-îți mulțumim pentru tot Jungkook și îmi cer scuze pentru că nu poți veni oricând din cauza soțului meu
-e în regulă..nu vă faceți griji..mă bucur că pot veni și o pot vedea pe Iseul "se uită la ea zâmbind"
-mâine trebuie să merg la lucru și mă voi întoarce târziu am o zi plină..Jungkook crezi că m-ai putea ajuta să stai cu Iseul? îi e greu să se descurce singură
-sigur..vă puteți baza pe mine
-mâine trebuie să vină Taehyung..avea de făcut un proiect și cum appa nu e acasă voi profita și îl voi chema aici să putem lucra în liniște
-bine..dacă aveți nevoie de ceva îi spuneți lui Jungkook..și dacă e ceva urgent mă suni
-ok "zâmbește"
-vreau să vă rog ceva.."se uită la mama fetei"
-sigur..te ascult "se uită la el"
-am nevoie de un loc de dormit pentru o săptămână sau două..nu am unde dormii este o poveste lungă..
-ohh nu e nici o problemă dacă tot soțul meu nu este acasă nu va fi o problemă deci rămâi aici..poți dormii jos în living sau ori unde vrei "zâmbește"
-vă mulțumesc din suflet
"după ceva vreme cei doi au mers sus în camera fetei iar mama fetei a rămas să strângă masa..băiatul intră în camera fetei ținând-o în brațe stil mireasă închide ușa ușor cu piciorul apoi uitându-se la fată..și ea se uită la el privirile celor doi întâlnindu-se zâmbind"
mă țin bine de după gâtul lui..el mă ține bine în brațe..mă uit la el iar el se uită la mine..ochii lui sunt atât de strălucitori și misterioși..tenul lui este atât de fin și alb..buzele lui sunt roz aprins..par moi..poate chiar sunt..chiar sunt curioasă..și părul lui brunet este pufos și drăguț..
-ți-am spus vreodată că ai niște ochi frumoși? "se uită la el"
-nu dar..ai spus-o acum "se uită la ea" mulțumesc..
-ar trebuii să mă lași jos..sunt grea..
-nu ești grea..și..îmi place să te țin în brațe..îmi place să te privesc..
Iseul te pot întreba ceva?-sigur
-simți ceva pentru Taehyung?
-ohh..nu "dă din cap că nu" suntem doar colegi și prieteni..de ce?
-întrebam..pentru că eu cred că..el te place
-crezi asta?
-așa cred "ridică din umeri apoi o așează ușor pe fată pe pat"
-nu pot să îl plac pentru că îmi place deja de cineva..
-de cine? "se uită la ea așezându-se ușor în fund lângă ea"
-este secret și..nu pot să îți spun..
-de ceee?
-secretele nu se spun "se uită la el"
-aishh cine a mai spus și asta?
-habar nu am
"fata se întinde ușor în pat închizându-și ochii..băiatul rămâne în fund uitându-se la fată..fiind atent la picioarele ei"
-Iseul!
-da? "se uită la el" ce este? m-ai speriat..
-tu nu îți putea simții piciorele de loc nu?
-nu..de ce?
-tocmai ți-ai mișcat degetele de la picioare!
-o doamne! serios?! "se uită la el apoi la picioarele ei"
-mai încearcă odată să le miști
-bine "se chinuie"
-haide Iseul știu că poți!
-aishh..nu cred că o pot face din nou...
"fata se chinuie în continuare să miște degetele..însă deodată se mișcă din nou apoi din nou..a reușit..după atâta vreme..cei doi se uită unul la altul mirați iar băiatul o îmbrățișează strâns fiind fericit la fel și fata aproape plângând cei doi stau aproape acum..fața lor este aproape una de alta..se privesc"
-ai reușit "șoptește zâmbind"
-am reușit "vorbește încet zâmbind și ea"
-sunt mândru de tine Iseul
-Jungkook..ești prea aproape "șoptește"
-oh îmi cer scuze "se îndepărtează puțin" vom merge la fizioterapie..o să te pun pe picioare din nou..acum știu că o pot face
-și eu acum..am o mică speranță că o pot face din nou "zâmbește"
~două săptămâni mai târziu~
"timpul trecea iar fata în acest timp a fost la fizio terapie la recuperări..putea să miște picioarele ba chiar mai mult putea merge în picioare..însă nu s-a recuperat de tot așa că se folosea de o cârjă..și atâta timp cât cineva era im preajma ei era bine.."
-nu pot să cred că acum pot merge din nou..nu complet dar o pot face..sunt atât de fericită și recunoscătoare Jungkook..îți mulțumesc dacă nu erai tu..
-pentru puțin Iseul..mă bucur să te văd veselă..ce ar fi să luăm ciocolată caldă să sărbătorim?
-hmm sună tare bine..eu vreau și cu bezele "zâmbește"
-bine atunci haide "zâmbește"
"cei doi merg și cumpăra câte o ciocolată caldă apoi merg și se așează pe o bancă"
-după va trebuii să plec..tata se va întoarce azi..chiar nu știu cum o să reactioneze când o să vadă că merg..
-e în regulă și așa e destul de frig..
-a fost așa bine astea două săptămâni fără tata..totul a fost bine și liniștit..
-gândește pozitiv Iseul..totul va fi bine "se uită la ea zâmbind"
*****
-m-am întorc acasă! "își lasă bagajul și se așează pe canapea"
-oh dragă..te-ai întors..
-mhm..ai făcut de mâncare? "se uită la ea"
-da..mă duc să pun masa acum..
-Iseul unde e?
-sus..o chem acum "dă să plece dar se oprește"
-sunt aici deja.."vine ușor mergând cu cârja" bună appa..
-mm.."se uită către ea apoi se ridică brusc" Iseul tu mergi singură?! fără cărucior?!
-da..surpriză
-cum..? "se apropie de ea" credeam că au spus că nu vei mai merge vreodată..
-deci nu te bucuri..
-dragă nu vorbii așa cu ea.."se uită la soțul ei"
-e în regulă eomma..
-un doctor a ajutat-o să se pună pe picioare abia a luat banii..nu a vrut..ar trebuii să îl invităm la cină și să îi mulțumim..Iseul se înțelege bine cu el..a ajutat-o..
-da bine..o să îl chemăm mâine seară la noi..acum merg să mănânc și să mă culc sunt obosit.."pleacă către bucătărie"
-m-am întâlnit cu Yujin acum două săptămâni appa.."se uită după el"
-mm.."se oprește în loc"
1043 de cuvinte..scuzați dacă sunt greșeli și sper să vă placă acest capitol <33
CITEȘTI
my angel - JK Finalizată
FanficKim Iseul este o fată de 18 ani care a trecut prin multe din cauză tatălui ei..nu poate să meargă pentru că a vrut să își pună capăt zilelor în urmă cu 4 ani..într-o seară era aproape să moară însă este salvată de un înger pe nume Jeon Jungkook..din...