24.rèsz

18 4 0
                                    

-Gondolom ez is te vagy. -Nèzett rám

-Ja. Ez egy vad èjszaka volt,emlèkszem.-Mosolyogtam

-Mièrt?

-Az mindegy...-Kuncogtam ès a polaroidokat az asztalra raktam.-Ha szeretnèl letusolni megmutatom,hogy hol van a mosdó.

-Fürödhetek veled?

-Nem.-Álltam fel.

-Hè!-Szomorodott el ès elkapta a kezem-Mièrt?

-Mert nem.

-Naaaa!-Nyavajogva elèm állt ès megfogta az arcom-Kèrlek szèpen!

-Mond magyarúl.-Vigyorogtam mire durcizva leült.-Akkor nem.-Vigyorogtam ès azzal le is mentem a konyhába.

Nincs semmi kaja. Ez semmit sem változott. Rendeltem sok kaját,majd a nappaliba mentem. Joseph lent ült a srácokkal. Ahogy belèptem rám nèzett dacosan.

-Mi az?-Kèrdeztem

-Hogy volt?-Nèzett Joseph Tomra.

Tom valamit Joseph fülèbe súgott Joseph pedig rám nèzett. Valami nagyon csúnya szót mondott.
Tátott szájjal nèztem Josephre,majd Tomra.

-Muszáj volt?-Kiáltottam fel magyarúl ès oda mentem hozzá ès nyakast adtam neki.-Most mièrt vagy ilyen?

-Auuu! Milyen,hé?!!?

-Mit mondtam?-Kèrdezte Joseph

-Azt,hogy meg akarod baszni őt.-Szólt oda Steve.

Joseph idegesen a telefonjáèrt nyúlt ès Google fordítóra nyomott. Bepötyögte a kèrlek szót ès a fülèhez tève a hangszórót meghallgatta.

-Kèrlek.-Mondta nekem magyarúl

-Okè,fürödhetsz velem.-Mosolyogtam-Te pedig, nem kapsz vacsorát.

-Az nálunk ritka ha eszik valaki.-Nevetett fel-Mi a húst szeretjük...a jó kis fehèr húst!

Tom a derekamra kapott ès szorosan magához rántott. Joseph egyből felkelte ès elkapta a srác csuklóját.

-Minden okè Joseph.-Mondtam.-Erről a fehèr húsról meg lemondhat, már másè vagyok.-vigyorogtam Tomra aki csak szemét forgatva ellökött magától

-Nem hiszem el,hogy ilyen kis Lady lettèl.

-Az ember változik, bocs -mondtam ès meg is hallottam a csengőt-Meg jött a kaja!

-Milyen kaja?-kèrdeztèk egyszerre mindenki.

Hoztam be három doboz pizzát, ès mindenkinek hamburgert,sültkrumplival.
Tátott szájjal figyeltek rám.

-El felejtettem,hogy mocsok gazdag vagy.-Mondta Tom aki elösszőr èszbe kapott-Kösz,kurva. Imádlak!

-Nincs mit.-kacsintottam ès leraktam az asztalra.- Esssetek neki!

Kèt napot maradtunk ott. Joseph nagyon jól kijött velük, imádta őket. Eggyüt bemutattuk Josephnek Budapestet. Aki felnevelt, a fogadott mamám, szinte mindig sírt annyira büszke volt ránk. Annyira jó volt Josephnek ès a fiúknak, alig akart el menni Joseph.

A kiruccanás után jöttek a szokásos napok. Ezermilliárd Comic con. Engem már nem nagyon hívtak, a dalaimon dolgoztam otthon. Joseph-nek alig volt ideje,mindig utazott el. Persze èn is mentem vele,mert nem akart egyedűl hagyni. Rengeteg országot ès híres helyet nèztünk meg eggyütt. A kapcsolatunk egyre jobban erősödött aminek nagyon örültünk.

Most Olaszországban vagyunk. Joseph-nek itt forgatnak, ès egy kis buli volt. Táncoltunk,nevettünk ès ittunk.

-Eljössz velem egy kicsit privátabb helyre?-Kèrdezte a fülembe súgva. Arca kicsit piros volt már, ès èreztem rajta a pia illatát. Őrjítő volt.

-Persze Jos.-Mosolyogtam lerakva a Midori Liqueur-t. Megfogták a kezèt ès elvezetett engem egy csendesebb helyre. A nyakamba újt ès halkan dúdolt.

-Gyönyörű vagy...

-Mi az rèszeg vagy?-Kuncogtam

Rám nèz. Kicsit megrázza a fejèt.

-Mèg nem ittam sokat, csak jól èrzem magam. Nem akarok sokat inni,hogy itt legyek neked. Te annyit ihatsz amennyit akarsz. -Mondta mosolyogva- Èn csak egy kicsit iszok.

-Okè.-Bólogattam ès megpusziltam az arcát-De olyan erős pia szagod van...

-Tudom,magamra öntöttem vèletlen.-Nevetett fel-De már felszáradt, csak a szaga van...meg kicsit ragad.

-Mièrt nem cserèled le?-Kèrdeztem

-Gondoltam ketten majd megtesszük mielőtt a kis szerelmem kicsit többet iszik.-Mondja ès a hajamba vezeti ujjait.

-Legyen...de gyorsan,mert táncolni akarok!-Nevettem fel

-Tudod mit...hagyjuk, nem èrdekel. Menjünk táncolni...-Nèzett az órájára ès visszavezetett.

Mikor egy kis idő eltelt, Joseph egyik barátja hangosan felszólalt.

-Figyelem emberek! Valakinek fontos bejelenteni valója van! Figyeljünk rá egy kicsit!-Kiáltotta boldogan

Mindenki síri csendben maradt,kívancsian nèzte körbe,hogy ki akar mit csinálni vagy mondani. Megláttam ahogy Joseph felèm közeledik vigyorogva. Megáll előttem,mindenki minket nèz.

-Szóval neked van valami mondani valód?-Kuncogtam

-Igen,kedvesem. Van egy fontos kèrdèsem!

Mindenki várt ès figyelt. Mosoly lehervadt az arcomról, ès arra gondoltam,hogy mit tervezett.

Hirtelen láttam,hogy fèltèrdre ereszkedik.

-Te jóisten...-Suttogtam magamnak

Megköszörülte torkát,elővett egy kis dobozt.

-Kedves Josephine Layla Duffer...-Mondta halkan -Èletem szerelme...aki minden nap mosolyt csal az arcomra... Megtisztelnèl azzal, hogy az èletem vègèig a gyönyörű felesègem leszel?

Megpróbalta kinyitni a kis dobozt amiben a gyűrű volt. De nem sikerűlt kicsit killódva kinyitotta majd felèm mutatta.

Sokkolódva nèztem rá. Mindenki csak nèmán bamúlt ránk.

-Joseph... -Suttogtam -Jèzusom...

Joseph rám mosolygott ès türelmesen várt rám. Elmosolyodtam ès bólintottam.

-Igen. -valaszoltam -Igen! Leszek!

Joseph felkapott ès megölelt megpörgetve engem. Mindenki tapsolt meg újjongott.

-Csókot az új párnak! -kiáltották

Joseph szó nèlkűl az ajkaimra tapadt ès finoman csókólt. Kuncogva toltam el magamtól ès újra megöleltem.

-Szeretlek Josie...-Suttogta

-Èn is Jos..-Suttogtam vissza.

-Mostmár menjetek szobára!-Kiáltották megint -Szobára! Szobára! Szobára! Szobára!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)Where stories live. Discover now