Másnap korán keltem mivel valaki megint hívott. Szokásomhoz hívően egyből felvettem, nem nèztem meg ki az.
-Jóreggelt!-Köszönt egy boldog magas női hang
-Jóreggelt. Kivel beszèlek?
-Maya. Tudod, a barinőd!
-Áh...szia Maya, miújság?-Álltam fel a teraszra menve
-Láttad az Emailt? Nemsokára interjú lesz! Asszem holnap... Te, èn, Natalie, Joe, meg Joe.
-Ez.. nagyszerű, mèg nem is láttam, alig várom!-Mondtam kicsit se izgatottan
-Mivan? Valami baj van?
-Nem,csak ebben a pillanatban keltem fel, bocsi...-Ásítottam
-Oh, bocsi, ilyenkor már fent szoktál lenni. Mindegy! Na ès... Mivan veled ès Joeval? Mármint a Quinnel! Az a hír járja a mèdiát,hogy eggyütt vagytok. Láttam sok lesifotót!
-Lesifotót? Jesszusom...nemár! Tudtam!-Káromkodtam-Basszus! Isteneeeeem....
-Semmi baj, igaz,hogy a hír kezd elterjedni,de mèg megelőzheted! Gondolom nem igaz amit pletykálnak?
-Ömm...-Benèztem a hálóba, Jos èppen akkor fordúlt háttal nekem-Nem. Egyszeri alkalom.
-Miről beszèlsz?
-Mármint...
-Na neeee! Tudtam,hogy attól a csóktól kezdve nem bírtok majd leállni! Fogadok egy ágyba voltál vele! Na neeee! Iiiiuiiiuu
-Maya!-Pirítottam oda,hisz tudtam,hogy behallatszik a hálóba,mivel elèg hangosan visított.-Lehet. De ne mond el senkinek, egyszeri alkalom. Amúgy is tegnap ittunk, nem voltunk józanok.-Szögeztem le az okozóját ennek.
-Lesz miről beszèlnünk.-Nyugodott le-Majd interjú után gyere át.
-Úgy lesz. Most megyek reggelit csinálni. Szia!-Tettem le,majd rohantam is reggelit kèszíteni.
Csináltam nèhány pirítost ès azt vittem be tálcán egy kis körettel Joseph-nek aki próbált nem elaludni miközben mosolygott valami mèmen.
-Jóreggelt!-Köszöntem-Nèzd csak, csináltam reggelit!
-Hú...jól nèz ki!-Ült fel èszbe kapva-Farkas èhes vagyok! Köszönöm szèpen!
-Semmisèg-Ültem le a telefonèrt nyúlva-Tudtad,hogy holnap interjúnk lesz?
-Igen, már egy hete tudom!-Vigyorgott közben jóízűekett hümmögött -Te,èn, Joe, Natalie ès Maya Hawke.
-Igen...reggel hívott. Ha nem szól akkor nem is tudom. Pedig nèztem az emailt...
-Nem vetted èszre.-ivott bele a tejbe
-Igen,biztosan.-Álltam fel-Nekem ma dolgom van.
-Milyen dolgod?
Ránèztem Josra aki megütközve nèzett rám.
-Elnèzèst,ez nagyon udvariatlan volt,kiszaladt a számom!neharagudj!-Szabadkozott-Nincs közöm hozzá. Bocsánat mègegyszer!
-Nem gond. Joeval van találkám.-Mondtam röviden
Jos arcán látszott,hogy nagyon fèltèkeny. Bár nem lep meg,hogy a tegnap esti után ezt gondolja. Sóhajtottam egyet ès megráztam a fejem.
-Csak beszèlünk. Ès... Múltkor mikor rèszegen voltam nála... Elèg...elhanyagoltnak tűnt...ès nem akarom...hogy...tudod... Ilyen legyen.
-Ühüm...-Dünnyögte-Persze, megèrtem. Rendben.
YOU ARE READING
Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)
RomanceJosephine Layla Duffer a híres,zajos èletèt èli Londonban. Komolyabb kapcsolatot hagy abba ès egy teljesen más,újabbat kezd el ápolni. Körbe járja a világot szerelme mellett ès közben kisebb-nagyobb problèmákba ütközik. •+18 •NÈHOL TRÁGÁR SZAVAK Elk...