✨Capitolul 10✨

34 2 0
                                    


-a plecat "zâmbește"

-cum se face că mereu mă salvezi?

-sunt eroul tău "se uită la ea zâmbind larg"

-sau poate îngerul meu păzitor "se uită la el"

-poate

-lăsând asta..ai văzut și tu?..tata era cu altă femeie..deși a spus că întârzie la muncă..defapt era cu ea..

-am văzut..îmi pare rău Iseul..

-e în regulă..

-o să îi spui mamei tale?

-oh nuuu..nu o pot face..nu pot să o rănesc..va suferi și deja are destule pe cap..azi nu s-a simțit prea bine..

-atunci haide să ne întorcem la ea

"băiatul ridică punga de jos și o ține el..fata luându-și cârja și plecând ușor spre casă..odată ce ajung el lasă punga pe masă iar fata merge să o caute pe mama ei..mergând în camera ei"

-Jungkook?! "țipă de sus"

-Iseul!..ce s-a întâmplat?.."merge repede sus"

-eomma! eomma!

"fata era pe jos ținând-o pe mama sa în brațe pe piciorele ei..plângea..mama ei nu spunea nimic având ochii închiși..fata era speriată neștiind ce s-a întâmplat cu mama ei..se gândea la tot felul de lucruri"

-o doamne!

-Jungkook..sună la salvare! eomma!

*****

-domnișoară Iseul?

-da?

-mama dumneavoastră este bine acum..doarme dar dacă doriți o puteți vizita..

-singur..mulțumesc

-pentru puțin..este etajul 3 salonul 54 "pleacă"

-vrei să merg cu tine?

-te rog "se uită la el"

-bine, haide "o ia de mână"

"cei doi merg în salonul mamei ei..odată ce ajung fata se așează ușor pe marginea patului lângă mama ei..îi ia mâna ținând-o între ale ei..se uită la ea lacrimile curgând ușor pe obraji"

-m-ai speriat..am crezut că o să pățești ceva..mă bucur că ești bine eomma..

"după câteva minute cei doi ies din salon..băiatul se apropie și o îmbrățișează pe fată mângâindu-i ușor spatele..ea își lasă capul pe pieptul lui..fiind câteva minute de liniște până când tatăl fetei își face apariția ea se depărtează de băiat"

-Iseul..cum este mama ta? "se uită la ea"

-glumești? "se uită la el"

-crezi că am chef de glume acum?

-mai devreme aveai..nu te deranja să râzi cu femeia aia..când mama stătea acasă așteptându-te..

-despre ce vorbești?

-te-am văzut..cu femeia aia..știu tot..ești un om fără inimă..nu te gândești la soția și fiica ta..nu te gândești cât suferim.."plângând"

-Iseul termină cu prostiile..am venit să o văd pe mama ta..

-nu te las să o vezi..nu meriți!

-aish tu fetițo.."ridică mâna la ea să o plesnească"

-Yaaa "îl prinde de mână" o să o lovești din nou?

-tu cine naiba ești? "își trage mâna"

-nu e treaba ta..

my angel - JK        Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum