-chiar deloc..stai de vorbă cu ea și încercă să afli mai multe despre ea îți va fi mai ușor..o da și ai timp doar 100 de zile..până atunci vei trăii sub forma de om "pleacă"
-Yaaa hyung!..aishhh "pleacă și el ușor ușor" deci de aia îmi era frig..și va trebuii să trăiesc ca un om până atunci..off..
-mă scuzați ajussi!
-ajussi?..mai de grabă oppa..nu sunt chiar atât de bătrân..
-mă puteți ajuta?
-sigur..cu ce?
-trebuie să scap de tatăl meu..mă caută..pentru că am fugit de acasă..
-nu ar fi trebuit să fugi..te-a bătut?
-nu..nu ar face asta..dar nu vreau să mă întorc acolo..
-aishh..haide cu mine "o ia de braț plecând"
-mulțumesc mult oppa..
-dar mama ta?
-eomma..a murit acum mulți ani..și am rămas cu el..nu mă înțelege și am fugit de acasă..s-a recăsătorit..urăsc asta..urăsc totul..
-"mă urăsc..mă urăsc..mă urăsc! " aish.."își pune mâinile la cap"
-ești bine oppa? "se uită la el" te simți bine?
-mhm "dă din cap afirmativ lăsându-și mâinile ușor în jos" sunt bine..haide să mergem mai departe..
nu înțeleg ce a fost asta..nu mi s-a mai întâmplat niciodată..acele cuvinte..erau cuvintele lui Iseul..sunt sigur că era vocea ei dar..de ce mi-a venit asta în cap?..e ciudat ar trebuii să vorbesc cu hyung..
-și cum te numești? "se uită la ea"
-oh numele meu este Yuna.. Lee Yuna "zâmbește" dar al tău?
-al meu este Jungkook.."zâmbește ușor" uite Yuna..ar trebuii să te înțelegi cu tatăl tău și să mai lași de la tine..sunt sigur că va fi bine..viața e una și e scurtă..fi fericită "zâmbește"
-mulțumesc mult..aveam nevoie de sprijinul cuiva..îmi e atât de greu..
-te înțeleg..viața nu e ușoară..dar poți fi fericită dacă îți dorești "zâmbește"
-crezi?
-mhm..o poți face..cu siguranță..
-dar tu..ești fericit? "se uită la el"
-oh..eu?..mm..habar nu am..nu m-am întrebat niciodată cum e să fi fericit..dacă am fost sau sunt..eu încerc..să o fac pe ea fericită.."vorbind încet"
-oppa..ai o iubită?
-oh nuu..nu chiar..adică este o persoană specială pentru mine..țin mult la ea și.."se uită la ea"
-asta înseamnă că ești îndrăgostit "zâmbește"
-îndrăgostit? "se uită la ea"
-mhm..te-ai îndrăgostit de ea
-nu are cum..eu nu mă pot îndrăgostii de ea..
-de ce nu? nu te vrea?
-oh nu..doar că..e ceva mai complicat doar atât..
-mm bine..dar ce facem aici la secția de poliție?
-am venit la secția de poliție pentru că sigur aici va venii tatăl tău și te va găsii aici..așa că încercă să faci cum ți-am spus "zâmbește"
-bine..și mulțumesc oppa "zâmbește"
"cei doi așteptă în fața secției de poliție..după puțin timp tatăl fetei ajunge acolo și vine la ea îmbrățișând-o strâns"
-Yuna..ți-am spus să nu mai fugi de acasă..îmi pare rău că m-am purtat urât cu tine..haide acasă "se uită la ea"
-asta spui mereu..dacă nu ar fi fost femeia aia..
-femeia aia e soția mea Yuna..și nu îți cer mai mult decât să o respecți..pentru mine..nu îți cer să o consideri mama ta..
-bine..haide să mergem..mulțumesc oppa "zâmbește" pentru tot..el a avut grijă de mine până ai venit tu "se uită la tatăl ei"
-mulțumesc "dă mâna cu el" fata mea e puțin mai dificilă..și sper că nu ți-a creat probleme
-oh nu..stați liniștit..fata dumneavoastră e o persoană bună..și amabilă..sunteți norocos că o aveți
-asta așa e..mulțumesc încă odată "zâmbește"
-pentru puțin "zâmbește și el"
-pa oppa "îi face cu mâna"
-pa Yuna..ai grijă de tine "îi face și el cu mâna"
"fata împreună cu tatăl ei pleacă la fel și băiatul..peste puțin timp începe ploaia..el nu se sinchisea să meargă mai repede fiindcă oricum nu avea unde"
plouă și e chiar frig..e prima dată când simt asta..se simte aiurea..nu am nici unde să mă duc pentru că acum sunt sub formă de om..și mai și simt ceva ciudat în stomac..cred că asta se numește durere..singurul loc unde puteam merge era Iseul..dar nu aș fi putut defapt..
*****
-parcă ți-am spus să nu vină băieți acasă la tine..
-era Taehyung..colegul meu..avea nevoie de o carte..oricum e gay..ți-am mai spus asta de atâtea ori..
-crezi că eu bag în seamă toate aiurelile tale Iseul?..
-doar ți-am spus.."se joacă cu furculița în mâncare" totuși am o vârstă și nu cred că e ceva greșit în a avea un iubit..
-Iseul are dreptate..e majoră..
-nu contează..cât e la mine în casă face ce spun eu!
-sunt nevoită să o fac din cauza ta..din cauză că nu mai pot merge..nu pot să mă descurc singură..din cauză că am încercat să scap de nenorocita asta de viață din cauza ta! "lacrimile curg pe obrajii fetei" îmi urăsc viața..urăsc tot!
-aish tu fetițo! "bate cu pumnul în masă" vrei să mori?! vino încoace! "o apucă de gât"
-Yaaa..los-o! "dă cu pumnul în el" los-o..te rog..
-la naiba cu tine..din partea mea poți să mori! "îi dă drumul și pleacă"
-Iseul! "vine la ea și o îmbrățișează strâns" ești bine? "se uită la ea"
-îl urăsc.."se uită spre ușa plângând"
-hai să mergem sus "o ia în brațe"
"mama fetei o ia în brațe și o duce sus în camera ei așezând-o ușor în pat uitându-se la ea cu lacrimi în ochi"
-îmi pare rău Iseul că..tatăl tău e așa..de fapt îmi pare rău că nu am putut să îți aleg un tată bun..
-e în regulă mamă..nu e vina ta.."dă din cap afirmativ" mergi și te odihnește..
1008 de cuvinte..scuzați dacă sunt greșeli și sper să vă placă <33
CITEȘTI
my angel - JK Finalizată
FanfictionKim Iseul este o fată de 18 ani care a trecut prin multe din cauză tatălui ei..nu poate să meargă pentru că a vrut să își pună capăt zilelor în urmă cu 4 ani..într-o seară era aproape să moară însă este salvată de un înger pe nume Jeon Jungkook..din...