-pentru că tu ești singurul meu prieten..
-eu nu sunt om..habar nu am "ridică din umeri"
-bine..o să caut pe net atunci..
-unde pleci?
-treba mea!
-Yaaa Jungkook stai "vine după el"
-ce este? "se uită la el"
-dacă tot..fetelor le plac florile deci când te mai vezi cu Iseul du-i un buchet frumos..
-aishh hyung "zâmbește"
-hai du-te acum "zâmbește și el"
*****
-Iseul?
-mm? "se uită la ea"
-ce ai spune să mergem mâine la mall ca fetele?
-hmm mâine am ceva de rezolvat însă după sunt liberă deci de ce nu "zâmbește"
-Iseul?
-da eomma?
-cineva a venit să te vadă
-cine?
"mama fetei se dă într-o parte zâmbind apoi în ușă apărând Jungkook cu un buchet de trandafiri se uită la fată zâmbind..ea se ridică ușor privindu-l zâmbind..el intră în cameră iar ea îl îmbrățișează strâns"
-Jungkook!
-prințesa mea "zâmbește și o sărută pe frunte" mi-a fost dor de tine
-și mie de tine "se dă puțin în spate"
-poftim, sunt pentru tine "îi întinde florile zâmbind"
-mulțumesc "le ia zâmbind"
-în 10 minute să coborâți la cină "spuse mama fetei apoi pleacă"
-bună Yuna
-bună Jungkook "zâmbește"
-și ce făceați voi? "se așează pe un fotoliu"
-păi vorbeam "pune florile în vază" nimic interesant..te-ai întâlnit cu Jimin hyung?
-mhm "dă din cap afirmativ"
-scuze că intervin dar cine este Jimin?
-oh..este prietenul lui Jungkook
-aa..am înțeles
-e tare drăguț și chipeș "zâmbește" și e de treabă
-Yaaa "se uită la ea"
-ești cumva gelos?
-eu?! nici gând
- o doamne este gelos "râde"
-nu sunt gelos "se uită la ea"
-mhm
-haideți să mergem la masă "o ia înainte coborând"
-Jungkook e gelos! "merge spre ușă"
"băiatul vine repede și o ia pe fată în brațe ieșind și oprindu-se pe hol..ea se ținea bine de după gâtul lui..el se apropie ușor să o sărute însă se îndepărtează repede când aude cum cineva urcă scările și trece ușor pe lângă ei"
-bună "se uită la cei doi"
-bună appa..nu mănânci cu noi?
-nu mănânc..sunt obosit..poftă bună "apoi pleacă"
- a fost ciudat "se uită la ea"
-chiar a fost "se uită la el"
-hai să mâncăm "zâmbește"
"apoi coboară și cei doi așezându-se și ei la masă..toată lumea începe să mănânce"
-ce e cu appa de e liniștit?
-habar nu am..asta mă întrebam și eu sincer
cred că discuția cu appa la făcut să se comporte altfel cu noi..deși e ciudat..oricum o să îl fac să plătească pentru tot..
-o să mă apuc curând de balet..mâine voi merge la teatru
-Iseul tu ai făcut balet?
-mhm..mulți ani până să nu mai pot merge și acum mă voi reîntoarce "zâmbește"
-mă bucur să aud asta însă tatăl tău nu cred că va fi de acord
-neh..nu îmi fac griji în privința asta..ce ar fi Jungkook să mergi cu mine mâine și să rămâi aici peste noapte mm?
-sigur..mi-ar plăcea "zâmbește"
-mă bucur să vă văd fericiți "zâmbește" Iseul a mea a crescut
-așa e..timpul trece prea repede
-și gata ați luat vacanță?
-daa însfârșit..abia aștept mai ales că se apropie și Crăciunul..ce ar fi să luăm masa atunci toți și să îl chemăm și pe prietenul tău Jimin "se uită la băiat"
-nu știu ce să spun..dar o să vorbesc cu el "dă din cap afirmativ"
*****
-sunt atât de fericită cu tine Jungkook "zâmbește"
-și eu sunt fericit că te am
-nu vei pleca niciodată de lângă mine nu? "se uită la el"
-nu voi face asta însă dacă vreodată din întâmplare nu voi mai fi îmi promiți că vei fi fericită?
-nu pot să fiu fericită fără tine Jungkook..
-te implor Iseul "se uită la ea"
-de ce spui asta mm?
-pentru că dacă eu nu o să mai fiu vreodată vreau să mergi înainte și să fi fericită
Îmi e greu să vorbesc despre asta..îmi e greu pentru că știu că peste ceva vreme nu voi mai fi lângă ea..voi dispărea pentru totdeauna..ea va fi distrusă și eu la fel..poate că am greșit iubind-o..hyung avea dreptate..
-hai să lăsăm asta acum..hai să fim fericiți bine?
-bine, hai să fim fericiți
"în scurt timp fata adoarme lângă băiat..el se ridică ușor de lângă ea și își pune geaca pe el apoi coborând încet și ieșind puțin în fața casei așezându-se pe bordură stând cu privirea în jos"
-e chiar frig în seara asta
-hyung "își ridică privirea" ce faci aici la ora asta?
-mă plimb dar tu? "se așează lângă el" de ce ești trist?
-am venit să dorm la Iseul..ea a adormit și am decis că iau puțin aer..nu sunt trist sunt dezamăgit de mine..
-de ce?
-pentru că nu pot face nimic..nu pot să fiu fericit cu Iseul..vreau să fiu om și să mă bucur de viață..dar cel de sus nu mă ajută..
-poate că așa e menit să fie Jungkook..toate au un scot pe lumea asta..mimic nu e întâmplător..
-atunci e menit ca eu și ea să fim împreună pentru că destinul ne-a făcut să ne întâlnim hyung..înseamnă că trebuie să fim fericiți
-nu Jungkook..nu poți fi fericit cu ea..nu puteți să vă iubiți..vă va distruge
-nu-i așa! "se ridică" o să fie cum vreau eu..nu am nevoie de ajutorul tău! "se uită în sus spre cer"
930 de cuvinte..scuzați dacă sunt greșeli <3
CITEȘTI
my angel - JK Finalizată
FanficKim Iseul este o fată de 18 ani care a trecut prin multe din cauză tatălui ei..nu poate să meargă pentru că a vrut să își pună capăt zilelor în urmă cu 4 ani..într-o seară era aproape să moară însă este salvată de un înger pe nume Jeon Jungkook..din...