✨Capitolul 19✨

22 1 0
                                    

-lasă..îi voi spune eu că nu te-ai simțit bine..haide sus

"cele două merg sus la fel și Jungkook..fata o ajută pe mama ei să se așeze în pat băiatul stând în ușă privindu-le"

-odihnește-te bine?

-mhm "dă din cap afirmativ"

-dacă e ceva mă anunți "iese din cameră și închide ușa"

-e în regulă? "se uită la ea"

-nu chiar..Jungkook te rog rămâi puțin cu ea..mă voi întoarce imediat

-unde te duci?

-merg să iau ceva de mâncare..mă voi întoarce repede..dacă e ceva mă suni imediat

-bine.."o apucă ușor de mână" dar te rog Iseul..ai mare grijă..te rog

-da Jungkook.."dă din cap" mă întorc..

"fata se îmbracă și pleacă..băiatul rămânând să aibă grijă de mama ei..merge și cumpăra de mâncare iar apoi se oprește văzându-l pe tatăl ei pe geamul unui bar..intră și se uită prin jur"

Am intrat doar pentru că l-am văzut pe el..și cred că ar trebui să discut cu el..locul ăsta e foarte înspăimântător e plin doar de bărbați care beau și joacă poker..e o gălăgie de nedescris..tata nu pare să fie interesat de altceva înafară de distracție..mă apropii ușor..toți se uitau la mine..e oribil..

-ooo ce domnișoară frumoasă! "se aude din depărtare"

-Iseul?!

-se pare că nu mi-ai uitat numele..mă mir..

-ce naiba cauți aici? "se uită la ea"

-pe tine..voiam să îți spus că se pare că ai uitat că ai familie..mama nu este bine și totuși încă îți face toate mofturile..nu ai mai trecut de câteva zile pe acasă..și ne e greu..nu înțeleg de ce nu divorțezi și pleci odată..

-ce amuzantă ești "râde"

-eu vorbeam foarte serios..nu este o glumă..

-aish tu fetițo..mereu o problemă

-asta e fiica ta?

-mhm

-de ce nu ne-o dai și nouă puțin? "râde"

-chiar că "râde și el"

-ce frumoasă este "rânjește"

-îmi e scârbă de niște oameni ca voi..

"doi bărbați se apropie de ea..unul dintre ei îmi pune mâna pe spate coborând-o ușor iar celălalt o apucă de mâini ținând-o strâns"

-terminați..

-Yaaa..luați mâna de pe ea! "se apropie"

-hyung? "zâmbește"

-ăsta cine mai e?.."se ridică"

my angel - JK        Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum