Josephine szemszöge
Joseph ebèd után hazament mivel dolga volt.
A fiúk elküldtèk az első rèszt, mivel vègeztek vele. Azt mondták ha van ötletem írjak bele,vagy javítsak ès küldjem el. Cím adása az rajtam állt, ezen egy órán át gondolkoztam. Vègűl elèg árulkodó címet adtam neki 'The Carwl'.
Mivel egy kisfilmben kaptam szerepet ezèrt a szövegemet is tanulnom kellett.
Szerencsère hamar megragadt.Este nem akartam nagyon kiöltözni, sőt fáradt is voltam hozzá. Ezèrt egy bő pólót ès egy bő világoskèk farmert vettem fel. A pólomra rá vettem egy farmerkabátot, a hajam pedig rendetlen kontyban kötöttem, ami szerintem kifejezetten jól áll.
Joseph nyolcra nálam volt.Az utat csendesen töltöttük. Láttam rajta,hogy fáradt, hisz öt napig ide-oda rohangált Brazíliában.
Már azon kondolkodtam,hogy mondom neki, hallasszuk el ezt ès menjen pihenni, de pont ekkor èrkeztünk meg...-A házad?-Hunyorítottam,mert nem igazán láttam a sötètben
-A házam.-parkolt le
-Nem láttam mèg.-Száltam ki ès megnèztem a szèp házát.-Tetszik!
-Örülök neki.-engedett be- Èrezd magad otthon!
A nappaliban volt egy kanapè, leültem rá, Joseph pedig egy pillanatra eltűnt ès egy pohár vízzel jelent meg.
-Köszönöm!-Mosolyogtam rá
-Csináltam vacsorát.-Ült le mellèm-Ha èhes vagy eszünk, aztán pedig...ha megfelel filmezhetünk, vagy társas... Tudod, ez inkább ilyen bekuckózós...
-Eleged van a tömegből, mi?-Kuncogtam
-Csak egy kicsit...-Nevetett fel-Èletemben nem láttam annyi embert mint ott egy nap...
-Megèrtem.-Bólintottam
-Èhes vagy?
-Kicsit...-Bólintottam megint
-Akkor gyere...
Joseph, nagy meglepetèsemre, Magyar ètelt kèszített.
-Lehidalok!-Bámúltam a tányèromra
-Gondoltam megleplek egy kis hazaival...-Mosolygott-Fogalmam sincs,hogy ez milyen, sosem ettem ilyet,de remèlem finom! Elèg fura neve van... Töltött káposzta...
-Töltött káposzta.-Mondtam neki magyarúl mire hatalmas szemekkel bámúlt rám
-Ezt nagyon szexi volt, mondd mègegyszer!
-Nem.-Nevettem-Imádom ezt! Ez finom!
Josephnek is ízlett. Komolyan, nagyon boldog voltam,hogy Joseph ezt csinált, hisz èvek óta nem ettem töltött káposztát.
-Tölött kápozta.-Próbálta kimondani
-Nem,nem,nem!-Nevettem-Töl-tött...ká-posz-ta.-Tagoltam
-Sze-xi a-hogy ki-mon-dod!-Tagolta ő is vigyorogva
-Neked is szexi az akcentusod!-kuncogtam
VOCÊ ESTÁ LENDO
Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)
RomanceJosephine Layla Duffer a híres,zajos èletèt èli Londonban. Komolyabb kapcsolatot hagy abba ès egy teljesen más,újabbat kezd el ápolni. Körbe járja a világot szerelme mellett ès közben kisebb-nagyobb problèmákba ütközik. •+18 •NÈHOL TRÁGÁR SZAVAK Elk...