✨Capitolul 9✨

32 2 0
                                    

-este vorba de Jungkook..știu că nu mă place și oricum nu poate fi ceva între noi vreodată "suspină..câteva lacrimi alunecă ușor pe obraji adormind"

-Iseul ai adormit?..Iseul? "merge în continuare" aishh..și eu te plac pitico..m-am îndrăgostit de tine și știu că îți voi face rău dar..vreau să fiu cu tine..vreau ca totul să fie bine..să pot fi lângă tine..

*****

-aishh "își deschide ușor ochii" mă doare capul..

"se dă ușor jos din pat luându-și cârja și coborând ușor scările căutând-o și strigând-o pe mama ei se oprește în bucătărie când o vede pe mama ei stând la masă cu Jungkook"

-eomma? Jungkook? "se uită la cei doi"

-scumpo te-ai trezit "zâmbește"

-bună dimineața "zâmbește uitându-se la ea"

-am făcut ciorbă pentru mahmureală

-ce..tu..știi că am băut și Jungkook e aici..appa..

-nu îți face griji tatăl tău e la lucru..vine diseară..ia loc

-o doamne.."se așează ușor la masă"

-știam că ai băut..doar eu te-am dus sus în cameră..e în regulă

-aishh ce miros a alcool..ar trebuii să fac un duș.."se uită spre geam" whooa ați văzut că ninge?

-da..ninge de ceva vreme "zâmbește punând ciorbă în castron"

-eomma..m-am gândit să mă reapuc de balet "se uită la mama ei"

-hă.."îi dispare zâmbetul" nu e o idee bună..

-de ce?..

-tatăl tău nu va accepta asta..și Yujin..îți va crea probleme și te va crede slabă..nu ar trebuii să o faci..nu acum Iseul..

-dar știi că baletul e viața mea..știi când am avut accindetul când am suferit din cauza asta..știi cât am plâns..eomma..

-nu o face Iseul..te rog..

-eomma..

-Iseul nu o face..nu ești încă în stare de asta..

-bine "oftează" Jungkook diseară ești invitat la noi..tata o să te cunoască..fi blând cu el..tata e un dement..

-Yaaa..nu vorbii așa despre tatăl tău..

-dar știi că așa e..nu îi mai lua apărarea.."își dă ochii peste cap"

-aishh Iseul ești incredibilă "îi sună telefonul" mă întorc! "pleacă"

-Jungkook mi-am dat seama că nu mi-ai dat numărul tău "se uită la el"

-oh eu..nu am număr și nici telefon..

-serios?

-da..l-am pierdut și de când nu mai muncesc nu mi-am permit altul "încercând să mintă"

-îți pot da eu unul cu tot cu cartelă..este sus

-ok..te duc eu "o ia în brațe"

-știi puteam merge și eu cu cârja "se uită la el"

-e mai ușor așa "zâmbește"

"cei doi merg sus..fata căutând telefonul..după ce îl găsește îi pune cartela și îl dă băiatului..el îl bagă în buzunar apoi o ridică pe fată în picioare ținând-o de talie"

-Iseul eu sunt curios de ceva "se uită la ea"

-de ce anume? "se uită la el"

-mă placi?

-p-poftim?

-mă placi?

-oh nu..eu..nu.."se uită la el"

-știu că o faci

-nu e așa..eu..

-mi-ai spus aseară

-aishh "își amintește" o doamne "se rușinează"

-și eu te plac Iseul..m-am îndrăgostit de tine "se uită la ea"

-c-ce?!

-ce ai auzit..

-serios?

-daa..foarte serios Iseul

-o doamne

"cei doi se privesc timp de câteva secunde până când fata se apropie și se ridică pe vârfuri uitându-se atentă în ochii lui..se apropie mai mult apoi își închide ochii sărutându-l pe băiat..el face ochii mari apoi îi închide și o sărută pe fată..cei doi se sărutau pentru prima dată deși era greșit se iubeau..imediat cei doi se desprind din sărut"

-scuze pentru asta "se uită la el"

-tocmai m-ai sărutat?

-scuze dacă am înțeles greșit și nu trebuia să o fac..

-oh nu..e în regulă..mă bucur că ai făcut-o "zâmbește" eu trebuie să plec acum dar ne vedem diseară bine?

-sigur..ne vedem "zâmbește"

"băiatul pleacă iar fata se așează ușor pe marginea patului zâmbind și ținându-și mâna la gură"

o doamne..nu pot să cred..tocmai l-am sărutat de Jungkook..și el mă place..pare atât de ireal..mă simt de parcă visez..oare suntem împreună?

-Iseul unde ești?!

-sunt sus eomma!

-aish "vine sus" am vorbit cu tatăl tău și în seara asta rămâne la muncă până dimineață..să îi spui lui Jungkook să nu mai vină la cină..

-bine atunci mă voi vedea cu el

-ok "se sprijină de ușă"

-eomma te simți bine?

-mhm "dă din cap afirmativ"

-îți curge sânge din nas eomma "se uită speriată la ea"

-sunt bine Iseul "își șterge nasul" e doar de la oboseală..merg să mă întind în pat

-bine dar te rog ai grijă..eu voi merge până jos la magazin..mă voi întoarce repede dar cârja mea e jos am nevoie să o aduci aici

-sigur

"mama fetei îi aduce cârja..fata se schimbă și pleacă ușor la magazin..după ceva vreme după ce cumpără ce are nevoie vine înapoi spre casă..însă mergând se oprește în loc uitându-se atentă la ceva"

-appa..cu o altă femeie.."se uită după ei" nu pot să cred..o doamne vine încoace.."se panichează"

"dintr-o dată simții cum cineva o apucă de umăr și o trage scăpând punga din mână și cârja..o lipește de el ținând-o bine încât să nu fie văzută uitându-se la ea zâmbind"

-Jungkook "se uită la el"

-shhh te poate auzii..se apropie "o trage mai aproape apoi o sărută"

m-a sărutat din nou însă de data asta a fost diferit..a fost un sărut lung și iubitor..așa cum am bănuit buzele lui erau moi și calde..se simțeau atât de bine peste ale mele..

-a plecat "zâmbește"

-cum se face că mereu mă salvezi?

-sunt eroul tău "se uită la ea zâmbind larg"

-sau poate îngerul meu păzitor "se uită la el"

992 de cuvinte..scuzați dacă sunt greșeli..

my angel - JK        Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum