✨Capitolul 5✨

42 2 0
                                    

îmi pare rău Iseul că..tatăl tău e așa..de fapt îmi pare rău că nu am putut să îți aleg un tată bun..

-e în regulă mamă..nu e vina ta.."dă din cap afirmativ" mergi și te odihnește..

-bine..ai grijă de tine..dacă e ceva strigă-mă

"mama fetei pleacă închizând ușa după ea..fata stă în pat uitându-se pe geam și ascultând ploaia liniștită când deodată o mică bătaie se auzi la ușă apoi ușa cum se deschide fata întorcându-și imediat privirea către ușă"

-Jungkook? "se uită mirată la el"

-bună Iseul "zâmbește intrând"

-Jungkook ești nebun? cum ai intrat aici?

-am secretele mele.."zâmbește"

-o doamne..ai stat în ploaie? ești ud tot..

-nu prea îmi stă în fire să cer favoruri însă..nu am unde dormi în noaptea asta și afară plouă și e frig.."se uită la ea"

-închide și încuie ușa "se uită la el"

-bine "închide ușa ușor apoi o încuie"

-dar ce s-a întâmplat?

-poveste lungă..

-o să îți dau niște haine să te schimbi vei răcii..

"fata se dă ușor pe marginea patului apoi așezându-se ușor și cu grijă în scaunul său..merge și caută niște haine pentru băiat apoi găsește un tricou și niște pantaloni de la tatăl ei apoi i le dă lui Jungkook"

-schimbă-te aici..eu nu o să mă uit "se întoarce cu spatele"

-ohh bine "se grăbește să se schimbe" gata "așează hainele ude pe calorifer"

-crezi că o să poți dormii jos într-un sac de dormit?

-oh sigur..măcar dorm la căldură și nu afară undw e frig..mulțumesc Iseul "zâmbește"

-pentru puțin..sau poate ar trebuii să dormi în pat..

-oh nu, e în regulă..mă descurc..Iseul?

-mm?

-simt ceva..în stomac..mă doare "șoptește"

-îți e foame?

-cred că..da..

-o să îi scriu mamei să aducă ceva de mâncare..

-oh nu trebuie să te deranjezi..e în regulă

-dacă ești flămând nu poți dormii..shhh"se uită la el"

"fata îi dă mesaj mamei ei după câteva minute aceasta vebind și bătând la ușă băiatul merge și descuie"

-aishh..ce m-ai speriat..

-îmi pare rău doamnă Kim.."se așează pe fotoliu"

-ce cauți aici? "se uită la el"

-poveste lungă mamă ..doar să nu îi spui tatei nimic..

-nu am de gând..

"mama fetei lasă tava cu mâncare pe măsuță apoi pleacă închizând ușa..băiatul ridicându-se și incuind-o la loc apoi așezându-se pe jos lângă măsuță..ea se așează în pat privindu-l"

-mama face cel mai bun kimbap.."zâmbește"

-oh chiar așa?

-mhm..mănâncă și ai să vezi

nu am mai mâncat niciodată pentru că îngerii nu o fac..până mai devreme nici măcar nu știam cum se simte când îți e foame..e atât de ciudat..

-bine "ia o bucată și gustă" wow "mai ia o bucată" chiar e bun..nu am crezut că ceva de mâncare poate fi atât de bun

-mama e o bucătăreasă desăvârșită..face mâncare foarte bună de aceea e bucătar "zâmbește"

-mama ta e bucătar?

-mhm..lucrează la un restaurant din centru..este unul de cinci stele..și sunt tare mândră de ea "zâmbește"

-dar tatăl tău? "se uită la ea"

-hmm tatăl meu..are propria firmă de avocatură..este avocat..

-și nu ești mândru de el?..

-neh..nu pot fi mândru de un om ca el..degeaba e avocat și ține cu legea și dreptatea când vine acasă și își bate fiica..și se comportă cu soția lui ca..cu ultima femeie..nu am de gând..

-de ce?

-nu merită..el nu a fost niciodată mândru de mine..nici atunci când mergeam la balet..mereu era ocupat ca să vină la spectacole..a fost doar mama..nu știu ce m-aș fi făcut fără ea..

-tu ai făcut balet?

-da..de la 5 ani..până la 14..de când nu am mai putut merge..de atunci toate visele mele s-au spulberat..totul a fost distrus..

-și dacă vei putea merge din nou..și vei putea face balet din nou..ai face-o? "se uită la ea"

-habar nu am..probabil mi-ar fi prea frică să o fac..probabil nu aș mai putea.."își lasă privirea în jos"

-Yaaa..niciodată nu e prea târziu..poți continua să știi

-nu mai pot merge Jungkook și știi asta..

-o să fac eu tot posibilul îți promit..vei merge din nou..

-e doar o pierdere de vreme.."se așează în pat"

"băiatul termină de mâncat în scurt timp se bagă în sacul de dormit..fata se învelește și ea stând în pat uitându-se pe tavan..afară din depărtare se apropia furtuna..tuna și fulgera ceea ce o făcea pe fată să fie puțin speriată stând sub pătură"

-îți e frică? "privește către ea"

-nu..bine poate doar puțin..

-vrei să vin lângă tine?

-da..

"băiatul se ridică și merge urcându-se în pat lângă fată dându-i pătură jos din cap..fata se uită la el și îl îmbrățișează"

-când mă ți în brațe..mă simt în siguranță..exact ca atunci în seara aia..când m-ai ținut pentru prima dată..ai grijă de mine și mă protejezi..și îți mulțumesc pentru tot sincer

-pentru puțin Iseul..o fac cu tot dragul

-cred că ar trebuii să dormim acum "își închide ușor ochii"

-așa cred "se uită la ea"

-Jungkook? "șoptește"

-da?

-te rog să nu pleci dimineață până nu mă trezesc eu "vorbind încet"

-bine..așa am să fac..îți promit

-mulțumesc "zâmbește"

"băiatul și fata dorm împreună îmbrățișați până dimineață când deodată se aude clanța și o bătaie la ușă fata trezindu-se imediat"

-Iseul..

-aishh..

"fata se dă ușor pe marginea patului apoi își trage căruciorul urcându-se ușor în el apoi mergând și descuind ușa apoi deschizând-o ușor"

-eomma..tu erai

-mhm..tatăl tău vrea să vorbească cu noi..haide jos..

-dar Jungkook încă doarme..

-nu e nimic..haide jos..tatăl tău nu va venii sus "se uită la ea"

-bine..

1004 de cuvinte scuzați dacă sunt greșeli și sper să vă placă <33

my angel - JK        Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum