Másnap reggel csengőre keltem. Gyorsan ki ugrottam az ágyból ès a fejemet kapkodtam. Joseph aludt, a macskám az ajtóban nyávogott.
Gyorsan kirohantam ès ajtót nyitottam, meg se nézve ki az.-Gaten? Te? Korán reggel? Mit?
-Szia. Èn. Dél van. Elhoztam Joet.-Mondta majd a végén felnevetett
-Joet?-Kèrdeztem, abban a pillanatban Joe rohant fel a lépcsőn a bejárati ajtóhoz.
-Bocs,csak valami kutya volt ott, èn meg oda adtam neki a szendvicsemet.-Hadarta, majd ahogy meglátott engem megtorpant.
-Igen. Elkísértem mert utána mennem kell vele fan meeting-re.-Mosolygott Gaten-Gondolom négyszemközt akartok társalogni, addig be megyek a szobádba.
-Ne!-Kiáltottam fel hirtelen mire rám kapták a fejüket.-Mármint... nem akarom,hogy lásd a kupit, tegnap nem raktam rendet, annyira rosszúl voltam,hogy mindent a szoba közepére dobtam,hogy megtaláljam a fejfájás csillapítót.-Hadartam
-Jó.-Mosolygott,majd be ment a szobámba.
-Istenem...-Ráztam a fejem- Mi van? Mit akarsz?
-Üljünk le.-Tanácsolta
-Gyorsan!
-Gyors leszek.-Mondta nyugodtan megállva előttem
-Szóval...?
-Szóval... Ömm... Nem készültem, bocsánat... Ö... Szóval sajnálom. Ez még... Régebben történt...
-Joe... Joe már nem èrdekel.
-Akkor ez azt jelenti...,hogy vége? Hivatalosan is?
-Számomra vége. Te tudod,hogy neked ez mit jelent.
-Oh..basszus...-Suttogta-Adj egy esèlyt! Josie! Josie szeretlek!
-Mièrt?-Kèrdeztem már majdnem sírva
-Mert... Mert csodálatos vagy! Gyönyörű!
-Igen, sokszor hallottam...
-Josie... Josie sajnálom! Bocsáss meg!
-Bocsássak meg? Joe, megcsaltál.
-De...sajnálom! Nem...nem tudom mi ütött belèm! De... De megbántam! Szègyellem megam... Szeretlek... Ès senki nem változtat ezen.
-Joe, elkèsel.-Mondtam
-Josephine... Josephine kèrlek... Nem teheted ezt velem...
-Nem?-Kèrdeztem ès már az első könnycseppem le esett- Joe, egy vadidegentől tudtam meg,hogy más nővel volt kapcsolatod!-Mondtam majd az ajtó felè toltam- Hagyj, ne keress, ne hívj, ne írj, hozzám se szólj!
-Meg akartam kèrni a kezed, az interjún, ami jövőhèten lesz veled, Joseph-el ès Gaten-nel.
-Mi?-Áltam meg - Mi?
-Meg akartam kèrni a kezed.-Mondta közben megfogta az arcom- Sokkal többet jelentesz nekem mint hinnèd.
-Joe, ezt nem akarom.-Vettem le a kezèt az arcomról ès letöröltem a könnyeim.-Menj el, nem akarlak látni.-Toltam ki ès becsuktam az ajtót.
Gaten kijött a hálószobából ès szomorúan rám mosolygott.
-Mindent hallottunk. Majd hívj fel.-Integetett ès ki ment
Könnyeimet visszatartva álltam a ház közepèn. Nem sírhatok-e miatt. El kell engedjem, hiába is szeretem ennyire.
-Layla... Layla jól vagy?-Kèrdezte Joseph óvatosan elèm sètálva- Ne sírj, minden okè...
YOU ARE READING
Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)
RomanceJosephine Layla Duffer a híres,zajos èletèt èli Londonban. Komolyabb kapcsolatot hagy abba ès egy teljesen más,újabbat kezd el ápolni. Körbe járja a világot szerelme mellett ès közben kisebb-nagyobb problèmákba ütközik. •+18 •NÈHOL TRÁGÁR SZAVAK Elk...