-vă rog am mare nevoie..
-o să văd ce pot face
-mulțumesc vă voi lăsa numărul meu și vă rog să mă contactați
"cei doi pleacă mergând ușor ușor tăcuți"
-nu îți mai amintești cum a fost ziua aceea?
-ba da..dar nu sunt sigură..nu îmi pot aminti..știu că am vrut să mă arunc..dar apoi m-am gândit la mama și la cât de greu îi va fi și nu m-am aruncat..deci există posibilitatea să mă fi împins cineva "se uită la el" din cauza șocului îmi amintesc vag..
-atât de grav a fost?
-mhm..nu am murit însă am stat în comă câteva luni și de atunci nu am mai putut merge..dar e ciudat acest vis îl am cam de când ai apărut tu..poate însemna ceva?
-nu știu..poate că conexiunea dintre noi am făcut să se întâmple asta..poate că ăsta e adevărul
-dacă appa e vinovat de asta..nu o să scape așa ușor..o fi el avocat dar și eu îi voi distruge viața cum și el a făcut cu a mea "oftează"
-o să fie bine orice ar fi..ai să vezi..
"băiatul o îmbrățișează strâns însă deodată telefonul fetei sună așa că îl scoate din buzunar și răspunde"
-alo? "ascultă" da eu sunt.."se uită la băiat" da voi veni acolo cât de repede pot..mulțumesc "închide"
-ce s-a întâmplat?
-nu știu..eomma e la spital.."o ia înainte"
-aishh "vine și el"
-îmi e frică Jungkook..dacă mamei i s-a făcut rău iar? dacă nu e bine?..
-liniștește-te Iseul..va fi bine
"cei doi se urcă într-un taxi și merg grăbiți la spital odată ajunși întrebă de mama fetei și merg la ea așteptând ca doctorul să iasă"
-sunteți fata doamnei Kim?
-da..cum se simte? e bine?
-acum este bine dar doarme..
-ce s-a întâmplat?
-doamna Kim a căzut pe scări..și s-a lovit la cap..ar fi trebuit operată însă din cauza bolii nu o putem face..momentam am salvat-o dar nu știu cum va decurge restul..
-o doamne..și cine a sunat la salvare?
-soțul ei..și a venit cu ea până aici
-a plecat?
-da..a spus că este ocupat și să te sun pe tine pentru a te anunța
-aishh nemernicul..mulțumesc "face o plecăciune"
-pentru puțin..vă țin la curent "apoi pleacă"
-este chiar culmea.."sună pe cineva" normal că nu răspunde..ce e prost..Jungkook "se uită la el"
-da?
-rămâi cu eomma te rog..dacă e ceva..orice mă suni te rog..chiar dacă se trezește
-dar unde pleci? "o prinde de mână"
-să îl caut pe nemernic..
-Iseul e periculos..lasă-mă să merg cu tine
-ai grijă de eomma..te rog Jungkook..știu ce fac "își trage ușor mâna"
"fata pleacă să îl caute pe tatăl său peste tot..însă nici urmă de el..până când se gândește să se întoarcă în barul acela din nou"
-fata aceasta din nou!
-unde este appa?! "se uită prin jur" dacă vreunul din voi știe să vorbească!
-aishh tu fetițo..vi să faci gălăgie în barul meu? "se apropie" valea!
-nu am de gând să plec de aici până nu vine!
-nu înțelegi că nu e aici! "o împinge"
-Yaaaa! dacă apare spuneți să știu tot și o să înfunde pușcăria! "pleacă"
Eram foarte furioasă pe el..sunt sigură că el a împins-o pe eomma pe scări și sunt sigură că el ma împins în ziua aceea dar încă nu am dovezi..nu pot dovedi nimic
*****
-te doare ceva eomma?
-nu scumpo..sunt bine acum..
-spune-mi sincer..ai căzut pe scări? "se uită la ea"
-nu..tatăl tău m-a împins pentru că ne-am certat..
-eram sigură de asta..eomma trebuie să facem ceva dar nu îl găsesc..cred că a fugit știi ce a făcut..
-Iseul poate ar trebui să îl lăsăm în pace dacă tot a plecat..
"au trecut câteva săptămâni de la incident..mama fetei era bine și se odihnea..Iseul se ocupa de școală și de balet iar Jungkook având grijă de ea și bineînțeles tatăl fetei care a dispărut din ziua aceea"
-credeam că mă vor suna cei cu camera video și că voi putea face ceva dar se pare că a fost în zadar.."își închide caietul oftând"
-poate că ar mai trebui să așteptăm puțin "se uită la ea"
-au trecut 3 săptămâni deja Jungkook "se uită la el" nu cred că mai are vreun rost..
-se pare că deja este februarie
-mhm..curând vine primăvară și examenul final se apropie ușor..și totuși vor inflorii cireșii în mai puțin de o lună "zâmbește"
-așa e..nu mai e mult până atunci..
-Jungkook?
-hmm? "se uită la ea"
-îmi vei lipsi "se apropie și îl îmbrățișează strâns"
-știu și tu mie foarte mult dar să nu uiți niciodată că te-am iubit..și vreau să îți mulțumesc că ai făcut parte din viața mea și mi-ai arătat ce e iubirea..
-și eu îți mulțumesc că faci parte din viața mea și că ai ales să mă iubești indiferent de ce se va întâmpla în viitor..mă simt atât de fericită și protejată în preajma ta cum nu m-am simțit în preajma nimănui vreau să știi că te-am iubit..te iubesc și te voi iubii mereu Jungkook
-aishh micuța mea
"băiatul îi dă caietele fetei într-o parte și o așează ușor pe spate punându-se peste ea sprijinindu-se în mâini începând să o sărute..ea își închide ochii și își duce mâinile după gâtul lui sărutându-l..câteva lacrimi alunecă ușor pe obraji ei.."
nu știu când va fi ultima noastră zi împreună..chiar și azi de ar fi îl iubesc și sunt fericită că a fost lângă mine și ma protejat..îi sunt recunoscător pentru tot încât mi-aș da și ultima suflare pentru el...
pielea ei fină și lacrimile reci vor rămâne ca o amintire profundă în inima mea..toate momentele și amintirile le voi păstra în sufletul meu..chiar și acum de va fi ultima mea zi vreau să o iubesc și să o simt pentru totdeauna ținând-o la pieptul meu..
1037 de cuvinte..scuzați eventualele greșeli..urmează ultimele capitole deci cartea se va apropia de final curând <3
CITEȘTI
my angel - JK Finalizată
Fiksi PenggemarKim Iseul este o fată de 18 ani care a trecut prin multe din cauză tatălui ei..nu poate să meargă pentru că a vrut să își pună capăt zilelor în urmă cu 4 ani..într-o seară era aproape să moară însă este salvată de un înger pe nume Jeon Jungkook..din...