6.rèsz

21 4 0
                                    

Miután Joseph el ment gyorsan csináltam egy kis almás sütit amit be vittem Jamiehez.

-Csináltam egy kis sütit, kicsit meleg mèg,de... Jamie... Jamie csak nem sírsz?

Jamie az ágy közepèn ült a tenyerèbe temetve az arcát.

-Èdeseeem...-Ültem elè ès közben le fejtettem a kezèt az arcáról-Mi a baaaj?

-Borzalmas vagyok. Borzalmas ember...

-Ne mond ezt...-Töröltem le a könnyeit- Tökéletes vagy!

-Borzalmas pasi... Nem akarom,hogy elmenjen... Szeretem őt! Szerelmes vagyok belè!

-Úgy èrzem,hogy ez az èn hibám...

-Nem...nem...

-...ès nekem is kell jóvátennem.-Nyúltam Jamie telefonjához.

Felhívtam a kedvesèt.

-Mondtam már,hagyj bèkèn!-Mondta bele a telefonba,de ahogy meglátta az arcom elfintorogta magát.

-Igen,megèrdemlem.-Mosolyogtam kínosan-Figyelj, tudom sose voltunk valami jóban, de,hogy tudd... Nem èri Jamiet elpasszolni...hisz nála jobb embert nem találsz. Igen, ès bocsánat...kicsit rèszeg volt...nem ált szándèkomban!

-Nem az zavar,hogy letapiztad, Layla, hanem az,hogy hagyta...-Mondta a lány

-Igen, ő is rèszeg volt... Ès èn ès Jamie már gyerekkorunk óta legjobb barátok vagyunk... De sose lenne köztünk semmi, Jamie hozzám egy energiabomba...de hozzád pont illik. Szóval visszatèrve, most itt bőg az ágyam közepèn, ès mingyárt kihűl a süti,szóval gyorsan tessèk kibèkűlni, mert nem akarok reggelente a mesztelen testère kelni.

-Add oda.-Mondta a lány

Oda adtam Jamienek aki szipogva köszönt a lánynak.

-Jamie...

-Ne haragudj èdesem... Annyira szeretlek... Köztem ès Layla közt sosem lesz semmi. Igèrem! Csak tèged szeretlek! Hagy menjek haza èdesem! Itt kènyelmetlen az ágy!

-Naaa!-Szóltam bele-Pont jó!

-Jamie, ha ma estère nem jössz vissza kitekerem a nyakad.-Mondta,majd le is tette a telefont

-Ö...ö-Tátogtam

-Szeret!-Kiáltott fel boldogan-Hát hol az a süti baby!!?

Jamie este el ment, ès vègre egyedűl lehettem otthon. Megèrdemelt nyugalmamban. Vettem egy forró zuhanyt aztán be ugrottam az ágyba ès kettőig se kellet számolnom, elaludtam.

Másnap hajnalban keltem mivel ma mozgalmas nap vár rám.
Tegnap míg Jamie itt volt segített befejezni az egyik dalom, ezèrt ma megyünk a Jamie barátjának a studiójába ès felvesszük, előtte mèg egy órás interjúm van a bátyáimmal.

Èpp a bátyáimat keresem mikor hirtelen felkap valaki ès megpörget a levegőben. Nevetve kapaszkodtak az illetőbe.

-Matt! Szia bátyó!-Nevettem megölelve

-Szia húgi, miújság? Hogy megy a sztár èleted?-Mosolygott

-Mozgalmasan, Ross hol van?

-El ment dob egy sárgát, de mindjárt jön. Na ès, olyanokat hallok nem hiszek a fülemnek Csipkerózsika! Mivan veled ès Joeval? Hát ti egymásnak vagytok teremtve!

-Nem Matt, nem...kiderűlt,hogy nem.

-Engem is ledöbentett a múltkori interjúja Joe-nak.-Jelent meg Ross is

Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)Where stories live. Discover now