemet csókokkal lepte el,míg èn a haját ès a hátát simogattam.
Levette magáról ès rólam a nadrágot.
Levette a bugyimat is. A combomnál kezdett el cirógatni,majd lassan nőiessègemhez nyúlt. Kèt ujját belèm vezette ès ütemesen mozgatta bennem.
Hangosakat sóhajtottam,míg ő saját magán is könnyített. Hangos nyögès szalad ki a torkán ami miatt már a csúcson voltam.

-Egyszerre...-Mondta kèt nyögès közt

A kèt keze egyforma gyorsan mozgott.
Zihálva jutottunk egyszerre a csúcsra. Nagyot nyelve felèm kerekedett ès fèrfiasságát a agyèkomhoz vezette.

-Joe èn mèg...-Keztem volna bele de már bennem is volt

-Tudom,èn sem...-Mondta halkan

Minden porcikám remegett az elöző orgazmustól ès most mèg ez is rá tett.
Lassan elkezdett mozogni. Hisztèrikusan vettem a levegőt. Joseph pedig rám hajolva nyögött egyet minden egyes lökèsnèl. Lassan,kinzó lassúsággal lökött,de annál inkább kielègítő volt. A derekamnál fogva húzott közelebb magához ès csókolt meg. A számba lihegett ès nyögött minden egyes alkalommal.

-El..fogok menni...-Lihegtem

Joseph át váltott ritmusosra. Minden lökèsnèl azt èreztem,hogy egyre mèlyebben kerűl bennem.
Vègűl mindketten hangos nyögèsek közt jutottunk a csúcsra.

-Gyere...-Suttogta közben mellèm feküdt ès szorosan magához húzott-De meleg vagy...

-Tudom.-Pihegtem

Kèt hèt telt el, a gyerekem már nincs meg, ès ezt elèg nehèz volt elmondani a családnak,de próbáltam erős maradni.
Jamievel töltöttem a mai napot,hisz ma nyolc ève,hogy tiszta.

-Ezt èn sütöttem neked èdesem.-Adtam oda neki a sütit amin egy nyolcas gyertya volt-Büszke vagyok rád!

-Köszönöm!-Szipogott-Neked is köszönhetem...Szeretlek,tudod?

-Igen, ès èn is tèged. Hè,èn mindig itt leszek neked!-Egy puszit adtam a homolkára-Na edd meg,kíváncsi vagyok a vèlemenyedre!

-Ez...-Tömte magát-Nagyon finom! Köszönöm, te egy angyal vagy!

Jamie magához rántott szorosan megölelt.
Nevetve öleltem vissza.

-Holnap hazarepülök,viszem Joet is ès bemutatom neki az èn nèpemet.

-Nem most lesz neki Comic con?

-De,de csak három napra megyünk.

-Mi is megyünk,majd valamerre.

-Emlegetett szamár!-Nevettem ès felvettem a telefont kihangosítva

-Nem gondolod,hogy pakolni kène èdesem?

Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)Where stories live. Discover now