Joseph mindenfele el jár, így alig van velem. Viszont èn úgy gondoltam,hogy mostmár ideje lesz a zenei karrierem folytatása, azóta nem jelent meg számom mióta Joe ès èn rosszabb kapcsolatba kerűltünk, ès már hiányzik a sok fellèpès. Többször is hívták már ebben az èvben, de nagy nehezen elutasítottam,hisz nem is nagyon èrtem rá a forgatások közt.
-Minden rendben?-Kèrdezte Joseph reggelije közben
Èn èpp mosogattam, ès semmi sem volt rendben magamban.
-Aha...-Mondtam rekedten
-Biztosan?-Tette le a pirítósát
-Igen Joseph...csak egy kicsit...
A fejemhez kaptam majd megtámaszkodtam a konyhapulton.
Joseph ahogy hirtelen felállt, a szèk csikorgott egyet èn pedig abban a pillanatban földrerogytam ès kèpszakadás.Valami idegesítő csipogásra keltem. A szemeim kipattantak ès felültem. Körbe-körbe kezdtem el kapkodni.
-Nyugodjon meg!-Mondta az orvos aki még velem volt bent egy korházi szobában.-A barátja most ment el, szólni a családjának. Ès gratulálok!
-Mihez?-Feküdtem vissza-Ès köszönöm.
-A babájához!-Mondta majd lehúzta a maszkot az arcáról-Ön terhes!
-Ès tud erről Joseph?-Fogtam a fejem
-Nem, abban a pillanatban derűlt ki mikor a barátja elhagyta a korházat.
-Muszáj vele tudatni ilyen hamar?
-Ahogy gondolja, de nem tudja sokáig titkolni.-Rántotta meg a vállát
-Telefonálhatok?
-Csak nyugodtan, addig ki megyek.
-Szia Joseph!-Köszöntem
-Josie! Istenem! Jól vagy?
-Igen!-Mosolyogtam-El tudnál jönni èrtem? Nem kell szólni senkinek. Az orvosok szerint minden rendben, csak valószínűleg valami romlott ètelt ettem.
-Pillanat ès ott vagyok!
-Köszönöm,szia!-Tettem le
Az orvos bejött majd egy röntgen kèpet adott oda.
-Igen ès...-Tettem úgy mint aki tudja,hogy hová is kell nèzni a kèpen
-Mèg nagyon kicsi.-Mutatott egy pontra
-Micsoda?-Nèztem rá
-Hát a babája!-Nevette el magát
-A babám?-Gondolkoztam-Te jó isten! Terhes vagyok!
A csipogó gèp gyorsabban kezdett el csipogni.
-Nyugodjon meg hölgyem!-Csititgatott
-Jó...jó... Figyeljen, azt mondtam Josephnek,hogy valami rosszat ettem. Lehetne,hogy maga is ezt mondja? Azt szeretnèm ha meglepi lenne.-Sóhajtottam ès a kezem vakarásával nyugtáztam magam
-Ömm...nem igazán lehetne...de jó kapcsolatnak tűnik,rendben,legyen.
Öt perc múlva Jamiet hívtam fel.
-Jamie...-Suttogtam a telefonba
-Mondjad baby, Mizu?
-Terhes vagyok.
Sikeresen felzokogtam.
-Öh...
-Istenem Jamie... Terhes vagyok Josephtől.-Zokogtam-Elhiszed ezt? Èn nem! Olyan boldog vagyok! De biztos jó ez? Biztos jó,nem? Mindjárt itt van! Hogy mondjam majd el neki? Jamie akarok egy kutyát! Egy golden retriever vagy mi...
VOUS LISEZ
Famous, Reckless Life (•Joseph Quinn•)
Roman d'amourJosephine Layla Duffer a híres,zajos èletèt èli Londonban. Komolyabb kapcsolatot hagy abba ès egy teljesen más,újabbat kezd el ápolni. Körbe járja a világot szerelme mellett ès közben kisebb-nagyobb problèmákba ütközik. •+18 •NÈHOL TRÁGÁR SZAVAK Elk...