✨Capitolul 24✨

25 1 0
                                    

nu știu când va fi ultima noastră zi împreună..chiar și azi de ar fi îl iubesc și sunt fericită că a fost lângă mine și ma protejat..îi sunt recunoscător pentru tot încât mi-aș da și ultima suflare pentru el...

pielea ei fină și lacrimile reci vor rămâne ca o amintire profundă în inima mea..toate momentele și amintirile le voi păstra în sufletul meu..chiar și acum de va fi ultima mea zi vreau să o iubesc și să o simt pentru totdeauna ținând-o la pieptul meu..

                             *****

-mulțumesc pentru cea mai frumoasă noapte petrecută împreună "zâmbește"

-mi-am promis să nu îți mai dau drumul din brațele mele

-nici eu nu aș vrea să plec însă m-au sunat cei de acolo cu înregistrarea și trebuie să merg dar mă voi întoarce
"se uită la el"

-îmi promiți?

-da îți promit..deci nu îți face griji

-bine "zâmbește și o sărută"

"fata merge să facă un duș apoi se îmbracă și pleacă împreună cu mama sa pentru a vedea înregistrările"

-îmi e frică..

-de ce cumpo?

-îmi e frică să nu fie adevărat "se uită la ea cu lacrimi în ochi"

-și dacă ar fi așa Iseul..o să rezolvăm bine?

-bine "dă din cap afirmativ"

-bună ziua

-bună ziua..aveți aici CD ul cu înregistrarea din acea zi

-se poate să îl vedem aici la dumneavoastră?

-sigur.."îl bagă în calculator" care este ora mai exactă? "se uită la fată"

-în jurul orei 20:30..

-ok..este chiar aici "le arată"

"cele două se apropie ușor și rămân uimite să vadă că defapt visul fetei s-a adeverit și defapt fusese așa..tatăl ei a vrut să o omoare în urmă cu 5 ani.."

-o doamne..nu pot să cred "se uită la fată"

-am avut dreptate..appa m-a împins visul era real..în tot acest timp a vrut să scape de mine..

-Iseul îmi pare foarte rău..îmi cer scuze în numele tatălui tău "își lasă privirea în jos"

-să nu mai spui asta vreodată "se uită la ea cu lacrimi în ochi" să nu îndrăznești să îi mai iei apărarea vreodată..o să plătească pentru tot ce a făcut..ne-a distrus familia..ne-a distrus viețile..

-haide să mergem la poliție "se uită la ea" ne puteți da CD ul vă rog?

-sigur "îl scoate și îi întinde"

-vă mulțumim..haide Iseul

"femeia face o plecăciune apoi o ia pe fată de braț și pleacă luând un taxi..fata îl sună pe Jungkook"

-alo Jungkook?

-da Iseul

-am aflat ce s-a întâmplat..

-deci?

-am avut dreptate..a fost appa

-aishh..nu îmi vine să cred..ești în regulă? pare că ai plâns

-am plâns dar sunt bine..acum mergem la poliție să terminăm odată cu tot

-bine..aveți grijă și sună-mă imediat cum termini

-bine..te iubesc Jungkook..

-și eu te iubesc Iseul..pa

-pa "închide suspinând"

-totul va fi bine "îi pune mâna pe picior zâmbind ușor" după asta vom revenii la viețile nostre și vom fi fericite

-așa sper eomma "zâmbește ușor"

-domnule mașina aceea! "îi arată"

-o doamne țineți-vă bine!

"fata se apucă ținându-se bine de scaun iar cu cealaltă mână ținând-o pe mama ei..fuse prea târziu ca șoferul taxiului să mai facă ceva deoarece mașina cealaltă a intrat în ei făcând ca mașina să se răstoarne și fata împreună cu mama ei să fie aruncate afară din mașină"

Nu am știut ce se întâmplă dar apoi mi-am dat seama că o mașină urma să intre în noi..tot ce era în capul meu era Jungkook..nimic mai mult..îmi era frică că totul se va termina aici și acum..

-o doamne un accident avut loc aici să sune cineva la ambulanță!

-o doamne aici e o fată întinsă pe jos..și e atât de tânără..cineva să o salveze!

-Jungkook.."spuse cu voce răgușită" te iubesc Jungkook..

"câteva lacrimi alunecă ușor pe obraji iar apoi fata închide ochii devenind inconștientă..în jur era haos și gălăgie totul era îngrozitor..fata împreună cu mama ei zăceau pe jos într-o baltă de sânge..curând ambulanța ajunse și sunt duse de urgență la spital"

-domnișoară mă puteți auzii?

-este inconștientă..trebuie să o ducem în sala de operații la fel și pe mama ei rapid!

                            *****

-doamnă sunteți bine? mă vedeți?

-da..unde este fata mea?

-domnișoara Kim..a intrat în comă..îmi pare rău..

-și când se va trezi?

-nu știm a fost lovită destul de grav la cap și la gât..nu știm ce va urma mai departe..pe dumneavoastră am reușit să vă punem pe picioare nu ați fost atât de grav..

-o doamne..o pot vedea?

-da dar doar câteva minute pentru că trebuie să vă odihniți..o să trimit o asistentă să vă ajute "apoi pleacă"

"o asistentă vine și o ajută pe femeie să meargă în salonul fetei așezându-se ușor lângă ea în fund..intre timp sunându-l și pe Jungkook"

-Iseul scumpo..nu o poți lăsa pe mama ta așa mm..trezește-te te rog..eu și Jungkook te iubim enorm de mult și nu putem trăi fără tine..nu ne părăsi "plângând"

-am ajuns cât de repede am putut "abia respirând" cum e Iseul?

-a intrat în coma Jungkook "începe să plângă mai tare" nu știm când se va trezi

-micuțo.."se apropie ușor"

Nu puteam să cred ceea ce se întâmpla..Iseul era pe un pat de spital..mă durea să văd asta pentru că, cred că azi e ultima mea zi pe pământ și nu îmi puteam lua larevedere de la ea..

~cateva ore mai târziu~

-cât mai ai de gând să stai lângă ea..vei dispărea

-nu contează..voi fi aici până în ultima mea secundă hyung..

-Jungkook..

-sun-o pe Yuna..nu vreau să rămână singură..după ce se va trezi eu nu voi mai fi aici..va fi distrusă

-Jungkook..vreau să știi că ai făcut o treabă minunată cu Iseul.."zâmbește cu lacrimi în ochi" ai avut grijă de ea cum ai știut tu mai bine

-mulțumesc hyung..și eu sunt fericit că cel de sus mi-a acordat acest timp ca și un cadou pentru mine "începe să plângă"

-ne vom vedea curând "se uită la el"

-mhm "dă din cap afirmativ" micuța mea..rămâi cu bine și fi fericită..bucură-te de fiecare moment și nu uita de mine

"băiatul o sărută plângând apoi se așează în genunchi lângă patul ei ținând-o de mână ușor ușor dispărând în fața ochilor lui Jimin"

1098 de cuvinte scuzați dacă sunt greșeli..cartea se apropie de sfârșit <3

my angel - JK        Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum