-nu! "se răstește la ea" Jimin hyung este ocupat..nu-i așa?..-oh da eu sunt ocupat..dar ne mai vedem "zâmbește apoi pleacă ușor"
-prietenul tău e tare drăguț "zâmbește" de parcă e desenat..
-nț..exagerezi..
-nu exagerez deloc..arată de parcă a căzut din cer..ca un înger
-înger? "începe să râdă" ce amuzantă ești!..
-dar eu vorbeam serios..chiar e foarte drăguț..
-și eu nu sunt? "se uită la ea"
-oh ba da..tu..ești și mai drăguț..adică..acei ochi sunt minunați ca a unei căprioare și acel zâmbet drăguț al unui iepuraș..și..cu toate astea ești tare drăguț "zâmbește"
-wow..chiar crezi asta despre mine?..
-mhm..și pe lângă asta îți sunt recunoscătoare că m-ai salvat "zâmbește"
-oh păi nu ai de ce să îmi mulțumești..asta e datoria mea..
-așa este doctorii salvează viețile oamenilor..dar tu ești diferit..
-cum adică diferit?..
-habat nu am pur și simplu așa te văd "zâmbește" hai să mergem să luăm ceva cald de băut vrei?
-sigur haide.."merge înainte ușor împingând-o și pe fată"
-îți place ciocolata caldă?
-ciocolata caldă?..
-mhm "dă din cap afirmativ"
-nu cred că am băut vreodată..
-nu pot să cred! "se uită la el" chiar nu ai băut?..
-nu.."dă din cap că nu"
-aishh nu știi ce ai pierdut..ciocolata caldă cu bezele pe vremea asta este cel mai bun remediu..
"cei doi merg să ia ciocolată caldă apoi băiatul așezându-se pe o bancă lângă căruciorul fetei și gustă o gură din ciocolata caldă"
-aishh frige!
-normal că frige ptostuțule.."râde"
-ai spus că e ciocolată caldă nu că frige! "se uită la ea"
-scuze..am crezut că știi..
-eh e în regulă acum știu "zâmbește"
-nasul tău e roșu de la frig "râde ușor"
-oh chiar așa?..chiar e frig..
e ciudat eu de obicei nu simt frigul..de obicei nu simt nimic..asta e chiar ciudat..nu știu ce se întâmplă cu mine..
-cred că va ninge curând..norii arată atât de pufoși "se uită în sus"
-chiar sunt pufoși "se uită la ea zâmbind"
-serios?..de unde știi? "se uită la el"
-am presupus și eu..
-haide să mergem acasă
-bine.."se ridică" haide
"cei doi pleacă spre casă..după ceva vreme de mers ajung la casa fetei..băiatul îi pune ghiozdanul în brațe apoi se uită la ea zâmbind"
-probabil tatăl tău a venit deci nu o să mai intru..ce ar fi să ne vedem și mâine?..
-nu știu ce să spun..mâine tata e acasă..și nu știu dacă mă va lăsa..adică cu siguranță nu ar face-o..
-o să rezolv eu..până atunci mergi în casă și odihnește-te..ne vedem mâine..ai grijă de tine Iseul
-mhm..și tu ai grijă de tine Jungkook "îi face cu mâna zâmbind"
*****
stăteam în pat și scriam în jurnal..Jungkook e un bărbat atât de drăguț și grijuliu..probabil orice fată și-ar dorii să fie cu el..pe mine doar mă ajută..deși e ciudat..în preajma lui mă simt diferit..mă simt ciudat..de parcă am ceva în stomac și inima îmi bate repede..și mintea îmi zboară la el..și aishh..
-o doamne..îl plac de Jungkook?!..nu nu nu..nu are cum..
-Iseul?! "bate la ușă"
-da eomma? "închide jurnalul"
-Iseul.."deschide ușa" cineva a venit să te vadă.."se dă într-o parte"
-bună Iseul "zâmbește"
-Taehyung!..
-eu vă las.."pleacă și închide ușa"
-cum de te-a lăsat tata?..
-păi "vine și se așează lângă ea" i-am spus că am o carte de luat de la tine..deci nu am să stau mult
-și defapt de ce ai venit?
-voiam să văd ce mai faci
-mă puteai suna
-voiam să mă asigur că ești bine..am văzut că după ore ai plecat cu acel ajussi..
-shhh!.."îi face semn să vorbească mai încet" nu e un ajussi..are doar 23 de ani..și da am plecat cu el..m-a plimbat prin parc..ideea e că e medic și se acupă de mine acum..vrea să mă pună pe picioare..
-aaa..credeam că între tine și el e ceva mai mult
-Yaaa! "îi trage un cot"
-glumeam..știu că nu poți iubii pe altcineva înafară de mine "zâmbește"
-ha ha ce amuzant ești..
-eu vorbeam serios să știi
-Yaaa Kim Taehyung "se uită la el"
-gataaa..încetez.."dă din cap afirmativ" ah da înainte să plec..ți-am adus astea "scoate din ghiozdan o pungă de dulciuri"
-pentru mine? "se uită prin pungă"
-mhm..doar pentru tine "zâmbește" acum am să plec..ne mai auzim și dacă e ceva să mă suni da?
-mm bine..și mulțumesc pentru dulciuri "zâmbește"
-pentru puțin pitico..am plecat "îi face cu mâna apoi pleacă"
°°°°°-hyung! Jimin hyung!
-da? "se uită la el"
-te-am căutat..
-și eu te căutam..vreau să vorbesc cu tine..
-oh..s-a întâmplat ceva?
-da.."se uită la el serios"
-ce mai e de data asta?..
-ai primit o misiune..ultima care te va ajuta să mergi în rai apoi..
-păi asta e o veste bună..deci care este misiunea..?
-fi atent la ce urmează să spun Jungkook..
-sunt hyung..zi " se uită la el"
-te-ai implicat în viața fetei..deși nu ar fi trebuit..destinul ei era să moară însă..misunea ta este să o ajuți..să o faci să meargă din nou..să își recapete încrederea și să își ducă visul la capăt..și să o faci să își găsească pe cineva care să o protejeze..să o faci să iubească..
-glumești?
-chiar deloc..stai de vorbă cu ea și încercă să afli mai multe despre ea îți va fi mai ușor..o da și ai timp doar 100 de zile..până atunci vei trăii sub forma de om "pleacă"
-Yaaa hyung!..aishhh "pleacă și el ușor ușor" deci de aia îmi era frig..și va trebuii să trăiesc ca un om până atunci..off..
996 de cuvinte..scuzați dacă sunt greșeli și sper să vă placă <33
CITEȘTI
my angel - JK Finalizată
FanficKim Iseul este o fată de 18 ani care a trecut prin multe din cauză tatălui ei..nu poate să meargă pentru că a vrut să își pună capăt zilelor în urmă cu 4 ani..într-o seară era aproape să moară însă este salvată de un înger pe nume Jeon Jungkook..din...