-eu nu cred asta..te voi ajuta și te voi pune pe picioare din nou "zâmbește"
-va fi în zadar..mi-au spus că nu voi mai putea merge vreodată..
-ai încredere în mine Iseul "se uită la ea"
-aishh bine..
-acum odihnește-te a fost o zi lungă..
-ar trebuii să pleci..poate ai mei te vor găsii aici "se uită la el"
-nu îți face griji în privința mea..după ce adormi eu am să plec bine? "zâmbește"
-bine "dă din cap afirmativ"
-mâine ai școală nu-i așa?
-da..din păcate..după toate astea fix chef de școală am..
-o să te duc eu la școală mâine ce zici?
-oh..nu cred că părinții mei ar accepta..adică mai mult tata
-îi fac eu să accepte..rezolv eu dar tu vrei asta?..
-oh păi cred că da.."se uită la el" îți pot spune ceva?..
-sigur "se uită la ea"
-cu tine mă simt în siguranță.. "șoptește"
-serios?
-mhm..
-atunci lasă-mă să am grijă de tine bine?
-nu cred că poți..
-eu pot orice..îți promit că îți voi face o viață mai bună și vei fi fericită "zâmbește"
"după ceva vreme fata adoarme băiatul o sărută ușor pe frunte apoi se ridică și se apropie de geam zâmbind o mai privește o dată pe fată apoi iese pe geam și dispare"
~dimineață~
-Iseul!.."o mișcă ușor" trezește-te..
-mm "își deschide ochii" Jungkook.."zâmbește ușor" cum te-au lăsat ai mei să intrii aici? "se uită spre ușa care era între deschisă"
-mama ta m-a lăsat să intru "zâmbește" iar așa cum ți-am promis mergem la școală..
-haide să te ajut să te pregătești Iseul "spuse mama ei"
-te aștept jos "zâmbește apoi pleacă"
"mama fetei merge și o ajută să se îmbrace și să se pregătească de școală"
-mulțumesc că l-ai lăsat pe Jungkook să vină să mă ducă la școală..
-mhm "dă din cap afirmativ" nu ar trebuii să afle tatăl tău.."se uită la ea"
-nu o să afle nimic, stai liniștită eomma..îți promit
-așa să faci..nu vreau să facă scandal din nou..
mama nu e ca tata..e o persoană blândă și grijulie însă tata o face să se simtă josnic și tristă..el are ceva cu amândouă..mereu a fost așa..mereu a fost un monstru..nu poate fi numit nici soț și nici tată..nu poate fi numit om..îl urăsc..probabil la fel și mama însă îi e frică de el pentru a face ceva..
"după ce fata e gata mama ei o ia în brațe și merge jos apoi așezând-o ușor în scaunul ei cu rotile..Jungkook îi ia ghiozdanul în spate și apucă scaunul cu rotile"
-aveți grijă de voi.."se uită la ei"
-vom avea eomma..
-voi avea grijă de Iseul vă promit.."zâmbește"
CITEȘTI
my angel - JK Finalizată
FanfictionKim Iseul este o fată de 18 ani care a trecut prin multe din cauză tatălui ei..nu poate să meargă pentru că a vrut să își pună capăt zilelor în urmă cu 4 ani..într-o seară era aproape să moară însă este salvată de un înger pe nume Jeon Jungkook..din...