✨Capitolul 26✨

24 1 0
                                    

Era pustiu și întunecat..podeau era rece la fel și aerul din cameră..nici mama și nici Jungkook nu mai erau..simțeam cum inima mea se rupe și mai mult în bucăți..totul era diferit totul era dărâmat..

-de ce nu veniți la mine?! de ce?!

"se ridică ușor și merge sus în camera ei unde era pe birou o poză cu ei doi, un buchet de flori ofilite și o scrisoare..se așează pe scaunul biroului și începe să citească scrisoarea în gând"

"draga și scumpa mea Iseul..ți-am lăsat această scrisoare înainte să plec..sunt trist însă tot odată și bucuros..e greu pentru că ne vom despărți însă nu vreau să te mai gândești la asta bine?..gândește-te că am plecat într-o călătorie lungă din care mă voi întoarce cândva deși știu că nu mă voi întoarce..vreau să te bucuri de viață și să fi fericită iar uneori să îți mai aduci aminte și de mine..așa cum am spus atunci când plouă gândește-te că am venit să te vizitez..îți las acest buchet de flori aici..și poza nostră ai grijă de ea..trebuie să îmi iau larevedere de la tine acum însă nu uita cât de mult de iubesc și te voi iubii în continuare..adio micuța mea.."

Cu drag al tău Jungkook

"fata ia scrisoarea și o strânge la piept începând să plângă în liniște..o durea atât de tare faptul că el s-a dus și la fel și mama ei acum rămânând singură.."

-Jungkook al meu.."suspinând"

"timpul trecea ușor ușor iar fata mergea la psiholog pentru a trece peste aceste traume..tatăl fetei a fost găsit și închis pentru restul vieții..acum fata terminase școala și luase examenele cu brio..acum continua cu baletul și făcea ceea ce își dorea..o făcea pe mama ei mândră..a devenit din nou o stea a teatrului și muncea din greu..se bucura de fiecare moment..Yuna ia rămas mereu aproape și se bucurau de momentele împreună"

-încă mai ai poza la telefonul cu voi doi?

-mhm" se uită la ea zâmbind"

-aishh..nu crezi că e un dobitoc că a plecat ca un laș și te-a lăsat așa cu ochii în soare?

-Yaaa! "îi trage un cot"

-auci..doare!

-nu mai vorbi așa despre el..ți-am mai spus de nu știu câte ori..

-bine bine scuze..hai să ciocnim un pahar mm?

-haide "ia un pahar de soju"

-până la fund! pentru balerina nostră Iseul "ciocnesc paharele"

-noroc! "apoi le dau pe gât"

-ahh "lasă paharul pe masă" cel mai bun medicament este soju "râde" oo afară a început ploaia

-o serios? "se uită pe geam"

-sper că nu te duci iar afară

-shh "se ridică și pleacă"

-Yaaa! Iseul! aishh..de ce tot fuge mereu afară când plouă?..

"fata iese grăbită din local și întinde mâna închizându-și ochii simțind picăturile de ploaie căzând ușor peste ea"

Nu pot rata nici o ploaie fără să ies pentru că..îmi aduc aminte de cuvintele lui " iar de fiecare dată când plouă să știi că am venit să te visiztez" el este aici lângă mine și mă mângâie..sunetul ploii este vocea lui duioasă și calmă mi-am promis că îl voi păstra mereu în inima mea..

-Iseul! "vine la ea" ești fleașcă și ai să răcești..hai să mergem acasă

-nu merg nicăieri..

-te rog..mergem și mai bem niște soju acasă la tine mm? "se uită la ea"

-bine..

****

-Iseul..totuși crezi că ești bine? adică cu toate astea..defapt cu el..

-mhm.."bea un pahar de soju"

-nu pare..știu că îți e foarte greu dar ar trebui să îl lași în trecut

-nu am de gând să fac asta..

-dar nu se va întoarce Iseul te-a părăsit adică

-nu m-a părăsit..ci a fost nevoit să plece..nu a fost pentru că a vrut el Yuna!..el încă mă iubește "se ridică"

-Iseul.."se uită la ea"

-la revedere nu este pentru totdeauna..e doar ne vedem mai târziu..și poate că nu o să îl mai văd vreodată nici pe el și nici pe mama dar nu vreau să renunț la el..

-îmi pare rău Iseul.."se ridică și o îmbrățișează" i-am promis mamei tale că voi avea grijă de tine iar eu..

-tu te descurci minunat cu asta doar că..îmi e greu să trăiesc cu gândul că nu o să îi mai văd vreodată știi..ei erau totul pentru mine

-poate că într-o zi vei regăsi din fericirea adevărată și vei putea trece peste

"curând fetele se pun la culcare..undeva spre dimineață fata se ridică..se îmbracă și pleacă mergând ușor îndreptându-se spre locul unde l-a întâlnit pe Jungkook prima data..odată ce ajunge se uită prin jur"

-sunt aici Jungkook..și te voi aștepta..chiar dacă nu vei veni eu sunt chiar aici "începe să plângă"

Știu că nu va veni însă nu pot să îl uit..nu vreau să îl uit..sunt fericită că avem amintiri împreună și știu că ma iubit dar sunt și tristă că a plecat și că nu se va mai întoarce..

~8 luni mai târziu~

-Iseul..te simți bine? toată ziua ai fost distrasă și nu te-ai concentrat..

-hanar nu am..mă simt ciudat..am un sentiment ciudat..

-poate ești doar obosită..ar trebui să mergi acasă să te odihnești..

905 de cuvinte..scuzați eventualele  greșeli..curând voi posta și ultimul capitol <33

my angel - JK        Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum