✨Capitolul 27✨

33 2 0
                                    

-hanar nu am..mă simt ciudat..am un sentiment ciudat..

-poate ești doar obosită..ar trebui să mergi acasă să te odihnești..

-poate aveți dreptate..voi pleca

-ai grijă de tine și ne vedem mâine la repeți și nu uita să mă mănânci bine "se uită la ea"

-așa voi face

"fata se schimbă și pleacă mergând ușor cu geanta ei de balet în mână și cu privirea în jos"

-e primăvară din nou..și nici de data asta nu ești lângă mine însă..eu te aștept..încă te mai aștept Jungkook..

mă simt ciudat..deși a trecut un an de la plecarea lui încă îl simt aici..lângă mine..îmi e dor de el..îmi e dor de tot..deodată începe ploaia și mă opresc în loc..simt că am mai văzut asta undeva..am un deja vu..este visul de acum câteva zile

-parcul de lângă lac..aleea cu cireși..acolo este..

"fata o ia la fuga prin ploaie mergând către parc începând să se uite în stânga și în dreapta căutându-l..în jurul ei erau doar oameni cu umbrele grăbiți..fata stă în loc apa scurgându-se în jos pe haine..florile cireșilor căzând ușor în jurul ei"

-Jungkook? "se uită după cineva"

-nu.."se uită la ea"

-mă scuzați "face o plecăciune" oare mă înșel?..poate a fost doar un vis..
 

"fata dă să plece însă zărește pe cineva..se uită lung și cu lacrimi în ochi..el se apropie și zâmbește..acum se privesc..ptivirile lor îndurerate s-au reîntâlnit..nu mai conta că plouă sau că oamenii trec pe lângă ei.."

-Jungkook.."se uită la el plângând"

-Iseul.."se uită la ea zâmbind cu ochii în lacrimi"

-nu m-ai părăsit

-ți-am spus că nu o voi face vreodată

"geanta fetei cade..băiatul se apropie și o îmbrățișează strâns începând să plângă..ea ținându-l strâns în brațe..după atâta timp s-au revăzut..după atâta timp ochii lor s-au reîntâlnit și privit..inimile lor frânte s-au alinat"

-mulțumesc că m-ai așteptat Iseul..

-nu credeam că o să te mai întorci vreodată Jungkook..cum ai făcut asta?

~ -această scrisoare este pentru tine Jungkook

-pentru mine?

-da

"îngerul Jeon Jungkook știm că ți-ai îndeplinit misiunea și ai ajutat o ființă de pe pământ să își găsească liniștea și fericirea dar pe lângă asta ai încălcat regulile și ai iubit o persoană..așa cum ai fost acceptat în rai știind cât de mult ți-ai dorit să fi un om pe pământ..îți îndeplinim dorința lăsându-te să trăiești fericit ca o fință până la sfârșitul vieții tale"

-nu pot să cred! mulțumesc cerurilor~

-am fost lăsat să fiu om până la sfârșitul vieții mele și să trăiesc alături de tine..acum nu voi mai pleca îți promit

-nu pot să cred! "îl strânge în brațe" vreau să mulțumesc celui de sus că mi-a ascultat rugăciunile "se uită spre cer"

-și eu vreau să mulțumesc că mi-au dat șansă de a fi fericit lângă tine până la bătrânețe

-te iubesc Jungkook al meu "îi mângâie ușor fața"

-și eu te iubesc Iseul

-mi-a fost atât de dor de tine încât am crezut că o să înnebunesc dar acum ești chiar aici în fața mea "zâmbește"

-și mie mi-a fost dor de tine..mă gândeam în fiecare secundă cum îți e și dacă ești bine..era atât de îngrozitor când erai tristă și plângeai

-puteai simți asta?

-da..în momentele alea voiam să vin la tine să te strâng în brațe dar nu puteam "se uită la ea"

-nu mai contează ce a fost..acum ești aici

-cred că acum îți pot îndeplini dorința..îmi pare rău că a trebuit să aștepți atât "zâmbește"

-e atât de frumos să stau cu tine și să vedem cireși "zâmbește și ea"

"băiatul se apropie și o sărută pe fata fiind cel mai frumos tablou..deși afară ploua ei fiind uzi erau însfârșit împreună fericiți"

~cateva ore mai târziu~

-deci se pare că soția mea a devenit cea mai cunoscută balerină hă?

-mhm "se uită la el" cum mi-ai spus?

-soția mea?

-nu pot să cred

-ce?..nu ești soția mea? "zâmbește"

-ba da! dar asta sună atât de bine "zâmbește și ea"

-toată lumea știe ce soț minunat am "chicotește"

-nu sunt atât de minunat

-ba ești..mai minunat decât ai crede..ești cel mai minunat soț "îi mângâie ușor fața"

-aishh mă faci să roșesc

-lăsând asta acum că ești om ai multe de învățat

-chiar așa?

-mhm "dă din cap afirmativ"

-cred că ar trebui să îmi iau un job

-ne vom descurca cu asta sunt sigură că ești destul de deștept

-chiar sunt..eram bun la școală "râde"

-și eu am fost chiar bună la școală dar mi-a plăcut mai mult baletul decât orice altceva "râde ușor"

-am ajuns să vorbim despre asta acum?

-și despre ce anume ai vrea să vorbim?

-să îmi spui cât de mult mă iubești

-serios? "râde"

-ce? nu mă iubești?

-ba da prostuțule..cum să nu te iubesc eu mm? "se uită la el"

-voiam să văd ce spui "zâmbește"

-Yaaa!

"fata îl mușcă pe băiat de nas el oprindu-se din a zâmbi devenind serios uitându-se în ochii ei..ea stând tăcută..deodată băiatul o pune pe fată pe spate el urcându-se peste ea începând să o gâdile, fata imediat începând să râdă cu poftă încercând să scape de el..imediat se opresc privindu-se în liniște"

-te iubesc micuța mea "zâmbește"

-și eu te iubesc Jungkookie al meu "zâmbește și ea"

-mai mult ca orice și promit să nu te mai părăsesc vreodată "apoi se apropie și o sărută dulce"

~sfârșit~

Se pare că am mai terminat o carte..sunt fericită dar și tristă tot odată..în această carte am încercat să arăt că iubirea învinge mereu dacă este pură și adevărată bineînțeles că este o ficțiune..sper că va plăcut și vă aștept în continuare să citiți cărțile scrise de mine..vă mulțumesc <33

my angel - JK        Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum