✨Capitolul 6✨

42 1 0
                                    

-dar Jungkook încă doarme..

-nu e nimic..haide jos..tatăl tău nu va venii sus "se uită la ea"

-bine..

"cele două merg jos și se așează la masă..tatăl fetei fiind deja jos mâncând din micul dejun"

-ce voiai să vorbești cu noi?..

-eu voi pleca în New York diseară..voi avea treabă acolo..și voi sta cam două, trei săptămâni..Iseul ai grijă să nu faci probleme mamei tale "se uită la ea"

-nu voi face probleme nimănui..

-iar tu "se uită la mama fetei" ai grijă pe unde umbli și ce faci..

*****

-Jungkook? "se uită prin jur" Jungkook unde ești?

"fata se uită după el prin cameră însă degeaba..nici urmă de el..băiatul îl căuta pe Jimin..voia să vorbească cu el..după ceva vreme de căutat dă de el"

-hyung! hyung!

-oh Jungkook.."se uită la el"

-Jimin hyung.."vine lângă el" trebuie să vorbim..

-ce este?

-ce se întâmplă când un înger se îndrăgostește de un om? "se uită la el"

-de ce mă întrebi asta?..doar nu..aishh idiotule.."oftează"

-răspunde-mi..

-un înger nu se poate îndrăgostii Jungkook..nu e permis..

-de cee?

-nu este posibil..noi suntem îngeri..niște ființe ale divinității..

-dar hyung..nu e nimic greșit..

-oprește-te cu asta..

-dar de ce?

-am spus să te oprești!!..dacă te îndrăgostești de un om îi vei face rău..și ție..o vei rănii pentru că vei dispărea..

-nu poate fi așa..

-așa este..termină-ți misiunea iar apoi te vei întoarce în ceruri..

-uită de ce am spus mai devreme.."pleacă"

-ai grijă ce faci! "se uită după el" aishh Jungkook..

-are dreptate..ar trebui să îi găsesc jumătatea și să îmi termin misiunea..jumătatea..oare cine poate fi?..hmm..băiatul acela..oare o place? aishh..am plecat de la Iseul și i-am promis că voi rămâne..

°°°°°

-de ce ai vrut să ne vedem? "se uită la el"

-mi-ai părut tristă la telefon și am zis că vreau să te înveselesc..ce s-a întâmplat?

-nimic..totul e în regulă "se uită în jos"

-iar ai probelema cu tatăl tău nu-i așa?..

-mhm..s-a supărat..am avut o discuție și a încercat să mă strângă de gât..a spus că..pot să mor lui nu-i pasă de asta..

-aishh..îmi pare rău Iseul dar totul va fi bine..

-nu va mai fi..niciodată.."se uită la el"

-nț "se apropie și o îmbrățișează" sunt aici..

-mulțumesc Tae.."zâmbește"

-pentru puțin "zâmbește și el"

"telefonul băiatului sună..apoi pleacă fiind nevoit deoarece era ceva urgent..fata mergea ușor ușor în căruciorul său când deodată simte o mână pe cărucior acesta oprindu-se"

-ce faci aici singură dragă Iseul? "zâmbește"

-ce vrei Yujin? "se uită la ea"

-nu îți era dor de mine? mie mi-a fost de tine

-scutește-mă.."dă să plece"

-Yaaa! "o oprește" de ce nu stai de vorbă cu mine?

-Yujin..lasă-mă..

-ai văzut reprezentația mea de la Paris? "zâmbește"

ea este verișoara mea..este mai mare cu doi ani ca mine..adevărul este că nu ne suportăm una pe alta..mereu am concurat una împotriva celeilalte asta până când eu nu am mai putut merge..de atunci ea mi-a luat locul..ea este steaua teatrului..și sincer o urăsc pentru asta..mă umilește de fiecare dată când are ocazia..

-nu am timp de tine acum..

-aa iauzi..te duci la întâlnire? probabil nu..taticuțul tău te va pedepsi dacă o faci..nț..oricum probabil nimeni nu s-ar uita la tine..ești doar o fată care nu poate merge adică..handicapată.."râde"

-Yujin..termină..

-aishh chiar îmi pare rău pentru tine..acum toată lumea a uitat de tine și eu sunt cea importantă "prim balerina Choi Yujin" îmi pare rău pentru tot..îmi e milă de tine și de viața ta stupidă..poate că ți-ar fi fost mai bine dacă mureai atunci..acum nu mai era așa

-ajunge! "se abține să nu plângă" nu ai inimă..ești o scorpie nenorocită..

-ahh ți-o cauți "se apropie de ea și o apucă de haine"

-Yaaaa! ia mâna de pe Iseul! acum! "se uită la ea"

-aishh.."își trage mâinile" ți-ai luat servitor?

-nu vorbii așa despre el..el este..

-sunt iubitul ei..care e problema hă?!

-iubitul ei?! "fiind mirată"

-mai bine cine ești tu? "se uită la ea"

-eu sunt verișoara ei "se uită la el"

-haide să mergem Iseul..nț "apucă căruciorul fetei apoi pleacă"

-mulțumesc Jungkook..

-te simți bine?

-nu..vreau să merg acasă..

-aishh..îmi pare rău că te-am lăsat  azi dimineață și am plecat..

-e în regulă..stai liniștit..

"cei doi merg acasă la fată..odată ce ajung se opresc în fața casei"

-cred că tata a plecat deci poți intra..

-a plecat?

-oh da în seara asta trebuia să plece în New York..va sta acolo vreo 2 săptămâni "se uită la el" stai să verific..stai într-o parte "bate la ușă"

-aish "vine și deschide" Iseul tu erai..

-tata a plecat?

-oh da a plecat în urmă cu 10 minute

-bine..haide Jungkook..intră "se uită la el"

-bună seara doamnă Kim "zâmbește"

-oh Jungkook..bună..nu știam că vi

-m-am întâlnit cu el pe drum și m-am gândit să luăm cina toți 3..

-sigur..intrați doar ce am luat mâncarea de pe foc "zâmbește"

"cei doi intră mergând și așezându-se la masă..mama fetei așează mâncarea pe masă..fiind tot felul de mâncăruri apoi se așează și ea..toată lumea începe să mănânce"

-eomma..m-am întâlnit cu Yujin "se uită la ea"

-s-a întors..ce voia? iar s-a purtat urât cu tine? "se uită la fată"

-mi-a spus doar niște lucruri..dar e în regulă..Jungkook a venit la timp și m-a luat de acolo "se uită la el zâmbind"

-îți mulțumim pentru tot Jungkook și îmi cer scuze pentru că nu poți veni oricând din cauza soțului meu

-e în regulă..nu vă faceți griji..mă bucur că pot veni și o pot vedea pe Iseul "se uită la ea zâmbind"

1023 de cuvinte, scuzați dacă sunt greșeli și sper să vă placă..mă puteți ajuta să creștem numărul de steluțe și de vizionări? <33

my angel - JK        Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum