19.rèsz

23 3 0
                                    

Este Joseph hazament, èn pedig siettem Joehoz.

-Alszik.-Mondta Joe benyitva a hálóba-El van nyúlva.

-Popcorn.-Ejtettem ki a nevèt mire felfigyelt rám-Szia, anya itthon van!-Ültem le mellè ès megsimogattam, bele jött az ölembe ès hangosan dorombolni kezdett

-Csúcs ez a macska.-Mondta Joe mellèm ülve ès egy pohár kávèt a kezembe nyomott.

-Ezèrt szeretem...-Mosolyogtam-Koszonom

-Szivesen.

Nem szóltunk, kínosan nèztünk hol egymásra hol a földre.
Egyszerre akartunk megszólalni mire elnevettük magunkat.

-Mond te!

-Nagyon...rossz neked most?-Kèrdeztem lehajtva a fejem

-Ömm...

A lábával dobolni kezdett ès megsimogatta a macskát ami átment az ő ölèbe.

-Nem rossz...csak... Csak... Tudod... De úgy látom neked annál jobb!-Mosolygott

-Jaj Joe... Bocsánat,hogy miattam...ilyen rossz neked... Nem akartam...

-Semmi baj!-Vágott fèlbe-Figyelj, el kell mondanom valamit!

-Hallgatlak!

-Elmegyek.

-Elmèsz?

-Igen, vissza megyek Massachusetts-be.

-Mièrt?-Tátogtam

-Eredetileg tudod,hogy mièrt jöttem ide...-Köhintett-Azt hittem,hogy te vagy az igazi...de... Nem. Ezèrt vissza megyek. Hisz nincs itt nagyon keresni valóm... Csak is miattad vagyok itt.

-Istenem Joe...-Sóhajtottam-Miattam pazaroltál el az èletedből nèhány èvet...

-Èletem legszebb èvei!-Fogta meg a kezem-Naa, ne sírj!

-Bocsánat...-Szipogtam-Borzalmas szemèly vagyok...

-Nem vagy az... Ha az lennèl most nem fognám itt a kezed...-Mosolygott-Holnao indulok.

-Holnap?-Szaladt fel a hangom-Sajnálom!

-Nem... Èn sajnálom...miattam sírsz! Beszèlni fogunk mèg! Hidd el! Ott lesz az ötödik èvad forgatása! Egèsz nap látjuk egymást!

-Igazad van.-Álltam fel-Koszonom.

-Szivesen!-Állt fel ő is.-Kisètáltunk közben a macskám jött utánam.-Azèrt kèrhetek mèg valamit?

-Igen...-Törölgettem a szemem

-Egy utolsó... Egy utolsó csók.-Mormolta halkan ès láttam,hogy elszègyeli magát-Ha nem...

-Nem baj.-Vagtam rá ès magamhoz húztam egy csókra

Borzalmas szemèly vagyok.

-Köszönöm.-Ölelt át-Majd találkozunk...

-Igen...-Mosolyogtam ès kinyitottam az autóm ajtaját, abban a pillanatban a macskám beugrott a járműbe.-Szia!

-Szia!

Kimentem az autópályára,de nem igazán tudtam ott maradni, lehúzódtam, hisz nem láttam a könnyeimtől.
Hihetetlen, elvettem pár èvet egy ember èletèböl...

-Szia, Joseph vagyok! Gondoltam át jöhetnèl!-Szólt Joseph jókedvűen

-Nem tudok.-Suttogtam

-Baj van?

-Nincs.-Vettem egy nagy levegőt,majd mindent magamba folytottam-Minden rendben!-Mondtam immár normálisan

-Nem, mi a baj? Mièrt sírsz?

-Semmi Joseph.-Mondtam-Fáradt vagyok, ennyi.

-Át megyek hozzád.

-Szeretnèk egyedűl lenni.

Joseph sóhajtott vègűl egyetèrtően hümmögött.

-Bocsánat...-Mondta

-Nincs gond. Mennem kell, szia.

-Szia...

Muszáj volt bealtatnom magam, nem tudtam aludni. Ezèrt dèlben arra keltem,hogy a csengő őrűlten szól ès az ajtómat szinte betörik.

-Megyek már!-Morogtam közben kinyitottam az ajtót

Joseph ugrott a nyakamba ès szorított magához.

-Te buta...-Morogta a nyakamba-Istenem,már azt hittem baj van!

-Nem...-Toltam el magamtól-Semmi.

-Mondj el mindent őszintèn! Nagyon aggódom!

-Borzalmas vagyok Joseph!-Hajtottam le a fejem-Menj el! Aludni akarok!-Toltam volna ki de nem ment

-Dehogy megyek el!-Fogta meg a kezem ès bevitt a hálószobámba, le feküdt az ágyra magárah húzva ès átölelt.-Mi a baj?

-Elvettem egy ember èveiből...-Zokogtam fel-Borzalmas vagyok!

Joseph csak a hátamat simogatta.

-Ma ment el Joe... Vissza Amerikába... Ès mondta...,hogy eredetileg miattam jött... Azt hitte èn vagyok az igazi... Annyira rosszul èrzem magam! Rám pazarolt el kb. 4-5 èvet! Fölöslegesen költözött ide!

-Nem sírj...-Nyugtatott-Joenak ez egy kaland volt... Biztos nem volt neki rossz!

-Nem tudom...de rossz ez a tudat...-Szipogtam

-Nyugodj meg... Èlvezte.-Felült-Most beszèljünk arról,hogy melyikőnk fog költözni!-vigyorgott-Nos?

-Költözni?-Ültem vele szembe

-Igen. Gondoltam arra,hogy te hozzám...de te nő vagy, nem hagyom,hogy a személyes dolgaidat ide-oda cipeld. Szóval...

-Ide akarsz költözni?

-Ha nem akarod, de akkor neked kell!-Vigyorgott bambán

-Öh... Jó... Tárt karokkal várlak!-Mosolyogtam

-Akkor jó, nincs sok cuccom! Jamie segít!

-Ma?

-Ma. Èn már nem bírok több èjszakát külön aludni...

-De ez csak egy volt...

-Tudom!-Röhögött azzal rá tapadt a számra

-Akkor halagyatok, ne èjszaka csináljátok!-Löktem el magamtól játèkosan-Sipirc!

-Rendben Milady! Öltözz!-Pattant fel

Joseph este már oda is költözött. Szerencse,hogy a szekrènyem nem volt tele,így befèrtek a ruhái.

-Mostantól más a házszamom.-Ölelt át

-Jah, mostantól nem csak èn főzök!

-Nah, ezèrt ide jöhettem!-Nevetett

Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant